آمازون الکسا را ​​به بیمارستان ها و مراکز بزرگ زندگی می رساند – TechCrunch

پس از هدف گیری عمودی مانند هتل ها و مجتمع های آپارتمانی ، آمازون امروز اعلام کرد که در حال حاضر راه حل های جدیدی را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مراکز زندگی سالمندان ارائه می دهد. راه حل هایی که بخشی از ویژگی های هوشمند الکسا هستند ، به طور خاص برای برآوردن نیازهای استقرار دستگاه های الکسا در مقیاس وسیع طراحی شده اند و به مدیران این مرکز اجازه می دهد تا تجربیات سفارشی را برای ساکنان یا بیماران خود ایجاد کنند.

در مراکز مسکونی ارشد ، ساکنان می توانند از دستگاه های الکسا برای تماس با اعضای خانواده و سایر عزیزان خود استفاده کنند ، و همچنین در جریان اخبار مربوط به جامعه خود و سایر اخبار جامعه باشند. همچنین می توان از این دستگاه ها برای اعلامیه ها استفاده کرد ، به ساکنان اجازه داد تا از طریق پیام های صوتی مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، تماس های صوتی و تصویری برقرار کنند ، و می توانند سایر فعالیت های مرکز-مانند چک کردن ، درخواست تعمیر و نگهداری و کارهای مختلف اداری را نیز ساده کنند. آمازون معتقد است که این می تواند به کارآمدتر و بهره وری بیشتر امکانات کمک کند.

آمازون می گوید که جوامع زنده ارشد شامل اتریا هستند و اسکاتون با راه حل جدید خود ادغام می شود.

بازار استفاده از الکسا در جوامع سالخورده قبلاً توسط ارائه دهندگان شخص ثالث، مانند K4Connect، که سال گذشته با بودجه 21 میلیون دلاری سری B بسته شد، برای ارائه فناوری های جدیدتر، از جمله کمک صوتی الکسا، برای افراد مسن و کسانی که با آن زندگی می کنند، کاوش شده بود. معلولیت ها شرکت هایی مانند K4Connect و دیگران ، از جمله Lifeline Senior Living ، Aiva و Vocera ، اکنون می توانند از ابزارها و API های Alexa Smart Properties استفاده کنند تا راه حل ها و نرم افزارهای سفارشی شده خود را برای آنها آسان تر کند.

اعتبار تصویر: آمازون

در همین حال ، آمازون قبلاً آزمایشی برای قرار دادن الکسا در اتاق بیماران در آزمایش Cedars-Sinai انجام داده بود ، که به بیماران اجازه می داد از دستورات صوتی برای انجام کارهای اساسی مانند تغییر کانال های تلویزیونی و همچنین برقراری ارتباط با مراقبین استفاده کنند. ایده این بود که با بارگذاری برخی از کارهای روزمره به الکسا ، می تواند پرستاران را آزاد کند تا تمرکز بیشتری روی مراقبت های پزشکی داشته باشند.

با راه حل جدید آمازون برای بیمارستان ها ، بیماران قادر خواهند بود از Alexa برای برقراری ارتباط با کارکنان مراقبت ، کنترل دستگاه های اتاق خود و سرگرمی با اخبار و موسیقی استفاده کنند. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی همچنین می توانند با بیماران خود با استفاده از ویژگی های Alexa مانند تماس و Drop-In ، بدون نیاز به ورود به اتاق بیماران ، ارتباط برقرار کنند. آمازون خاطرنشان می کند که این امر همچنین می تواند به بیمارستان ها کمک کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند و از تجهیزات پزشکی و تجهیزات حفاظتی خود مانند دستکش ، ماسک و روپوش محافظت کنند. (کمبود PPE یک مشکل مداوم در برخی مکان‌ها بود زیرا کووید در طول همه‌گیری شیوع پیدا کرد.)

به گفته آمازون ، Cedars-Sinai یکی از کسانی است که به طور رسمی راه حل Alexa Smart Properties را ارائه کرده است و پس از برنامه آزمایشی آن ، به BayCare و Houston Methodist ملحق شده است.

Peachy Hain ، مدیر اجرایی خدمات پزشکی و جراحی در Cedars-Sinai ، در بیانیه ای گفت: “صدا برای بیماران ، صرف نظر از سن و فن آوری ، قابل درک است.” از آنجایی که کار با آن بسیار آسان است، بیماران می توانند از الکسا برای ارتباط با تیم مراقبت خود استفاده کنند و به محض استقرار در آنجا سرگرم شوند، در حالی که ارائه دهندگان مراقبت می توانند وظایف خود را ساده کنند تا زمان بیشتری برای مراقبت از آن بیماران اختصاص دهند. این یک تغییر کامل بازی برای افزایش تجربه بیمارستان ما است. “هاین افزود.

اگرچه آمازون با مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی در ارتباط با استفاده از ضبط صدا و رونویسی مشکل داشته است ، اما خدمات بهداشتی و درمانی و مراکز مسکونی سالمندان ضبط صدا را ذخیره نمی کند و نیازی به کاربران ندارد که اطلاعات شخصی خود را با Alexa برای استفاده از دستگاه به اشتراک بگذارند. به کاربران همچنین می توانند میکروفون Echo را در هر زمان با دکمه در بالا بی صدا کنند. آمازون همچنین ادعا می کند که اطلاعات بهداشتی محافظت شده دریافت شده از طریق تعاملات مهارت Alexa واجد شرایط HIPAA را محافظت می کند.

آمازون مدتی است که تلاش می کند تا الکسا را ​​به مراکز درمانی برساند. گزارشی در سال 2018 توسط CNBC گفته بود که این شرکت در حال ایجاد یک تیم مراقبت بهداشتی با الکسا است تا این دستیار صوتی را در صنعت مفید کند. این شامل کار از طریق مقررات پیچیده HIPAA است که برای انجام این کار لازم است. سال بعد، آمازون اولین مهارت های پزشکی مطابق با HIPAA را اعلام کرد و آزمایشی دستگاه های خود را در بیمارستان ها آغاز کرد. در جاهای دیگر در سراسر آمازون، این شرکت در راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی به روش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کرده است، از جمله از طریق راه‌حل‌هایی مانند آمازون Comprehend Medical، ابزار یادگیری ماشینی که اطلاعاتی را از مواردی مانند یادداشت‌های پزشکان و سوابق سلامتی بیمار جمع‌آوری می‌کند، و خریدهایی مانند داروخانه آنلاین PillPack.

آمازون می گوید که هر دو راه حل جدید Alexa Smart Properties از ماه آینده در ایالات متحده عرضه خواهند شد.