آمازون در سال 2023 از سرویس پخش رایگان Freevee خود با 100+ آمازون اورجینال استفاده خواهد کرد

آمازون به عنوان بخشی از پیشنهاد خود به تبلیغ‌کنندگان این هفته در IAB NewFronts، امروز اعلام کرد که قصد دارد بیش از 100 سریال و فیلم آمازون اورجینال را از Amazon Prime Video به سرویس پخش رایگان خود با پشتیبانی تبلیغاتی Amazon Freevee (که قبلاً به عنوان تلویزیون IMDb شناخته می‌شد) بیاورد. . این شرکت می‌گوید که این عناوین در طول سال منتشر خواهند شد، و خاطرنشان کرد که این اولین باری است که بازاریابان می‌توانند علیه این گروه از آمازون اورجینال تبلیغ کنند.

بر اساس اعلام آن، برخی از عناوین آینده شامل برنامه‌ها و فیلم‌های محبوبی مانند «ریچر»، «تابستانی که زیبا شدم» (26 مه)، «چرخ زمان»، «سربازان صفر»، «یک لیگ از خود» هستند. ، “LuLaRich” و “Late Night”. سایر نسخه‌های اصلی هر ماه منتشر می‌شوند و به تبلیغ‌کنندگان امکان دسترسی به مخاطبان Freevee در سراسر دستگاه‌ها از جمله Fire TV را می‌دهند.

در بسیاری از موارد، نمایش‌ها به‌طور کامل ارائه نمی‌شوند، اما برای ترغیب بینندگان به اشتراک در Amazon Prime Video خدمت می‌کنند.

به عنوان مثال، در ماه مه، Amazon Freevee سه قسمت اول سریال “لیگ خودشان“، “The Terminal Lisتیدختران کاغذی،” همراه باجالوت” ورا تیک.» سری های دیگر ممکن است به عنوان موجود باشد فصول کامل، مانندبازگشت به خانه،”بارگذاریو علمراز fiپهناور شب.» آمازون خاطرنشان می کند که این عناوین همچنان برای پخش در Prime Video بدون تبلیغات در دسترس خواهند بود.

این عناوین به دیگر Freevee Originals از استودیو آمازون می‌پیوندند، از جمله «Bosch: Legacy» (که فصل 3 آن به تازگی چراغ سبز شده است)، برنامه دادگاه «Judy Justice»، درام دوران بلوغ «High School»، هالیوود Houselift با جف لوئیس، مجموعه کمدی «Sprung»، مستند موسیقی «Post Malone: ​​Runaway»، مسابقه آشپزی «America’s Test Kitchen: The Next Generation»، مستندهای ورزشی «Unterrupted’s Top Class: The Life and Times of the Sierra Canyon Trailblazers» و غیره.

البته، Freevee اخیراً بیشتر با موفقیت ویروسی “Jury Duty” شناخته شده است، که آمازون می گوید تا به امروز بیش از 200 میلیون بازدید از TikTok داشته است. این سریال که یک مستند شبه است، از فردی بی خبر فیلم می گیرد که معتقد است از او به عنوان بخشی از یک مستند در مورد سیستم قضایی آمریکا فیلمبرداری می شود، اما در واقعیت، هرکسی که با آنها تعامل دارد – از قاضی گرفته تا هیئت منصفه گرفته تا پرسنل دادگاه و غیره – در واقع بازیگر هستند. .

دیگر فریوی اورجینال‌های آینده شامل یک برنامه دادگاه جدید «عدالت دادگاه» است که در 9 ژوئن نمایش داده می‌شود و کمدی «پریمو» در 19 ماه مه، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی توسط مایک شور، و نویسنده، شی سرانو، که داستان‌های او از دوران کودکی اساس سریال های نیمه اتوبیوگرافیک

علاوه بر سرویس پخش ویدیوی رایگان Freevee، که شامل هزاران نمایش تلویزیونی و فیلم، با محتوای اصلی و دارای مجوز است، Freevee کانال‌های رایگان با پشتیبانی آگهی (FAST) را نیز ارائه می‌کند. دومی بیشتر شبیه یک تجربه تلویزیون کابلی سنتی است که در آن می‌توانید به محض راه‌اندازی برنامه، فوراً به چیزی که در حال پخش زنده است تنظیم کنید.

در حال حاضر، Freevee شامل بیش از 250 کانال FAST در ایالات متحده، با کانال‌های برنامه‌ریزی شده موضوعی متمرکز بر فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، به‌علاوه کانال‌های اصلی انحصاری از Freevee و Prime Video، و کانال‌های مشترک با شرکای مانند FOX Weather، PickleTV، Vevo و غیره است. آمازون می گوید که عرضه FAST خود را تا 75 درصد در سال 2023 گسترش خواهد داد.

رقیب Roku روی گسترش پیشنهادات FAST خود نیز کار کرده است و اخیراً قراردادی را با شرکت سازنده Jellysmack برای عرضه محتوای جدید در سرویس خود اعلام کرده است. از ماه مارس، بیش از 350 کانال FAST در پلتفرم خود داشت.

به عنوان بخشی از انتشار Amazon Originals در سال جاری، آمازون می گوید که کانال Freevee Originals FAST اکنون به Amazon Originals تغییر نام داده خواهد شد تا منعکس کننده خط تولید بزرگتر باشد.

Freevee در ایالات متحده، انگلستان آلمان و اتریش موجود است.