آمازون در صدر فهرست بهترین مکان‌های کار لینکدین قرار دارد، اولویت‌های جویندگان کار به فرهنگ محل کار تغییر می‌کند

بر اساس داده‌های ردیابی شده توسط layoffs.fyi، تا کنون بیش از 171000 نفر در صنعت فناوری در سال جاری اخراج شده‌اند، اما افرادی که به دنبال کار هستند در ذهنیت «گدایان نمی‌توانند انتخاب‌کننده باشند» نیستند. بر اساس داده‌های جدید لینکدین، مردم به سمت مکان‌های کاری که با ارزش‌هایشان همخوانی دارد، جذب می‌شوند و ارزش‌های آن‌ها شامل مجموعه‌ای از عوامل مانند تنوع و رشد مهارت‌ها است، نه فقط میزان درآمدشان.

این شرکت امروز فهرست سالانه خود را از بهترین مکان‌ها برای کار منتشر کرد، جایی که آمازون در رتبه اول ایستاد و مالک گوگل آلفابت از رتبه دو به پنج سقوط کرد. نکته جالب در مورد رتبه بندی ها که اکنون در هشتمین سال خود هستند، این است که تصویری از چگونگی تغییر اولویت های افراد ارائه می دهند.

به طور خاص، رتبه‌بندی‌ها نه تنها بر اساس ارزیابی‌های عملی – برای مثال – چند درصد از افراد اخراج شده‌اند، بلکه همچنین بر اساس نحوه امتیازدهی شرکت‌ها به مهارت‌های نرم‌تر و فرهنگی است، که گفته می‌شود نشان می‌دهد که فرد چقدر احتمال دارد در آن بماند. یک شرکت.

بنابراین، همراه با عواملی مانند «ثبات شرکت» (شرکت‌ها برای واجد شرایط بودن باید کمتر از 10 درصد نیروی کار خود را در سال گذشته اخراج می‌کردند)، جزئیات دیگری مانند رشد و فرصت‌های یادگیری، برابری در محل کار، و فرهنگ قوی شرکت، برای جویندگان کار اهمیت فزاینده ای دارند زیرا سازمان هایی را که با ارزش های خودشان همسو هستند اولویت می دهند. (فهرست کامل هشت عاملی: توانایی پیشرفت، رشد مهارت، ثبات شرکت، فرصت خارجی، تمایل شرکت، تنوع جنسیتی، سوابق تحصیلی و حضور کارکنان در کشور.)

نتیجه گیری لینکدین: این دیدگاه گردتر از محل کار زمانی که به جایی می رسد که مردم به سمت کار جذب می شوند، بیشتر به یک امر عادی تبدیل شده است، و این امر حتی در بازار کار فشرده که صدها هزار نفر به دلیل بدتر شدن اقتصاد از کار بیکار می شوند، صدق می کند. شرایط

در راستای این نتیجه‌گیری، لینکدین از داده‌ها برای راه‌اندازی ابزار جدیدی استفاده کرد که به جویندگان کار در هنگام ایجاد جستجوی شغلی خود ارائه می‌دهد.

آنها اکنون فیلتری برای جستجوی مکان‌های کاری خواهند داشت که دارای سیاست‌ها و اولویت‌هایی در زمینه‌هایی مانند تنوع و شمول (DEI)، رشد شغلی و یادگیری، تعادل کار و زندگی، تأثیر اجتماعی و پایداری محیطی هستند. از طریق LinkedIn Learning، این شرکت همچنین دوره‌های رایگانی را ارائه می‌کند تا به کاربران کمک کند یاد بگیرند که چگونه به طور مؤثرتر آن فرصت‌های شغلی را جستجو کنند.

خود لینکدین و مالک آن مایکروسافت عمداً از این رتبه بندی کنار گذاشته می شوند، اما علاوه بر آمازون و آلفابت، تنها یک شرکت فناوری دیگر در لیست 10 برتر قرار گرفت، اپل در رتبه هشتم. جای تعجب نیست که توییتر به هیچ وجه در رتبه بندی نیست، اما سایر بزرگان مانند متا، مالک فیس بوک، نتفلیکس و سامسونگ نیز در این رتبه بندی قرار ندارند.

