آندلا پس از هدایت SoftBank به 200 میلیون دلار سری E – TechCrunch به ارزش 1.5 میلیارد دلار می رسد

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 29 سپتامبر 2021. به آنچه در ساحل شرقی ایالات متحده احساس می کنید خوش آمدید. بله ، فصل ها در حال تغییر هستند ، اما دنیای فناوری و استارتاپ ها از تغییر سرعت سریع خود که سالها در این زمان احساس می کردند خودداری می کنند. کسی باید به او بگوید به جای انجام این کار چند روز در کنار پنجره ای که به درختان نگاه می کند چای داغ بنوشید ، خوب ، تمام آنچه در این نامه آمده است. – الکس

TechCrunch Top 3

  • گوگل تعدادی از به روز رسانی های جستجو را اعلام کرد: شرکت الفبای گوگل پیشرو در زمینه جستجو است ، اما با شروع رقابت در اوج خود ، این شرکت مشغول ارتقاء فناوری خود است. امروز این شرکت برخی از کارهای بازطراحی ، ردیابی آتش سوزی بهتر و تلاش برای ایجاد زمینه بیشتر در نتایج را اعلام کرد. همه اینها خوش آمدید ، اما در موضوع اصلی افزایش بار تبلیغات در املاک جستجوی اصلی کاهش نمی یابد.
  • لیست های مستقیم داغ هستند: اولین عرضه های عمومی در بازار عمومی از Amplitude و Warby Parker نشان می دهد که مسیر فهرست مستقیم به نقدینگی در بازار عمومی امروز بیش از باز است. برای تک شاخ هایی که شاید با IPO سنتی ناراحت هستند ، این بیش از یک خبر خوب است.
  • SoftBank 200 میلیون دلار به اندلا می ریزد: در حالی که Tiger این روزها بزرگترین موج رسانه ای را ایجاد می کند ، SoftBank هنوز مشغول انجام معاملات است. امروز شرکت مخابراتی ژاپنی و نیروگاه سرمایه گذاری از امضای قراردادی برای سرمایه گذاری چند صد میلیون دلاری به اندله ، استارتاپی که استعدادهای فناوری آفریقا را با شرکت های دیگر جهان متصل می کند ، خبر دادند. این دور به خوبی در روایت استعدادهای درخشان قرار می گیرد که ما در سه ماهه اخیر آنقدر از شرکت ها در مورد آن شنیده ایم و احترام جهانی بیشتری نسبت به صحنه فناوری آفریقا وجود دارد که در نتایج سرمایه گذاری خطرپذیر نیز شاهد آن هستیم.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به جمع بندی کلی اخبار استارتاپی خود بپردازیم ، بیایید درباره آب و هوا صحبت کنیم. در اوایل این هفته TechCrunch یک فرصت عمیق برای فرصت های بزرگ برای استارتاپ هایی که روی مسائل مربوط به آب و هوا کار می کنند ، جمع آوری کرد ، تلاش هایی که می تواند جهان را بهبود بخشد. و انباشته از پول اخبار امروز واقعاً بر این نکته تأکید دارد.

امروز در TechCrunch ما با دور 36 میلیون دلاری DroneSeed آشنا شدیم که می تواند به بازسازی زیستگاه پس از آتش سوزی کمک کند. چگونه نوسانات آب و هوایی به استارتاپ Semios شرکت آسیایی 100 میلیون دلار کمک کرد. و همچنین دو صندوق جدید (Investible با 100 میلیون دلار استرالیا و Energize Ventures با 330 میلیون دلار) نیز به بررسی فضای آب و هوایی می پردازند.

این بسته نرم افزاری کاملاً موضوعی است. حالا بقیه اش:

