آموزش لینک سازی خارجی

در این راهنما، قصد داریم نحوه عملکرد PBNها و اطلاعاتمان در مورد آنها را قبل از خرید بکلینکهای PBN تجزیه و تحلیل کنیم. گام سوم : خرید بک لینک pbn با استفاده از ابزار های Ahrefs یا Majestic بک لینک ها و رتبه دامنه را نیز بررسی کنید و به طور کامل مورد تجزبه و تحلیل قرار دهید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم به بررسی این مورد بپردازیم. درج محتوا به زبانی غیر از زبان سایت در اغلب این سایت ها ممنوع است و در صورت درج چنین ریپورتاژی احتمال حذف آن ها در آینده ای نزدیک وجود دارد و حذف آنها برابر است با از دست دادن تمامی قدرتی که از این ریپورتاژ بدست آورده اید که در نتیجه قیمت خرید ریپورتاژ به معنای افت رتبه شما خواهد بود.

Pbn در سئو چیست

در پاسخ به این دسته از دوستان باید بگوییم که چیزی به نام ایجاد افزایش رتبه تضمینی با گارانتی در صفحه یا نتیجه یک گوگل وجود ندارد و کسانی که این تبلیغ رو می کنند با ریسک خودشان این کار رو انجام می دهند و این کار اصلا حرفه ای نمی باشد. یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ میتوانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. 4. گروهی که تمایل دارند در تمامی کلمات کلیدی که اراده کنند در صفحه اول گوگل دیده شوند.

همه این کد ها در انتها با برچسب بسته شده اند ، حواستان باشد این برچسب را حذف نکنید. 5. فعلا گوگل را پینگ نکنید و صفحه را هم نبندید. از سایت های مختلفی برای ایجاد pbn کمک بگیرید و تمامی سایت ها یا بیشتر سایت ها را روی یک سیستم وبلاگ دهی پیدا نکنید. 1. پیشنهاد میکنیم ، این کار را روی 5 سایت انجام دهید و نتیجه را ببینید ، سپس ادامه دهید. 4. روی ساخت نقشه سایت کلیک کنید. در این روش نخست شما باید چندین وب سایت تخصصی ( شخصی ) راه اندازی کنید و با قرار دادن محتوای یونیک در آنها اعتبار آن سایت ها را بالا ببرید ( فکر کنید کلاً یک سایت جدید میخواهید بزنید و قرار است آن را به صفحه نخست نتایج بیارید .

لینک سازی چند مرحله ای

لینک سازی pbn ( یا شبکه وبلاگ خصوصی ) شبکه ای از وب سایت هایی است که فقط با هدف ایجاد لینک به یک وب سایت واحد برای تقویت سئو سایت ایجاد شده اند . لینک سازی PBN یا بک لینک پی بی ان، به مجموعه ای از وبلاگ ها گفته می شود که برای ارتقا یک وب سایت مرجع به فعالیت می پردازند، به این شکل که توسط یک لینک وبلاگ را به صفحات دیگر پیوند می زنیم. اصطلاح Bait & Switch Content : گرفتن رتبه برای یک صفحه با مقاله و بعد از رتبه گرفتن تغییر محتوا به موارد دیگر مثل ادز و تبلیغات و …

بک لینک چند مرحله ای

اصطلاح Backlink : لینکی که در یک قسمت از وبسایت استفاده شده و به سایت دیگری اشاره میکند. در نتیجه لینک های خروجی و نامعتبر سایت شما را افزایش می دهند. در ابتدا متد pbn یکی از متدهای کلاه سیاه در سئو شناخته میشد که با توجه به وجود چند صد متد pbn ، هم اکنون متدهایی از ساخت بک لینک pbn وجود دارند که بسیار طبیعی و ارگانیک ایجاد میگردند و در نتیجه نه تنها باعث جریمه شدن سایت نشده، بلکه باعث افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی مورد نظر شما خواهند شد. الگوریتم پنگوئن گوگل که امروزه به عنوان بخشی از هستهٔ الگوریتم رده بندی در زمان واقعی اجرا میشه، میتونه انواع این طرحها رو تشخیص بده و در نتیجه باعث کاهش رتبه وبسایت شما بشه و اون رو بیارزش کنه.