AT&T همسایه با فناوری رتبه ششم را به خود اختصاص داد، در حالی که شرکت مشاوره مدیریت فناوری Thoughtworks در رتبه نهم قرار داشت. بانک‌ها (با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه گذشته در بخش بانکداری رخ داده است، عجیب است) و دو شرکت در بخش مراقبت‌های بهداشتی، UnitedHealth Group و Kaiser Permanente، سایر شرکت‌های موجود در ده بالا هستند. ما لیست کامل اولیه را در زیر منتشر می کنیم، و می توانید رتبه بندی ها و توضیحات دقیق تر را در اینجا ببینید.

پیام بزرگ‌تر در اینجا این است که لینکدین همچنان به اصلاح پلتفرم خود ادامه می‌دهد تا در بازی اشتغال، صرف نظر از قوانین آن بازی، مرتبط باقی بماند.

لینکدین، با 900 میلیون کاربر ثبت‌شده، برای دهه‌ها در حال حاضر یک مرکز اصلی برای افرادی بوده است که به دنبال کار در به اصطلاح اقتصاد دانش هستند. در چند سال گذشته، تلاش‌های زیادی برای پاسخگویی به موج اجتماعی-اقتصادی که ما را فرا گرفته است، انجام داده است.

همه‌گیری کووید-19 باعث شد که LinkedIn ابزارهایی را اضافه کند تا به کارفرمایان کمک کند تا مشخص کنند کدام مشاغل را می‌توان از راه دور بدون نیاز به جابجایی به دفاتری انجام داد که بعید به نظر می‌رسد باز باشند.

سپس، با شروع سونامی اخراج‌ها، بسیاری از مردم نشان «باز بودن برای کار» لینکدین را برای پرچم‌گذاری سریع و بصری برای افرادی که نمایه‌های خود را مرور می‌کردند، دریافت کردند که از دریافت پیشنهادهای شغلی خوشحال می‌شوند – یک تغییر بزرگ از نشانه‌های محتاطانه‌تر لینکدین. در طول سال ساخته شده است تا به کاربران کمک کند خود را برای استخدام کنندگان پرچم گذاری کنند.

سوال بزرگ این است که آیا عواملی مانند ارزش‌های فرهنگی نشانه‌ای از زمان ما هستند یا نه، یا اینکه آیا این پارامترها در اولویت‌های دائمی در میان جویندگان کار باقی می‌مانند و تصویر بزرگ‌تر را برای اینکه چگونه استخدام‌کنندگان می‌توانند بهترین استعدادها را جذب کنند – و در واقع «استعداد» به چه شکل خواهد بود، تغییر خواهد کرد. مانند – در آینده.

  1. آمازون
  2. ولز فارگو
  3. جی پی مورگان چیس و شرکت
  4. بانک آمریکا
  5. الفبا
  6. AT&T
  7. گروه یونایتد هلث
  8. سیب
  9. آثار فکری
  10. قیصر دائمی
  11. بوئینگ
  12. Verizon
  13. Comcast
  14. سیتی
  15. Accenture
  16. IBM
  17. لاکهید مارتین
  18. GE
  19. شرکت والت دیزنی
  20. نورثروپ گرومن
  21. یو پی اس
  22. فدرال اکسپرس
  23. Dell Technologies
  24. ادواردز لایف ساینس
  25. PwC
  26. مسترکارت
  27. مرزعه دولتی
  28. شرکت های لو
  29. سرمایه گذاری وفاداری
  30. اینتل
  31. اوراکل
  32. دویچه تلکام
  33. الی لیلی و شرکت
  34. EY
  35. فناوری های ریتون
  36. پایتخت یک
  37. بانک ایالات متحده
  38. شرکت فورد موتور
  39. شرکت پپسی
  40. تترا پاک
  41. بریستول مایرز اسکوئیب
  42. مورگان استنلی
  43. مدترونیک
  44. خطوط هوایی دلتا
  45. CFGI
  46. زیمنس
  47. فن آوری های ویتسکو
  48. همگامی
  49. اطلسی
  50. خدمات مشاوره تاتا