آنچه از رویدادهای بزرگ اپل ، گوگل و سامسونگ انتظار می رود – TechCrunch

فصل سخت افزار در راه است برای یک فینال دراماتیک هفته آینده ، با سه رویداد از سه شرکت بزرگ ، سه روز متوالی. اپل ، گوگل و سامسونگ (به ترتیب) همه میزبان رویدادهای بزرگ هفته آینده هستند و آخرین اعلانات بزرگ خود را (امیدوارم) پیش از فصل تعطیلات آینده دور کنند.

این بدان معناست که ویرایشگر سخت افزاری محله دوستانه شما – و بسیاری از کارکنان TechCrunch – در چند هفته آینده مشغول هستند و در مورد انواع ابزارها می نویسند و آنها را مرور می کنند. درعین حال ، ما برخی اطلاعات را در اختیار داریم ، از نظر آنچه در هفته آینده انتظار داریم ، از طریق ترکیبی از شایعات ، نشت ها و روند حذف.

این آخرین نکته به ویژه در مورد اپل و سامسونگ صادق است. هر دو شرکت به دنبال رونمایی از محصولات بزرگ اخیر خود هستند و با محدود کردن خطوط تولید جدید ، می توانیم موارد بعدی را برای هر کدام مثلث بندی کنیم. در همین حال ، گوگل اساساً آنچه را که برای سه شنبه آماده می شود اعلام کرده است.

بیایید در اینجا به ترتیب زمانی کار کنیم.

صفحه کلید نقره ای Apple MacBook Pro.  مک را در پس زمینه آبی ببندید

صفحه کلید نقره ای Apple MacBook Pro. مک را در پس زمینه آبی ببندید

اپل کارها را شروع می کند دوشنبه ساعت 10 صبح PT/1 PM ETبه تنها یک ماه از آخرین رویداد این شرکت می گذرد که آیفون های جدید ، ساعت های اپل و آی پد را به همراه داشت. با این حال ، یک خط تولید بزرگ از دست رفته وجود نداشت. ما هیچ مک جدید مشاهده نکردیم. با سقوط macOS Monterey در حال حاضر ، و برنامه های این شرکت برای ارتقاء کل خط خود به سیلیکون شخص اول ، عدم حضور در این رویداد احساس شد.

منطقی به نظر می رسید که انتظار می رود این شرکت مسیر انتشار مطبوعات را طی کند ، اما در عوض ، به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته است که مک را در کانون توجهات قرار دهد. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، شرکتها معمولاً کمتر موظفند همه چیز را در یک رویداد واحد جمع آوری کنند ، زیرا آنها از شرکت کنندگان نمی خواهند از سراسر جهان پرواز کنند تا آنجا باشند. برخی با این مفهوم آزادی گرفته اند – اگرچه من پیش بینی نمی کنم که در اینجا چنین باشد. حداقل ، ما منتظر اخبار بزرگ Mac هستیم ، از جمله:

  • مک بوک پرو جدید در نسخه های 13 و 16 اینچی
  • مک مینی جدید
  • یک آی مک 27 اینچی

اعتبار تصویر: برایان هیتر

دو مدل اول اساساً جایگزین مدلهای M1 سال گذشته می شوند که عملاً دارای جرات یکسانی بودند. گفته می شود که تراشه M1X جدید و حتی سریعتر همراه با طراحی مجدد سخت افزاری وارد بازار می شود. در عین حال ، iMac 27 اینچی ، مدل 24 اینچی را تقویت می کند و به عنوان یک سیستم متمرکزتر عمل می کند.

گفته می شود که یک به روزرسانی دیرهنگام برای ایرپاد های سطح ابتدایی نیز در حال انجام است ، که دارای کیفیت بهتر صدا و طراحی بیشتر با ویژگی های مثبت است-اما بدون حذف نویز فعال.

اعتبار تصویر: گوگل

با صحبت از تراشه های جدید ، گوگل از برنامه خود برای رونمایی از تراشه Tensor داخلی خود خبر داده است ، به عنوان جدیدترین شرکتی که Qualcomm را برای سیلیکون شخص اول خریداری کرده است. این مورد برای تغذیه Pixel 6 جدید و مدل Pro استفاده می شود. این گوشی ها دارای طراحی مجدد اساسی برای خطی هستند که در جنگ های گوشی های هوشمند دچار مشکل شده است.

گوگل تا آنجا پیش رفته است که یک صفحه محصول برای این جفت پیش از رویداد قرار داده است. برگرفته از نوشتن گرگ از اعلام اولیه در اینجا:

  • پایه 6 دارای یک آلومینیوم مات با صفحه نمایش 6.4 اینچی است ، در حالی که Pro دارای یک آلومینیوم صیقلی براق تر با صفحه نمایش 6.7 اینچی است.
  • پیکسل 6 دارای دو دوربین (عریض و فوق عریض) است ، در حالی که 6 پرو دارای لنز زوم تله فوتو است.
  • اگر امیدوار بودید که روند متداول “دست انداز دوربین” در راه بود … نه چندان دور. این دست انداز در حال حاضر به “نوار دوربین” تبدیل شده است و ریک استرلو از گوگل اشاره کرده است که سنسورها و لنزهای بهتر در بسته کوچکتر قرار نمی گیرند.

نشت اخیر اطلاعات بیشتری در مورد سیستم دوربین آنها ارائه کرده است-دو مورد در پشت 6 و سه در Pro. هر دو دارای یک زاویه دید 50 مگاپیکسلی و یک فوق عریض 12 مگاپیکسلی هستند ، در حالی که Pro دارای یک تله فوتو 48 مگاپیکسلی است. این رویداد در روز سه شنبه در حال سقوط است 10 صبح PT / 1 PM ETبه

اعتبار تصویر: برایان هیتر

رویداد چهارشنبه سامسونگ بزرگترین علامت سوال از این سه مورد است – که ، با توجه به نحوه نشت محصولات سامسونگ ، چیزی نیست که بتوانیم زیاد بگوییم. تاشوهای جدید به تازگی اعلام شده اند و ما انتظار نداریم دستگاه Galaxy S دیگری تا حدود MWC در فوریه/مارس سال آینده عرضه شود. به نظر می رسد رایانه شخصی یا رایانه لوحی حدس منطقی باشد. اگرچه رنگهای روشن در دعوت می تواند سرنخ دیگری ارائه دهد. آن رویداد در آغاز می شود 7 صبح PT/10 صبح ET چهارشنبه.

رویداد اکتبر اپل 2021