آخرین روز برای پس انداز زودهنگام پرندگان در جلسات TC: SaaS 2021-TechCrunch

همه چیزهای خوب باید به پایان برسند و این ضرب المثل کاملاً در مورد قیمت اولیه ما در گذرنامه های TC Sessions صدق می کند: SaaS 2021. امروز آخرین روز است که می توانید 100 دلار در قیمت پذیرش صرفه جویی کنید ، مردم. برای اتصال ، الهام بخشیدن ، ایجاد شبکه و یادگیری نحوه ایجاد یک استارتاپ قوی تر – بدون اختراع مجدد چرخ ، به انجمن جهانی SaaS بپیوندید.

جلسات TC خود را بخرید: SaaS عبور کنید 11:59 بعد از ظهر (PT) امشب برای به دست آوردن قیمت اولیه پرندگان و صرفه جویی 100 دلار.

شما از رهبران برتر در بخشی که هم در حال تکامل و هم در حال گسترش سریع است مطلع خواهید شد. این سخنرانی ها و جلسه های تعاملی تعاملی هستند ، بنابراین س questionsالات و نظرات خود را مطرح کنید (ما می دانیم که شما هر دو را در اختیار دارید) و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد جهت نسل بعدی محصولات ، سیستم عامل ها و فناوری SaaS ، گفتگو را شکل دهید.

جلسات TC: دستور کار SaaS طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. این بحث در مورد منبع باز تنها یک مثال عالی است.

آینده کاملاً باز است: امروزه بسیاری از استارتاپ ها دارای یک منبع باز هستند و جای تعجب نیست. مخاطب ایجاد می کند و به فروش کمک می کند. ما با ابی کرنز از Puppet ، آگوستو “آقی” ماریتی از کنگ و جیسون وارنر ، سرمایه گذار در Redpoint ، در مورد اینکه چرا منبع باز چنین روشی محبوب برای ایجاد یک تجارت است صحبت خواهیم کرد.

اتوماسیون یک عنصر اساسی SaaS است و این دو بحث پنل ، نقشی عمیق را در نقش فعلی و آینده ایفا می کند.

لحظه اتوماسیون اکنون است: یکی از چیزهایی که ما در دوران همه گیری آموختیم اهمیت اتوماسیون است و این تنها با پیشروی ما بیشتر نمایان می شود. ما با مدیرعامل UiPath دانیل داینز ، لائلا استوردی ، سرمایه گذار در CapitalG و دیو رایت از ServiceNow در مورد اینکه چرا این لحظه اتوماسیون است صحبت می کنیم.

آینده رو به جلو-چگونه یادگیری ماشین و رویکردهای انسان در حلقه قابلیت های اتوماسیون را گسترش می دهند: تلاش های تحول دیجیتالی در تعدادی از صنایع باعث پذیرش گسترده اتوماسیون فرایند رباتیک (ՀՀԿ) در دهه گذشته شده است. حقیقت سخت این است که جمهوری خلق فن آوری چند دهه ای است که با قابلیت های محدود شکننده است. همیشه در اتوماسیون کار ساده ، مجزا و خطی دارای ارزش است. با این حال ، دلیل این که تلاش های اتوماسیون اغلب از آرزوهای آنها کوتاه می آید این است که بسیاری از زندگی پیچیده و دائماً در حال تحول هستند – کار زیاد خارج از قابلیت های حزب جمهوریخواه است. در این سخنرانی ، Varun Ganapathi ، بنیانگذار AKASA و CTO ، بحث خواهد کرد که چگونه استثنائات و موارد دور افتاده می توانند اتوماسیون را قوی تر کنند و چگونه سیستم عامل های فناوری مبتنی بر یادگیری ماشینی همراه با رویکردهای انسان در حلقه در حال گسترش آنچه است امکان خودکارسازی در تعدادی از صنایع وجود دارد. ارائه شده توسط AKASA.

چیز خوبی که پس انداز پرندگان اولیه دارد به پایان می رسد امشب ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT)به جلسات TC خود را بخرید: گذرنامه SaaS قبل از مهلت مقرر ، 100 دلار صرفه جویی می کنید.

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه