آموزش تعمیر ترموکوپل اجاق گاز در خانه ✔️【مجله آچاره 】

در صورتی که بتوان دلیل دقیق خراب شدن را تشخیص داد، قطعا می توان نسبت به رفع عیب ایجاد شده در مدت زمان مناسب تعویض ترموکوپل اجاق گاز صفحه ای هم اقدام کرد. در موضوع تعمیرات اجاق گازهای رومیزی، باید ابتدا شناختی کلی نسبت به اجزای تشکیل دهنده آن پیدا کرد. این ویژگی جهت ایمنی بیشتر روی اجاق گازهای جدید نصب شده و اجاق های قدیمی فاقد این قفل هستند. در تعمیرات اجاق گاز بوش رومیزی باید به این نکته توجه نمود که، ترمومترهای ارزان قیمت که در فروشگاهها به عنوان ترمومتر تهویه فروخته میشوند، عموما بسیار دقیق نیستند. اجاق گازهای رومیزی دارای سه بخش عمده مشعل، شمعک و ترموکوپل هستند که در ساختار داخلی آنها تعبیه شده است و در هنگام تعمیرات اجاق گاز رومیزی باید ابتدا به سالم یا نافص بودن آنها توجه داشت.

بنابراین مشعل ها را با احتیاط برداشته و زیر آنها را به خوبی تمیز و خشک کنید. اگر فندک اجاق گاز شما به صورت غیرخودکار باشد و شما برای روشن شدن شعله گاز، بیش از اندازه دکمه فندک را فشار دادهاید، فندک اجاق گاز کار نمیکند، زیرا به مرور زمان نگه داشتن بیش از حد دکمه فندک موجب خرابی آن شده است!

در واقع این اجاق گازهای رومیزی در عین زیبایی، سادگی و بهینه بودن، به بازرسی و انجام تعمیرات اجاق گاز رومیزی به شکل دوره ¬ای و طبق زمان بندی مشخص نیاز دارند. ولی این نکته حائز اهمیت است که برای استفاده بهینه و افزایش عمر مفید اجاق گاز و پیشگیری از خرابی قطعات اجاق گاز بهتر است در دوره های مشخص سرویس اجاق گاز انجام شود مخصوصا اگر امکانات خاصی مانند فر داشته باشد.

عملکرد درست فندک داخلی اجاق گاز رومیزی بعد از انجام اقدامات تعمیرات اجاق گاز رومیزی تاثیر فوق العاده ای در عملکرد و طول عمر اجاق گاز رومیزی خواهد داشت. اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شد شما به هیچ عنوان بدون داشتن اطلاعات فنی نباید اقدام به تعمیر و درست کردن آن بکنید زیرا کارشناسان معتقدند که این کار ممکن است آسیب های جبران ناپذیر و جدی به گاز شما وارد کند. ابرکاوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومیزی به عنوان یکی از مجهزترین و بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر اجاق گاز رومیزی آمادگی دارد با اتکا با سالها تجربه و دانش به روز تکنسینها و کارشناسان خود در زمینه رفع عیوب و نقص فنی و تعمیرات اجاق گاز رومیزی مشتریان وفادار خود را در این زمینه راضی و خرسند گرداند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد رفع عیب ترموکوپل اجاق گاز بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.