آمازون برنامه های پخش ویدئو را برای مبارزه با Netflix و Disney در هند مونتاژ می کند – TechCrunch

آمازون کانال های ویدئویی Prime را در هند راه اندازی کرده است و به مشتریان خود اجازه می دهد تا از هشت سرویس پخش از جمله Discovery+ و Mubi در یک مرکز مشترک شوند ، که آخرین مورد از سری تلاش های غول آمریکایی برای جلب مشتری در کشور جنوب آسیا است.

این شرکت می گوید که ارائه جدید باعث می شود کاربران برای ورود به سیستم و پرداخت هزینه خدمات جریان بیشتر راحت تر شوند. برای جذابیت بیشتر ، آمازون گفت این خدمات در سال اول با قیمت های تخفیف دار در دسترس هستند. Discovery+ 4 دلار در سال ، Mubi 27 دلار ، Hoichoi (8.2 دلار) ، DocuBay 6.8 دلار ، ErosNow 4 دلار ، Lionsgate Play 9.5 دلار ، manoramaMax 9.5 دلار و ShortsTV 4 دلار هزینه دارد.

این شرکت میزان درآمد خود از خدمات پخش و مدت مشارکت ها را به اشتراک نمی گذارد. هند دوازدهمین بازاری است که آمازون در آن کانال های ویدیویی Prime را راه اندازی کرده است.

راه اندازی جمعه احتمالاً برای سرویسهای پخش شخص ثالث سودمندتر از خود آمازون خواهد بود. بر اساس اعلام شرکت بین المللی تلفن همراه ، Discovery+ کمتر از 4 کاربر فعال ماهانه در هند در تلفن همراه ، Mubi کمتر از 100،000 ، DocuBay کمتر از 50،000 ، ErosNow کمتر از نیم میلیون ، Lionsgate Play و manoramaMax هر کدام کمتر از 750،000 جمع آوری کرده است. آنی (داده های آن را یکی از مدیران صنعت با TechCrunch به اشتراک گذاشت).

“با راه اندازی کانال های ویدئویی Prime ، ما در حال حاضر گام بزرگ بعدی را در سفر خود برای سرگرمی هند با ایجاد یک بازار سرگرمی ویدئویی – در نوع خود در هند – بر می داریم ، که نه تنها با انتخاب سرگرمی بیشتر به مشتریان ما خوشحال می شود. ، اما همچنین از شرکای کانال OTT که با ما همکاری می کنند برای توزیع ، دسترسی و زیرساخت های فناوری Prime Video سود می برند. “Gaurav Gandhi ، مدیر کشوری Amazon Prime Video India ، در بیانیه ای گفت.

Prime Video آمازون ، که ماهانه بیش از 55 میلیون کاربر فعال در هند جمع آوری کرده است ، با Netflix ، Disney’s Hotstar و Times Internet’s MX Player در هند رقابت می کند. هر دو Hotstar و MX Player دسترسی بیشتری نسبت به Prime Video در هند ایجاد کرده اند و Netflix مشتریان نخبه بیشتری در این کشور به دست آورده است.

آمازون به نوبه خود تلاش کرده است تا با دستیابی به برخی از حقوق بازیهای کریکت-هرچند بیشتر حقوق کریکت هنوز در مالکیت Hotstar است-به دسترسی بیشتری دست یابد و همچنین یک سرویس پخش رایگان با پشتیبانی تبلیغات راه اندازی کرده است.