آمازون به اعضای نخست وزیر ایالات متحده اجازه می دهد تا فقط با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن – TechCrunch هدیه ارسال کنند

در آمادگی برای فصل خرید تعطیلات ، آمازون امروز راهی جدید برای ارسال هدیه از طریق برنامه تلفن همراه خود فراهم کرده است. به جای وارد کردن آدرس پستی گیرنده – بخشی از اطلاعاتی که افراد اغلب در عصر ارتباطات دیجیتالی امروز نمی دانند – اعضای Prime می توانند از طریق شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود به دوستان خود هدیه ارسال کنند.

این ویژگی با ارائه جایگزینی برای وارد کردن آدرس تحویل هنگام پرداخت ، کار می کند. اگر آدرس کسی را ندارید ، می توانید گزینه جدیدی را انتخاب کنید که می گوید: “اجازه دهید گیرنده آدرس خود را ارائه دهد.” سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه شخص را وارد می کنید.

پس از اتمام پرداخت ، هدیه گیرنده یا بسته به اطلاعاتی که ارائه کرده اید ، یک ایمیل یا متنی دریافت می کند که به آنها اجازه می دهد با ارائه آدرس تحویل ترجیحی خود از حساب آمازون خود به آمازون ، هدیه را بپذیرند. آنها همچنین می توانند کالای موردنظر را با کارت هدیه آمازون به همان مقدار مبادله کنند-چیزی که این امکان وجود دارد زیرا هدیه گیرنده در هنگام پرداخت گزینه “افزودن رسید هدیه” را انتخاب کرده است. این مبادله می تواند بدون اطلاع هدیه دهنده ، البته درست مانند زندگی واقعی انجام شود. و از آنجا که آمازون آنچه را که خریداری شده به گیرنده نشان می دهد ، آنها هنوز می توانند از هدیه خاصی که انتخاب کرده اند تشکر کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=WbaD-dl83cg

این افزودنی برای هر کسی که می خواهد از آمازون خرید کند در دسترس نیست. در عوض ، خرده فروش از آن به عنوان یک فریب دیگر برای تشویق کاربران برای ثبت نام برای عضویت در Prime استفاده می کند (119 دلار در سال یا 12.99 دلار در ماه). از آنجا که یکی از مزاحمت های فصل هدیه دادن را برطرف می کند ، شاید بتواند چند حصارباز را برای ثبت نام تشویق کند. اما به احتمال زیاد ، این دلیل کافی برای تشویق کسانی نیست که هنوز به اشتراک آمازون پرایم فکر نکرده بودند. پس از همه ، شما همیشه می توانید از اعضای خانواده ، دوست یا همکار خود بخواهید که آدرس آنها را به سادگی ارائه دهند. اما برای کسانی که قبلاً یک اشتراک Prime دارند ، می تواند به عنوان یک استراتژی مفید برای حفظ ، به ویژه برای هدیه دادن در آخرین لحظه یا زمان هایی که هدیه را فراموش کرده اید ، عمل کند.

آمازون می گوید این ویژگی از 4 اکتبر در برنامه تلفن همراه خود برای اعضای Prime در ایالات متحده ارائه می شود.

خرده فروش امروز همچنین از معاملات اولیه جمعه سیاه خود و رویداد زیبایی چند هفته ای با تخفیف در محصولات مختلف خبر داد.