اما آیا امروزه دیگر به هیچ عنوان از سئو کلاه سیاه استفاده نمیشود؟ اصطلاح Proxies : پروکسی در اصل به عنوان یک ماسک برای ادرس ip شما استفاده میشود و این امکان را میدهد که بدون شناسایی مکان واقعی تان اطلاعات را منتقل کنید. به طورکلی همان روشی که در قسمت اول مقاله برای پیدا کردن و خرید دامنه های منقضی گفتیم ، برای ریدایرکت 301 نیز استفاده میشود. نام دامنه هایی که پارک شده اند یا ” Domain parking ” های نیز برای بررسی خوب هستند. با اجرای این طرح امکان کاهش فاصله بین هواپیماها در حین پرواز و کاهش فاصله زمانی برخاستن یا فرود هواپیماها فراهم خواهد شد.

میتوان گفت PBN نوع خاصی از Link Farm یا همان مزرعه لینک است.باید اطمینان حاصل کنید که هیچ ارتباطی بین این وب سایت ها وجود ندارد و کاملاً مستقل از همدیگر هستند. مرزهای ابهام آمیز زیادی بین سئو کلاه خاکستری و کلاه سفید وجود دارد و دیدگاه افراد درباره آن متفاوت است. میتوان گفت PBN نوع خاصی از Link Farm یا همان مزرعه لینک است. اصطلاح Link Juice : ارزش و اعتباری از یک وبسایت به وبسایت دیگر از طریق لینک منتقل میشود. سایت Godaddy و دیگر سرویس های بازگشت مجدد نام دامنه این خدمات را ارائه میدهند. شما میتوانید این موارد را از طریق سفارش مجدد بدست آورید.

بک لینک پی بی انهر رپورتاژی که خریداری میکنید، طبق قوانین سایت های انتشار دهنده، به شما اجازه قرار دادن 3 تا 5 لینک در آن را میدهد. گام ششم : اطلاعات WhoIS دامنه را به طور کامل بررسی کنید تا بفهمید دامنه چند بار ثبت نام ، منقضی و و خریداری شده است. اما درمورد لینک های pbn و چندگرهی به توضیحات زیر توجه کنید. اگر می خواهید لینک های بیشتری را ثبت کنید ، باید کل بلوک را کپی کرده و URL را در برچسب تغییر دهید. آنها پیکربندی ، ایجاد محتوا را انجام می دهند و پیوندی را در محتوا به سایت شما می دهند.

در تگ آدرس مورد نظرتان را میبینید ، آنرا با لینک دیگری ویرایش کنید. چه چیزی در مورد بک لینک PBN میدانید؟ حال اگر متوجه شده اید که وب سایتتان یکسری بک لینک ضعیف دارد که اطلاعی از آن ها ندارید و شخصا دخلی در ایجاد آن ها ندارید، جای نگرانی وجود ندارد. بعد از آن در تمام شبکه های اجتماعی ثبت نام کنید و لینک وب سایتت تخصصی خود را در آن ثبت کنید . گام دوم : بررسی کنید که دامنه مورد نظر برای خرید در دسترس میباشد یا خیر. به طور کلی هنگامی که در مورد تکنیک های بهبود سئو سایت صحبت می کنیم , ما همواره با دو اصطلاح مواجه می شویم که یکی از آن ها سئو کلاه سیاه است و یکی دیگر سئو کلاه سفید.

لینک سازی Pbn

ویدیو های یوتیوب دیگر محتواها هم میتواند یکسان باشد ، اگر میخواهید دقت و سخت گیری به خرج دهید برای هر محتوا از یک ویدیو یوتیوب مرتبط استفاده کنید. همین روند کپی پیست در مقالات دیگر هم استفاده کنید. این صفحات از سایت دیجی کالا، هم از شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال های زیادی گرفتند و هم سایت های مختلف در سطح وب (از جمله خود من در سایتم) بارها به آن بک لینک دادند. دامنه آزاد شده : دامنه است که منقضی گشته و فرصت تمدید آن برای صاحب دامنه هم گذشته است . پاسخ ساده است ، ابتدا خوب تحقیق کنید تا دامنه هایی را پیدا کنید که قدمت بالا ، رتبه و اعتبار دامنه و صفحه زیاد (DA-PA) داشته و توسط کوگل جریمه نشده باشند ، همچنین با معیار های بالا سنجیده شوند.

باید از سایتهایی باشند که اعتبار بالایی دارند. اگر تمام مراحل بالا را طی کردید و مطمئن شدید که دامنه از کیفیت بالایی برخوردار است ، در صورت دسترسی به دامنه میتوانید از ریدایرکت 301 استفاده کنید. ریدایرکت 301 ، تغییر مسیری است که کاربر را هدایت میکند تا از url تایپ شده به آدرس دیگری برود. حال سوال اصلی این است که چطور تشخیص دهیم یک دامنه برای ریدایرکت 301 خوب است ؟ دقت داشته باشید که UX و UI یک مفهوم ندارند؛ تجربه کاربری بخشی از UI محسوب می شود.