آخرین بودجه Truepill ارزش آن را به 1.6 میلیارد دلار افزایش می دهد زیرا در بخش B2B مراقبت های بهداشتی کار می کند – TechCrunch

پس از توسعه شبکه بهداشت از راه دور، تشخیص و داروخانه برای مصرف کنندگان، شرکت سلامت دیجیتال Truepill، متصدیان مراقبت های بهداشتی مانند پرداخت کنندگان سلامت، ارائه دهندگان و گروه های کارفرما را هدف قرار داده است.

تمرکز جدید با بسته شدن دور سرمایه‌گذاری 142 میلیون دلاری سری D، به رهبری شریک نامشخص، با مشارکت سرمایه‌گذاران موجود، سرمایه اولیه و مدیریت پلتفرم TI، تقویت می‌شود.

آخرین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر شرکت مستقر در سان متئو را که از زمان تأسیس آن پنج سال پیش جمع‌آوری شده بود، تقریباً دو برابر می‌کند و به 256 میلیون دلار – که شامل 75 میلیون دلار دور سری C در آگوست گذشته می‌شود- می‌شود – و Truepill را با ارزش 1.6 میلیارد دلار به قلمرو تک‌شاخ سوق داد.

از زمان سری C، Truepill مشغول بوده است: خدمات بهداشتی از راه دور و خدمات تشخیصی خود را آغاز کرد و برنامه سلامتی COVID-19 و پیشنهادات تجارت الکترونیک داروخانه مجازی خود را راه اندازی کرد. تا به امروز، نزدیک به 10 میلیون نسخه ارسال کرده است، تقریباً 1 میلیون آزمایش تشخیصی را پردازش کرده و بیش از 50000 بازدید از راه دور در هفته را تسهیل کرده است.

عمر آفریدی، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Truepill، به TechCrunch گفت: «ما در ماه آگوست تجهیزات تشخیصی و بهداشت از راه دور خود را راه‌اندازی می‌کردیم و اکنون در حال توسعه آن هستیم. ما اکنون در حال گسترش افرادی هستیم که با آنها کار می کنیم. در ابتدا مستقیماً برای مصرف‌کننده بود، اما اکنون می‌خواهیم با نهادهای بزرگ‌تر از جمله طرح‌های سلامت، پرداخت‌کنندگان، شرکت‌های علوم زیستی و ارائه‌دهندگان کار کنیم.»

سید ویسواناتان، رئیس و یکی از بنیانگذاران Truepill، گفت: “تمرکز بزرگ این شرکت ادامه چشم انداز تحول مراقبت های بهداشتی است.” او افزود که دنبال کردن متصدیان مراقبت های بهداشتی سیگنالی است مبنی بر آمادگی شرکت برای خدمات رسانی به کل صنعت، اما ممکن است چند سال طول بکشد تا برخی از این مشارکت ها عملی شود.

ویسواناتان گفت، علاوه بر گسترش پایگاه مشتریان خود، بنیانگذاران می گویند که بودجه جدید نشان دهنده یک “لحظه رشد فوق العاده” برای شرکت است، که در موقعیتی است که در سال جاری حدود 300 میلیون دلار درآمد به ارمغان می آورد.

Truepill را قادر می سازد تا صدها موقعیت جدید را در سراسر سازمان خود اضافه کند، از جمله مهندسی، توسعه کسب و کار و داروسازی، زیرا تا سال آینده شش داروخانه جدید و تسهیلات تکمیلی بدون نسخه را در کالیفرنیا، ایلینوی، میشیگان، کارولینای شمالی، اوهایو و پنسیلوانیا افتتاح می کند. سال

با توجه به ارزش گذاری جدید شرکت، ویسواناتان توضیح داد که این شرکت شرکتی نبوده که به دنبال نقطه عطف تک شاخ باشد، اما گفت که رسیدن به ارزش 1.6 میلیارد دلاری “منعکس کننده جاه طلبی ما” است. همچنین خط لوله ای از پروژه های جدید در افق دارد.

وی افزود: ما هنوز چیزهای زیادی برای سال 2022 در انتظار داریم. هنوز زود است، اما اگر شروع کنیم به نشان دادن آنچه که می‌توانیم انجام دهیم، به 330 میلیون نفر در ایالات متحده که با مراقبت‌های بهداشتی سر و کار دارند کمک خواهیم کرد و می‌دانیم که می‌خواهیم این تغییر را کجا ببینیم.»

در همین حال، گری تان، موسس و شریک مدیریت Initialized Capital، می‌گوید که Truepill اکنون از دامنه و مقیاسی برخوردار است که می‌تواند در کل طیف مراقبت‌های بهداشتی کار کند، مشابه آنچه استرایپ در فین‌تک انجام می‌دهد.

او خاطرنشان کرد که تحت تاثیر قرار گرفتن این شرکت از خدمات اصلی داروخانه در سال 2016 به ارائه نرم‌افزاری برای سلامت از راه دور و تشخیص، قرار گرفت و آن را در مراقبت‌های بهداشتی «غیر معمول» خواند تا بتواند در زمینه‌های مختلف به موفقیت دست یابد.

علاوه بر این، تان معتقد است که کاری که Truepill در بازار مستقیم به مصرف کننده انجام می دهد، دادن حق انتخاب به مردم است. آنها می توانند به کار با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود ادامه دهند، اما برای انواع مختلف درمان، می توانند از نظارت از راه دور بیمار یا سطح دیگری از مراقبت از طریق Truepill استفاده کنند.

او افزود: “ما اغلب نگران دسترسی هستیم، اما Truepill در نقطه جالبی قرار دارد.” «ما در فناوری صحبت می کنیم که شما یا «شورشیان» یا «امپراتوری» را مسلح می کنید، و در مورد آنها، آنها با هر دو کار می کنند. آن‌ها به مدیران فعلی کمک می‌کنند تا یک برنامه بازدید از راه دور با 50000 نفر را اجرا کنند، و از طرف دیگر، به استارت‌آپ‌های جدیدی که خودشان می‌توانند این کار را انجام دهند، این امکان را می‌دهند تا بتوانند در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.»