آخرین رقیب GoPro DJI خیره کننده است، اما نمی تواند گرما را تحمل کند – TechCrunch

نسل دوم قاتل GoPro DJI نمی تواند بهتر به نظر برسد… روی کاغذ.

Action 2 کوچک و خیره کننده جمع و جور است و دارای لیستی کامل از مشخصات با طراحی ماژولار جذاب است که به کاربران امکان می دهد عملکرد یک واحد دوربین اصلی را افزایش دهند. صادقانه به نظر می رسد که اگر اپل وظیفه طراحی مجدد دوربین GoPro Session سال گذشته را داشته باشد، چه چیزی خلق می کند. این گوشی در دو نسخه عرضه می شود، بسته 399 دلاری که شامل واحد دوربین اصلی و یک باتری مکعبی است که به صورت مغناطیسی به آن می چسبد و ساعت ها زمان ضبط را به دستگاه اضافه می کند، و نوع گران قیمت 519 دلاری که شامل واحد دوربین و یک ماژول نمایشگر جلو است. . واحد دوربین هسته 56 گرمی Action 2 با قدرت 4K/120 فریم بر ثانیه آخرین GoPro Hero10 Black در بسته‌ای که نصف اندازه است، یا حداقل اینطوری تبلیغ می‌شود، مطابقت دارد.

من این فرصت را پیدا کردم که چند روز را با دستگاه سپری کنم و همانطور که از عنوان نشان می دهد، از زمان عملی ام چندان راضی نبودم. به طور خلاصه، این دستگاه بسیار زیبا است و به چند روش واضح نوآوری می کند، اما در عین حال آماده راه اندازی نبود.

اول از همه چیزهای خوب

سخت افزار بسیار خوب است و طراحی ماژولار آن بهتر از آنچه انتظار می رود اجرا شده است. گیره‌های مغناطیسی و مکانیسم‌های قفل محکم هستند و به طور کلی همه چیز سنگینی واقعاً متراکم دارد که از هر دوربین اکشنی که من امتحان کرده‌ام برتری بیشتری دارد. کیفیت ویدیو به طور کلی انتظارات را برای یک دوربین اکشن با این قیمت برآورده کرد و من از برخی از لوازم جانبی ارسال شده توسط DJI از جمله یک پایه گردنبند مانند و یک لنز ماکرو مغناطیسی لذت بردم. مواردی مانند عدم امکان شارژ کردن واحد دوربین مرکزی بدون اتصال به واحد باتری خارجی یا نمایشگر جلویی وجود دارد، اما به طور کلی ماژولار بودن به خوبی انجام می شود.

اعتبار تصویر: DJI

این طراحی بیشتر در مورد متعادل کردن قابلیت حمل و عمر باتری است. اگر کاربر فقط می خواهد چند ویدیوی سریع برای اینستاگرام خود فیلمبرداری کند، می تواند ماژول های اضافی را در خانه بگذارد. DJI قصد دارد Action 2 را به‌عنوان یک دوربین اکشن متقاطع بفروشد که برای ورزشکاران حرفه‌ای و اینفلوئنسرها به طور یکسان با طراحی جمع و جور ساخته شده است که می‌توان آن را روی سینه کاربر با بند مغناطیسی قرار داد. با فیلمبرداری (خوب، تلاش برای فیلمبرداری) با کیفیت 4K در Action 2، متوجه شدم که می توانید با یک بار شارژ حدود 30 دقیقه از دوربین اصلی فیلم بگیرید، که برای کلیپ های رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است، اما برای یک بار آنقدر زیاد نیست. اکشن کم استاندارد (DJI ادعا می کند تا 70 دقیقه زمان اجرا دارد). عکاسی با اتصال به ماژول باتری یا ماژول دوربین جلو، امکان استفاده طولانی‌تر را فراهم می‌کند.

حالا چیزای بد

بر روی کاغذ، ویدئوهای تثبیت شده 4K در 120 فریم در بسته‌ای به این کوچکی فوق‌العاده چشمگیر است، اما متأسفانه متوجه شدم که این ادعاها برای واقعی بودن بیش از حد خوب هستند – خیلی خوب برای واقعی بودن. این دستگاه می‌توانست کمتر از پنج دقیقه در بالاترین حد خود عکاسی کند قبل از اینکه دستگاه به‌دلیل گرم شدن بیش از حد، ضبط را به‌طور خودکار متوقف کند. در واقع، من نمی‌توانستم در هیچ تنظیماتی بدون خاموش شدن دستگاه در نهایت به دلیل گرمای بیش از حد، 4K فیلمبرداری کنم، حتی در پایین‌ترین تنظیمات 24 فریم بر ثانیه (من توانستم در آن حالت فقط کمتر از 15 دقیقه فیلم بگیرم). داغ شدن آن‌قدر که دیگر نمی‌تواند کار کند، برای محصولی که DJI تا حدی آن را به‌عنوان یک پوشیدنی روی سینه یا سر نصب می‌کند، مشکلی جدی است.

یکی از سخنگویان DJI تأیید کرد که سایر بازبینان مشکلات مشابهی با گرمای بیش از حد داشتند و تنها راه حل در حال حاضر این است که با وضوح پایین‌تر عکس بگیرید.

اعتبار تصویر: DJI

من در تلاش هستم تا برای دستی‌ها عمیق‌تر از این کار کنم، زیرا ناتوانی در فیلم‌برداری مداوم با کیفیت 4K با هر نرخ فریم باعث می‌شود خرید آن در هنگام راه‌اندازی برای هر کسی بسیار سخت باشد. در حالی که می توانم از جسارت چنین تغییر بزرگی در طراحی بین نسلی برای Action 2 قدردانی کنم، اما به ارتقاهای متوالی و تدریجی GoPro که ممکن است فاقد برخی از ویژگی های Action 2 باشند اما به طور مداوم همانطور که تبلیغ می شود عمل می کنند احترام قائل شده ام. .

ما عموماً از طرفداران پر و پا قرص اولین دوربین اکشن DJI بودیم که در سال 2019 عرضه شد و ثابت کرد که رقیب قانع کننده ای برای GoPro است. اکشن اصلی مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار متقاعدکننده را به نمایش گذاشت که بسیاری از آن‌ها توسط GoPro در نسل‌های متوالی پذیرفته می‌شوند. با این حال، در حال حاضر، بسیاری از nits که می توان در اینجا برداشت در سمت کوچک هستند. همکار من برایان هیتر در آن زمان نوشت: این برای محصولی که اساساً یک محصول نسل اول است بسیار قابل توجه است – البته محصولی از یک شرکت معتبر.

ماجرای Action 2 متفاوت است، و در حالی که DJI ممکن است این مشکلات را با به‌روزرسانی‌های میان‌افزار حل کند، این دستگاه به وضوح آماده ارسال به بازبینان نبود و من برای سفارش یکی از آنها محتاط هستم (Action 2 امروز برای خرید در دسترس است. ) تا زمانی که شرکت تعدادی از اصلاحات کلیدی را به نمایش بگذارد.