آنتی متال هوش مصنوعی را برای ریشه‌کن کردن ناکارآمدی هزینه‌های ابری به کار می‌گیرد

یکی از موضوعات ثابتی که امسال از فروشندگان بزرگ زیرساخت‌های ابری شنیده‌ایم، کمک به مشتریان برای افزایش کارایی هزینه‌های ابری خود است. صورت‌حساب‌های ابری با جابجایی بارهای کاری بیشتر توسط شرکت‌ها، به شدت رشد کرده‌اند. این را با سطح بالایی از اضطراب اقتصادی و تغییر واضح از یک ذهنیت رشد به کارآیی ترکیب کنید و مشتریان به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها بوده‌اند.

خود شرکت‌های ابری و دیگر استارت‌آپ‌ها به روش‌های مختلف روی این مشکل کار کرده‌اند، اما Antimetal، یک استارت‌آپ اولیه مستقر در نیویورک، تصمیم گرفت با یک مدل یادگیری ماشین اختصاصی، با تمرکز بر AWS برای شروع، اما با برنامه‌ریزی، به این مشکل حمله کند. به زودی به دیگر پلتفرم های ابری بزرگ از گوگل و مایکروسافت گسترش یابد.

امروز، این شرکت 4.3 میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه را برای ادامه ساخت راه حلی که از زمان راه اندازی شرکت در سال گذشته روی آن کار کرده است، اعلام کرد. این شرکت در حال حاضر یک محصول فعال با بیش از 30 مشتری پرداخت دارد

متیو پارکورست، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، به TechCrunch گفت: «به طور خلاصه، ما از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای صرفه جویی در صورت‌حساب‌های AWS شرکت‌ها استفاده می‌کنیم.

«مدل ما دائماً هزاران نقطه داده مختلف را اسکن می‌کند تا به صورت پویا آن پوشش را مقیاس‌بندی کند و اساساً فرصت‌های پس‌اندازی را که ممکن است در حساب خود داشته باشند، آشکار کند. ما می‌توانیم در کمتر از پنج دقیقه تا 75 درصد در صورت‌حساب AWS مشتریان صرفه‌جویی کنیم، که می‌تواند به صدها هزار یا میلیون دلار در سال برای برخی از این مشتریان تبدیل شود.

به طور معمول، شرکت‌ها برای چند سال با AWS قرارداد می‌بندند تا در ازای اطمینان، هزینه‌ها را کاهش دهند، اما اگر همه این منابع را به کار نگیرند، در پرداخت هزینه چیزی که از آن استفاده نمی‌کنند گیر کرده‌اند. در حالی که AWS یک بازار آنلاین برای فروش این منابع بلااستفاده دارد، Antimetal با ایجاد بازاری که از هوش مصنوعی برای یافتن کارآمدترین راه برای فروش آنها استفاده می کند، قدمی فراتر برداشت.

ما یک الگوریتم آنلاین داریم که از هوش مصنوعی برای مطالعه پویایی بازار استفاده می‌کند، سپس این نمونه‌ها را تغییر اندازه و فهرست می‌کند. و دقیقاً چیزی که در بتای خصوصی خود دیده‌ایم، تقریباً سه برابر سریع‌تر از رفتن به بازار برای فهرست کردن آن و امید به فروش آن است. او می‌گوید که بازار AWS به طور متوسط ​​90 روز طول می‌کشد تا نمونه‌های یدکی را بفروشد و به نظر می‌رسد Antimetal به انجام آن بسیار سریع‌تر کمک می‌کند.

Parkhurst و یکی از بنیانگذاران و CTO Shreyas Iyer از ساخت یک محصول قابل دفاع در برابر هر کاری که AWS (و سایر فروشندگان ابر) برای کمک به مشتریان در تجزیه و تحلیل و کاهش هزینه ها انجام می دهند آگاه هستند. Iyer می گوید که در حالی که آمازون به وضوح با مشتریان برای کاهش هزینه ها کار می کند، این بخش اصلی تجارت آنها نیست و آنها به دنبال شرکای مانند Antimetal برای کمک هستند.

مشوق‌ها واقعاً همسو هستند. AWS از مردم می خواهد که در موارد رزرو شده شرکت کنند و آنها را خریداری کنند. این واقعیت که ما یک نمونه رزرو شده را از یک مشتری به مشتری دیگر منتقل می کنیم، اساساً این واقعیت را تغییر نمی دهد که ورود به AWS هنوز واقعاً بالا است. به عبارت دیگر، برای آمازون نباید مهم باشد که چه کسی نمونه‌ها را در اختیار دارد، فقط این که آنها بدون توجه به مشتری در حال استفاده هستند.

این شرکت در حال حاضر پنج کارمند دارد که قصد دارد با بودجه جدید این تعداد را در سال آینده دو برابر کند. ایر می‌گوید که ایجاد یک شرکت متنوع برای او و پارکورست یک ارزش اصلی است و هرگز برای شروع به فکر کردن در مورد آن زود نیست.

«تنوع بسیار مهم است، به ویژه در این مرحله اولیه، زیرا پایه و اساس را می سازد و لحن آینده را تعیین می کند. و بنابراین، این چیزی است که ما در ذهن داشته‌ایم، به‌ویژه تلاش کرده‌ایم تا با انجمن‌های مختلف ارتباط برقرار کنیم تا افرادی را از هر طبقه‌ای از جامعه، با هر زمینه‌ای استخدام کنیم.»

سرمایه گذاری 4.3 میلیون دلاری امروز توسط Framework Ventures با مشارکت Chapter One، IDEO CoLab Ventures و سایر سرمایه گذاران ناشناس هدایت شد.