  • خواندن هوش مصنوعی می خواهد به شما در سکوت کمک کند: آیا در جلسات ویدیویی زیادی حضور دارید؟ زیاد حرف میزنی؟ نمی تواند فقط من باشم. افراد مسلط بر مکالمات به اندازه کافی یک مشکل هستند که Read AI در حال ایجاد فناوری برای کمک به شرکت کنندگان در جلسه برای پیگیری زمان صحبت کردن و کنترل آن است. این شرکت فقط 10 میلیون دلار برای تقویت تلاش های خود جمع آوری کرده است.
  • Starfish Space در حال ساخت یدک کش فضایی است: مسابقه فضایی فعلی فقط SpaceX نیست در مقابل هر چیزی که میلیاردرها می توانند آماده کنند. مجموعه ای از استارت آپ ها برای آینده سازگار با فضا وجود دارند که در آنها خدمات در فضا بسیار مهم خواهد بود. ستاره دریایی فقط 7 میلیون دلار برای کار خود در ساخت یدک کش فضایی جمع آوری کرد. که مانند قایق های یدک کش هستند ، اما کوچکترند و در مدار هستند. یدک کش فضایی! این حکم می کند!
  • Tonic.ai 35 میلیون دلار افزایش می دهد: امروزه تونیک با افزایش سرمایه ، پول زیادی را برای توسعه خدمات خود جمع آوری کرده است که به مهندسین مجموعه داده های مصنوعی کمک می کند. آنها چه هستند؟ بر اساس TechCrunch ، این “داده های تولیدی” است که می توانند برای آزمایش بدون تنظیم کننده مزاحم در داخل و خارج از شرکت خود استفاده کنند. بنابراین مانند lorem ipsum است ، اما من فکر می کنم برای nerd های بزرگتر از lorem ipsum مناسب است.
  • پیله 20 میلیون دلار جمع آوری می کند و به خاطر داشتن نام خوب در قلب ما جایزه می گیرد: Cocoon در حال ایجاد بستری برای کمک به کارکنان و کارفرمایان است تا بتوانند مرخصی را بهتر درک کرده و مدیریت کنند. از این رو پیله، همان چیزی که وقتی در محل کار نیستید خود را درگیر آن می کنید. نام خوب است ، محصول مرتب است – اعتراف کنید ، شما واقعاً سیاست مرخصی شرکتی خود را درک نمی کنید! – حالا بیایید ببینیم اشتهای بازار برای راه اندازی چیست.
  • VC ها می خواهند سهام استارتاپ هایی را بخرند که برای کمک به کارگران در استارتاپ های تحت حمایت سرمایه گذاری می کنند تا سهام خود را خریداری کنند: امروز TechCrunch در مورد EquityBee و سرمایه گذاری جدید 55 میلیون دلاری آن نوشت. این شرکت به کارگران شرکت های تحت حمایت سرمایه گذاری کمک می کند تا گزینه های خود را اعمال کنند ، فرایندی که ممکن است با هر دو پیامد مالیاتی همراه باشد و هزینه های نقدی بالا

3 سوال که استارتاپ ها باید قبل از رویارویی با بزرگترین رقبای خود پاسخ دهند

شرایط مساوی در سرمایه داری وجود ندارد ، اما برای یک استارتاپ ناپایدار راحت تر از همیشه با رهبران صنعت روبرو می شود.

واربی ​​پارکر انتظارات مصرف کنندگان در مورد عینک را تغییر می دهد ، درست همانطور که Poshmark و thredUP مستقیماً در eBay و بازار فروش مجدد لوکس فعالیت کردند.

Sudheesh Nair ، مدیرعامل شرکت هوش تجاری ThoughtSpot می گوید ، در دنیایی که مشتریان نسبت به نام تجاری وفادارتر هستند و نقشه راه های 18 ماهه معمول است ، استارتاپ هایی که برنامه های رقابتی محکمی را توسعه می دهند مزیت دارند.

او برای TechCrunch+می نویسد: “استارتاپ های موفق ناگزیر توجه صاحبان قدرتمند در صنعت خود را جلب خواهند کرد.” “آنها با شما مبارزه خواهند کرد ، اما اگر شما به خوبی در این چالش قرار بگیرید ، هیچ وقت زمان بهتری برای غلبه نبوده است.”

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

در Disrupt ، جوردن کروک با رایان رینولدز برای گفتگو در مورد بازاریابی همراه شد. می توانید خلاصه ای را در TechCrunch+بخوانید ، “چگونه رایان رینولدز بر بازاریابی اصیل تسلط دارد.”

72 ساعت برای صرفه جویی 100 دلار در گذرنامه به TC Sessions باقی مانده است: SaaS 2021

ما کمتر از یک ماه تا TC Sessions فاصله داریم: SaaS 2021 ، اما شانس شما برای پس انداز 100 دلار در هزینه پذیرش فقط در سه روز از بین می رود. تعویق را متوقف کنید ، مهلت را لغو کنید و کارت خود را قبل از انقضای قیمت اولیه پرندگان در 1 اکتبر خریداری کنید.