آمازون سرویس اشتراک مراقبت از سالمندان ، “Alexa Together” – TechCrunch را راه اندازی می کند

آمازون امروز یک سرویس اشتراک جدید با نام “Alexa Together” اعلام کرد که برای خانواده هایی با اعضای خانواده سالخورده طراحی شده است که هنوز مستقل زندگی می کنند ، اما ممکن است به حمایت بیشتری نیاز داشته باشند. اشتراک 19.99 دلار در ماه بر محصول موجود آمازون ، Alexa Care Hub ، سرمایه گذاری قبلی در مراقبت از سالمندان ، با استفاده از بسیاری از ویژگیهای Care Hub و افزودن محافظ های جدید ، مانند ویژگی پاسخ فوری و دسترسی به خط کمک حرفه ای اضطراری ، گسترش می یابد.

این شرکت در نوامبر 2020 برای اولین بار Care Hub را معرفی کرد ، گزینه ای در برنامه موبایل Alexa ، که به اعضای خانواده اجازه می دهد تا مراقب والدین و عزیزان بزرگتر – با اجازه آنها – باشند تا بتوانند اطلاعات کلی در مورد فعالیت های خود را دریافت کنند. در صورت درخواست کمک مورد علاقه هشدار می دهد.

اعتبار تصویر: آمازون

با Alexa Together ، اعضای خانواده می توانند به ویژگی هایی مانند هشدارهای مراقبتی دسترسی داشته باشند ، که برای نگه داشتن اعضای خانواده در جریان یک عضو سالخورده از خانواده از الکسا درخواست کمک می کند.

از اوایل سال آینده ، Alexa Together همچنین امکان حمایت چند نفره از افراد مختلف را برای بسیاری از افراد فراهم می کند – که در مواردی مفید است که به عنوان مثال خواهر و برادرها وظایف مراقبت از مادر یا پدر را تقسیم کنند. حتی همسایگان مجاور نیز می توانند به سیستم پشتیبانی اضافه شوند ، بنابراین در موارد اضطراری می توانند اعضای خانواده مشتری را بررسی کنند.

اعتبار تصویر: آمازون

آمازون می گوید مراقبین همچنین می توانند کارهایی مانند تنظیم یادآوری در دستگاه های عزیزان یا پیوند دادن به یک سرویس موسیقی انجام دهند تا بتوانند آهنگ های مورد علاقه خود را به راحتی پخش کنند. و آنها می توانند مخاطبین را به حساب Alexa اعضای خانواده اضافه کنند ، بنابراین می توانند با دوستان و خانواده به صورت دستی تماس بگیرند.

اشتراک جدید همچنین یک ویژگی پاسخ فوری را معرفی می کند که دسترسی 24 ساعته و 7 روزه به خط کمک اضطراری را بدون نیاز به دست ، امکان پذیر می کند. به این ترتیب ، اگر یکی از اعضای سالخورده خانواده در خانه سقوط کند یا یک نوع اورژانس دیگر داشته باشد ، فقط می تواند از الکسا بخواهد که برای کمک تماس بگیرد.

سپس الکسا این کار را انجام می دهد و به همه اعضای خانواده ، همسایگان و هر شخص دیگری که به حساب متصل است هشدار می دهد.

اشتراک به مدت 6 ماه به صورت رایگان ارائه می شود ، و در صورت ادامه کار مبلغ 19.99 دلار در ماه اشتراک است.

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021