آخرین تماس برای بلیط TC Early Stage 2023

برای یک مرجع Cheers آماده شوید، زیرا، مانند بار بوستون که همه نام شما را می‌دانند، آخرین تماس را برای بلیط‌های مرحله اولیه TC صادر می‌کنیم که این پنجشنبه، 20 آوریل در – کجای دیگر – بوستون برگزار می‌شود.

بلیط های مرحله اولیه TC تقریبا تمام شده است

ما تقریباً تمام شده‌ایم – بلیط‌ها سریع‌تر از آبجوی Norm downs ناپدید شده‌اند – بنابراین به زودی فروش بلیت را متوقف خواهیم کرد. در منطقه FOMO گیر نکنید – تا زمانی که هنوز می توانید، همین حالا یک مجوز 449 دلاری Founder بخرید. دانشجویان کالج فقط 99 دلار می پردازند.

نگاهی به دستور کار بیندازید تا ببینید چه چیزی در انتظار بنیانگذاران مشتاق و اولیه است که برای هموار کردن مسیر رسیدن به وضعیت اسب شاخدار تلاش می کنند. این روز مملو از جلسات و میزگردهایی با کارشناسان، بنیانگذاران و سرمایه گذاران برتر صنعت است.

ما در مورد متحرک‌ها و تکان دهنده‌هایی مانند جاش کوین از کلاینر پرکینز، جیمز کریر از NFX، کرتی لوی از Techstars، امبر کوینینز از BBG Ventures، مت سگنری از آزمایشگاه‌های نوآوری هاروارد، Pae Wu از SOSV و بسیاری دیگر صحبت می‌کنیم. آنها می‌آیند تا توصیه‌های عملی و ارزشمندی را ارائه دهند که می‌توانید همین الان در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید استفاده کنید.

همه چیز برای گرفتن مال شماست، اما به شرطی که یکی از معدود بلیط های باقیمانده را بگیرید. تا زمانی که هنوز می توانید یک پاس بخرید و ما شما را در بوستون خواهیم دید. به سلامتی!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایشگاهی در TC Early Stage 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.