آمازون تلویزیون های خود را با Alexa داخلی – TechCrunch منتشر می کند

این امر حداقل از زمانی که آمازون با Element Electronics مستقر در کارولینای جنوبی همکاری کرد و نسخه 43 اینچی Amazon Fire TV Edition را در سال 2017 به جهان آورد ، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. این شرکت همچنین با چندین سازنده تلویزیون شخص ثالث برای ساختن محبوب خود همکاری کرده است. دستیار صوتی به مجموعه ، اما امروز آمازون با ورود دو تلویزیون جدید هوشمند ، Fire TV Omni Series و 4-Series همه چیز را به سطح بعدی می رساند.

این شرکت این تلویزیون ها را “اولین تلویزیون های هوشمند ساخته آمازون” می نامد و دلالت بر این دارد که آنها عمدتا ساخته شده اند ، نه اینکه فناوری صدای آن را در مجموعه ای ساخته و مارک شده توسط یک شرکت دیگر قرار دهند.

سری Fire TV Omni عنوان اصلی و برتر این جفت است. با این حال ، قیمت هنوز هم بسیار پایین است ، تا آنجا که این موارد پیش می رود ، با نقطه شروع 410 دلار. این 40 دلار ارزان تر از سیستم Element با نام تجاری آمازون است.

https://www.youtube.com/watch؟v=7x414p5r9W4

دانیل راش ، معاون آمازون ، به TechCrunch می گوید: “تلویزیون های هوشمند چندین دهه است که وجود دارند ، اما ما فکر نمی کنیم که آنها واقعا هوشمند باشند.” “آنها در مقایسه با آنچه مشتریان دوست دارند از آنها دریافت کنند ، آنقدرها هم توانایی ندارند. بیشتر اوقات ، تلویزیون ها یک تجربه منفعل را ارائه می دهند. تعامل با آن می تواند پیچیده و دشوار باشد. بسیاری از وسایل ناهمگن و تجربیات محتوا در اتاق نشیمن ما وجود دارد. و من فکر می کنم هماهنگی در همه مواردی که احتمالاً فقط برای مشتریان پیچیده است. ما معتقدیم که با محاسبات صوتی و محیطی ، تلویزیون ها واقعا می توانند کارهای بیشتری انجام دهند و برای مشتریان بسیار هوشمندتر باشند. “

این شرکت با رقابت شدید مانند سامسونگ و ال جی وارد فضای شلوغی می شود (حتی اگر شایعات ظاهراً چند دهه ای از تلویزیون اپل بی نتیجه بوده باشد). به طور طبیعی ، این شرکت به دنبال تمایز خود با یکپارچه سازی الکسا است. مجموعه Omni دارای فناوری دوربرد برای استفاده از صدا برای فعالیت های مختلف ، از تماشای تلویزیون ، موسیقی و بازی است.

این سیستم دارای ادغام جدیدی با مکالمات اخیر الکسا است و راه طبیعی تری برای درخواست مواردی از دستیار مانند “الکسا ، چه چیزی باید تماشا کنم” ارائه می دهد (این دستور خاص تا اواخر امسال به صورت بتا منتشر نمی شود) ) ، “الکسا ، چیزی از Netflix بازی کنید” ، (البته ، اما برای پاییز) و همین ویژگی برای TikTok. این شبکه اجتماعی بسیار محبوب در Fire TV در بریتانیا ، آلمان و فرانسه راه اندازی شد و به زودی به آمریکای شمالی می آید. در صورت تمایل زیاد ، می توانید فیلم های کوتاه را تا صفحه 75 اینچی تماشا کنید.

اعتبار تصویر: آمازون

Omni در مدلهای 43 ، 50 ، 55 ، 65 و 75 اینچی با رزولوشن 4K در دسترس است. پشتیبانی داخلی از HDR10 ، HLG و Dolby Digital Plus وجود دارد ، در حالی که دو مدل بزرگتر از پشتیبانی Dolby Vision استفاده می کنند. به نظر نمی رسد بین Omni و سری 4 ارزان تر تفاوت زیادی وجود داشته باشد. قیمت دوم از 370 دلار شروع می شود و در اندازه های 43 ، 50 و 55 اینچی ، دوباره همه در 4K عرضه می شود. به نظر می رسد بزرگترین تفاوت بین این دو خط در سری 4 دارای قابلیت های نزدیک الکسا در ریموت کنترل خود است ، در حالی که Omni دارای میدان دور مستقیم به طور مستقیم در مجموعه است.

تلویزیون های جدید ماه آینده وارد بازار می شوند.

اعتبار تصویر: آمازون

تلویزیون های جدید Amazon Fire TV Stick 4K Max به آنها می پیوندد. استیک 55 دلاری تعدادی از ویژگی های صوتی فوق را ارائه می دهد ، همراه با پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتز و 2 گیگابایت RAM ، وعده عملکرد بهتر را می دهد. این استیک از WiFi 6 و طبیعتاً از سرویس بازی آمازون ، Luna پشتیبانی می کند.

احتمالاً شگفت انگیزترین نکته در همه این موارد ظاهر نام پایونیر است. سال ها پس از کنار گذاشتن خط پلاسمای محبوب خود به دلیل حاشیه های کم ، این شرکت با مجموعه 4K جدید همراه با ریموت الکسا به فضای تلویزیون باز می گردد. نسخه 43 اینچی قرار است از طریق Amazon و Best Buy در ماه سپتامبر وارد شود ، در حالی که نسخه 50 اینچی قرار است دو ماه بعد وارد بازار شود.

در همین حال ، مجموعه آینده توشیبا دارای فناوری پیشرفته است. این مدل در مدلهای 55 ، 65 و 75 اینچی عرضه می شود و برای اولین بار در بهار 2022 تنظیم شده است.