آموزش تعمیر رم گوشی موبایل – لرن پارسی

هنگامی که تلفن شما ضربه میخورد و برخورد فیزیکی با سطح زمین یا جسمی سخت پیدا می کند ، اولین ارتباطی که به ذهن شما می رسد صفحه شکسته است. در این دوره موارد زیادی آموزش داده می شود که از آن جمله: آموزش عملی و تئوری الکترونیک،نحوه ی قرارگیری قطعات مختلف در مدار،آموزش نحوه ی تعویض آی سی های چسبی به صورت تضمینی، نحوه ی تعویض قطعه ی آی سی از نوع غیرچسبی و دولایه، آموزش کار با ابزارهای مختلف همچون مولتی مار و منبع تغذیه، آموزش تست آمپر و نحوه ی عیب یابی گوشی های مختلف، آموزش سیم کشی،نقشه خوانی به صورت شماتیک، برنامه نویسی آی سی های خام و آموزش های بیشتر در این حوزه. بنابراین آموزش تعمیرات موبایل به صورت عملی و کارگاهی موضوع مهمی است که هنگام یادگیری تعمیرات گوشی باید به آن توجه داشته باشید. آموزش تعمیرات موبایل توسط مرکز آموزش کوک موبایل در یکی از بهترین مکان های آموزش فنی حرفه ای تعمیرات موبایل در تهران در محیطی آرام و مجهز برگزار می شود، به طوریکه هنرجو بتواند با آرامش و تمرکز بیشتر، مفاهیم تئوری تعمیرات موبایل و عملی تعمیرات را یاد بگیرد.

سرمایه مورد نیاز برای تعمیرات تلفن همراه به سه مرحله تقسیم میشود. تعمیر مادربرد برای تلفن های همراه آسان نیست. مادربرد(بردهای الکترونیکی) تلفن به پیچیدگی مغز ما مجموعه ای پیچیده از IC ها ، خازن ها ، دیودها و آلیاژ فلز است. در نهایت دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ها نخواهید داشت. کارآموزان بعداز ثبت نام در آموزشگاه می توانند با خود گوشی تلفن همراه خراب که از دوست آشنا و اطرافیان خود گرفته اند را به آموزشگاه بیاورند و در حین دوره آموزش تعمیرات موبایل با نظارت و کمک اساتید عیب یابی کنند ،حال برای تعمیر نیاز به قطعه دارند ، به بازار مراجعه می کنند با قطعه فروشان آشنا می شوند ، قیمت قطعات را متوجه می شوند ، با ادبیات بازارآشنا می شوند و در حین دوره در کنار آموزش شروع به کسب تجربه نیز می کنند. بنابراین ، هنگامی که تلفن شما با آب تماس می گیرد ، تلفن را فوراً خاموش کرده و سریع ترین راه را برای خشک کردن آن پیدا کنید. و به لطف این نقص های تولیدی ، ما تعمیرکاران تلفن همراه می توانیم با رفع اشتباهات خود امرار معاش کنیم. مشکلات ایجاد شده در گوشی های موبایل متفاوت بوده و برای رفع آن نیاز به ابزارهای خاصی می باشد، کار با این ابزارها تخصصی بوده و نیاز به آموزش دارد.

در نظر داشته باشید که رفع مشکل پر شدن حافظه گوشیهای موبایل با انجام تعمیرات سخت افزاری امکانپذیر نیست و فقط باید با در نظر گرفتن نکات نرم افزاری و کاربردی خاص کنترل شود. چنین حرارتی به تدریج مواد آلومینیوم و مس را که اجزاء را در کنار هم نگه می دارد ، از بین می برد. هرچه مدت زمان کارکردن تلفن (جریان برق) بیشتر باشد ، اجزای اتصال کوتاه و تولید مواد شیمیایی بیشتر خواهد بود و نجات تلفن شما دشوارتر خواهد بود. باتری خالی می شود و تلفن به راحتی گرم می شود. در این آموزش ها انواع قطعات به کار رفته در گوشی آیفون به کارآموزان معرفی گشته و آموزش تعویض قطعات SMD و آی سی های چسبی با استفاده از بهترین روش ها در اختیار افراد قرار می گیرد. کیفیت دوره آموزشی در این آموزشگاه ها متفاوت می باشد، بنابراین توصیه می کنیم در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام کرده و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل شرکت نمایید.

13- آیا در دوره آموزشی هنرجو باید با خود ابزارهای تعمیرات داشته باشد؟ به نظر شما یک آموزشگاه تعمیرات موبایل باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا از بین این همه آموزشگاه ما بتونیم بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را انتخابش کنیم و یا متمایز باشه از بقیه ؟ که در این مقاله آموزش تعمیرات موبایل ابتدا به بررسی قسمت سخت افزاری خواهیم پرداخت.از جمله قطعات مورد استفاده در موبایل که در آموزش تعمیرات تلفن همراه با آن آشنا می شویم می توان به فیلتر ای اس دی مربوط به مسیر ال سی دی اشاره نمود واز دیگر اجزای قابل بررسی در قسمت سخت افزاری آموزش تعمیرات موبایل می توانم اشاره کرد به رگلاتور ولتاژ برای قسمت های کنترل که در صورت خرابی گوشی روشن نمی شوند و اگر در این شرایط اقدام به لش کردن گوشی نماییم با حالت نو بوت روبرو خواهیم شد و در صورت سالم بودن این رگلاتور روی سلف مشخص شده به رنگ زرد باید در هنگام وصل بودن کابل فلش و یا بعد از فشار دادن کلید پاور وجود داشته باشد. علم موشک نیست که آب به وسایل الکترونیکی آسیب می رساند. ممکن است نشتی یا ریزش کمی آب به تلفن شما آسیب نرساند ، اکثر تلفن های هوشمند نمی توانند در غواصی 1 متری یا حتی 10 دقیقه زیر باران زنده بمانند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش تعمیرات موبایل و کامپیوتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.