آلیاژ 100 میلیون دلار با ارزش 1.35 میلیارد دلار افزایش می دهد تا به بانک ها و fintech ها برای مبارزه با کلاهبرداری با پلت فرم API مبتنی بر آن کمک کند-TechCrunch

آلیاژ که یک سیستم عامل هویتی برای بانک ها و fintech ها ایجاد کرده است ، پنجشنبه اعلام کرد که 100 میلیون دلار با ارزش 1.35 میلیارد دلار جمع آوری کرده است.

Lightspeed Venture Partners دور سری C را رهبری کرد ، که تقریباً یک سال پس از آن انجام شد که Alloy مستقر در نیویورک 40 میلیون دلار برای تامین مالی سری B جمع آوری کرد. حامیان فعلی Canapi Ventures ، Bessemer Venture Partners ، Avid Ventures و Felicis Ventures همه در آخرین دور پول جمع کردند و مجموع سرمایه آلیاژ را از ابتدای سال 2015 به بیش از 150 میلیون دلار رساند.

آلیاژ در درجه اول برای رفع یک فرایند “خراب” در پردازش تأسیس شد که از لحاظ تاریخی شامل بررسی دستی هنگام درخواست افراد برای حساب های بانکی به صورت آنلاین بود. به بیان ساده ، راه اندازیماموریت اولیه این بود که به بانک ها و fintech ها کمک کند تا با استفاده از سرویس API و پلتفرم SaaS خود ، تصمیمات هویتی و ریسک بهتری اتخاذ کنند.

اینهادر سال گذشته ، آلیاژ آن پلتفرم را نه تنها توسعه داده است اتخاذ تصمیمات هویتی داخلی ، اما همچنین نظارت بر معاملات و به زودی ، پذیرش اعتبار. به گفته مدیر مالی آلیاژ Kiran Hebbar ، طی 12 ماه گذشته ، این شرکت شاهد درآمد سالانه خود (ARR) سه برابر و تعداد مشتریان دو برابر شده است. امروزه این شرکت بیش از 200 مشتری دارد ، از جمله Ally Bank ، HMBradley ، Brex ، Marqeta ، Gemini ، Ramp و Evolve Bank و اعتماد – در مقایسه با 90 در سال گذشته در سال گذشته.

آلیاژ کاربران خود را به داده های 120 ارائه دهندگان هویت متصل می کند و سپس از این داده ها برای جلوگیری از تقلب در هنگام ورود مشتری اولیه و هنگام انجام معاملات جاری استفاده می کند. س Questالاتی که بانک ها و فین تک ها باید به آن پاسخ دهند عبارتند از: “آیا این شخص واقعی است؟ آیا آنها از ما کلاهبرداری می کنند؟ “

و این کار را با ایجاد راهی برای ایجاد سیستم های تصمیم گیری فوری که بر اساس نیازهای آنها از نظر رعایت مقررات و ریسک انجام می شود ، انجام می دهد.

تامی نیکلاس ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت ، می گوید: “برای شرکت های fintech و بانک ها بسیار سخت است که محصولاتی را که برای آنها بی خطر است به کار گیرند ، به این معنی که آنها کلاهبرداری یا ضررهای ناشی از انطباق را متحمل نخواهند شد.” به

آنچه در طول تاریخ به وقوع پیوسته است این است که تلاش های موسسات مالی برای کاهش ریسک منجر به تجربیات کاربران کمتر از ایده آل شده است.

نیکلاس به TechCrunch گفت: “تمام ماموریت ما این است که این کار از بین برود و ریسک آن چیزی باشد که می توانید نصب کنید و به پس زمینه بیاورید تا همه مشکلات کاربرانی که می توانند از شما پول بگیرند حل شود.” “و ما واقعاً در کمک به آنها در خودکارسازی و بهینه سازی این فرایندها بسیار خوب بوده ایم. ما اساساً از مردم می خواهیم تا مهمترین فرایندهایی را که اجرا می کنند ، انجام دهند و آنها را در یک سیستم مرکزی قرار دهند. “

به گفته نیکلاس ، با افزایش تعداد شرکت های فین تک ، یا بهتر است مواردی مانند پرداخت ها را در پلتفرم های خود جاسازی کنید (شرکت های تجارت الکترونیک نمونه بارزی هستند) ، تعداد آلیاژها افزایش یافته است.

همچنین ، همانطور که در بالا ذکر شد ، این شرکت در حال حاضر به نظارت بر معاملات پرداخته است و برنامه هایی برای راه اندازی محصول متمرکز بر پذیرش اعتبار در اواخر امسال دارد.

اعتبار تصویر: آلیاژ

این استارتاپ قصد دارد از سرمایه جدید خود عمدتا در جهت ایجاد هویت مشتری “در حال توسعه مداوم” استفاده کند پروفایل هایی که می توانند برای جلوگیری از تقلب و به حداقل رساندن خطر استفاده شوند. در خط پایین ، آلیاژ قصد دارد “داده های غنی تر و سیگنال های ریسک” را با مأموریت ارائه یک دید 360 درجه ای به مشتریان خود به بانک ها و fintechs ، ترکیب کند. همچنین به سادگی می خواهد تجربه توسعه دهندگان را بهبود بخشد.

نیکلاس گفت: “ما می خواهیم ساخت یک محصول فین تک را به آسانی ساختن یک محصول تجارت الکترونیکی آسان کنیم.” هویت و خطر مرتبط با آن چیزی نیست که مشاغل باید بدانند ، فقط باید چیزی باشد که آنها نصب می کنند. با افزایش آلیاژ … ما نه تنها می توانیم درک ریسک را آسان تر کنیم ، بلکه بیشتر نیز کمک می کنیم نوآوری در صنعت با سهولت ساخت محصولات فین تک. “

جاستین اوردورف ، شریک Lightspeed Venture Partners ، برای اولین بار در آلیاژ به عنوان یک فرشته در دور A سری سرمایه گذاری خود در سال 2019 سرمایه گذاری کرد.

او یادآور می شود: “وقتی آن دور اتفاق افتاد ، من به طور مستقیم از دانش و تجربه این مشکل در Stripe برخوردار بودم ، و سالها طی فرآیند جمع آوری منابع داده ،”

او گفت که این روند “بسیار بسیار چالش برانگیز بود”.

اوردورف گفت: “شما می خواهید تا آنجا که ممکن است به بسیاری از بهترین مشتریان بله بگویید ،” اما شما مثبت کاذب نمی خواهید یا مشتریان خوب را از بین نمی برید ، زیرا هر مشتری خوبی که او را برمی گردانید ، این درآمد از دست رفته است. “

این تجربه باعث شد او “با آنچه آلیاژ می سازد” شگفت زده شود.

او به TechCrunch گفت: “برای من نکته هیجان انگیز این است که درآمد به سرعت در حال رشد است ، شرکت به سرعت در حال رشد است.” “من فکر می کنم تصویر بزرگ در اینجا این است که این فرصت بسیار بزرگ است. تعداد شرکت های خدمات مالی اعم از کوچک و بزرگ و حتی تا حدی برخی از شرکت های نرم افزاری که خدمات مالی را در محصولات خود تعبیه کرده اند ، افزایش یافته است … و هر یک از این شرکت ها باید از مشتریان خود استفاده کنند در ابتدا از طریق پردازش KYC (مشتری خود را بشناسید) ، AML (مبارزه با پولشویی) عبور کنید. “