آژانس بازاریابی عملکرد MuteSix برای تقویت تجارت الکترونیکی DTC روی محتوا و داده شرط می گذارد-TechCrunch

ثبت واربی ​​پارکر در IPO هفته گذشته یکی دیگر از نشانه های این بود که مستقیم به مصرف کننده (DTC) یک روند تجارت الکترونیکی بسیار قدرتمند است. اما آژانس بازاریابی عملکردی مبتنی بر LA MuteSix مدت زیادی منتظر نماند تا کسب و کار خود را بر اساس مقیاس گذاری مارک های DTC ایجاد کند.

MuteSix که در سال 2014 ایجاد شد و توسط Dentsu در سال 2019 خریداری شد ، توسط Rhoda Ullmann ، VP Consumer at Sense ، یک استارتاپ مستقر در بوستون که یک مانیتور انرژی خانگی ایجاد می کند ، به TechCrunch توصیه شد. “آنها بهترین تخصص خود را در بسترهای تبلیغاتی پولی فیس بوک و گوگل نشان می دهند. آنها همچنین یک رویکرد بسیار هوشمندانه و کارآمد برای توسعه خلاق دارند که برای کمک به ما در مقیاس گذاری بسیار مهم است. ” (اگر آژانس های بازاریابی رشد یا فریلنسرهایی دارید که توصیه می کنید ، لطفاً نظرسنجی ما را پر کنید!)

علاوه بر Sense ، مشتریان سابق و فعلی MuteSix شامل شرکت هایی مانند Adidas ، Petco ، Ring و Theragun هستند که طیف وسیعی از خدمات بازاریابی را از جمله فیلم های پاسخ مستقیم درجه یک به آنها ارائه می دهد. اما صرف نظر از این که آیا می توانید این هزینه را بپردازید ، ما فکر می کنیم که از مکالمه ما با CRO ، گرگ گیلمن ، درس های جالبی می گیرید. غذای آماده کلیدی؟ در محیط تبلیغاتی بسیار رقابتی امروز ، هم محتوا و هم داده ها پادشاه هستند.

یادداشت ویراستار: مصاحبه زیر از نظر طول و وضوح ویرایش شده است.

در مورد MuteSix به عنوان نمایندگی چه چیزی می توانید به ما بگویید؟

گرگ گیلمن

اعتبار تصویر: MuteSix

گرگ گیلمن: ما حدود نه سال است که اینجا هستیم. ما به عنوان یک آگهی تبلیغاتی در فیس بوک شروع به کار کردیم – در مقابل بسیاری از آژانس هایی که با گفتن اینکه همه کارها را می کنند شروع به کار کردند ، تصمیم گرفتیم بر آنچه واقعاً در آن مهارت داریم تمرکز کنیم. در آن زمان ، این شرکت خرید رسانه های فیس بوک را برای شرکت های تجارت الکترونیک انجام می داد. در درجه اول در LA ، که به نوعی مرکز این شرکت ها است ، اما در همه جا. و سپس ذره ذره ، سازمان را بزرگ کردیم.

در حال حاضر ، ما کمی بیش از 400 نفر هستیم و بیش از 500 میلیون دلار هزینه در فیس بوک و گوگل ، از جمله اینستاگرام و یوتیوب ، مدیریت می کنیم. چیزی که ما در آن رشد کرده ایم یک فروشگاه یک طرفه برای شرکت های تجارت الکترونیک DTC است: ما تمام کانال هایی را که یک نام تجاری DTC نیاز دارد مدیریت می کنیم. و ما یک آژانس عملکرد هستیم. هر کاری که انجام می دهیم بر اساس نتایج است. مردم برای درآمدزایی به مشاغل تجارت الکترونیکی خود به ما مراجعه می کنند.

به نظر شما چرا بازاریابی عملکردی مناسب DTC است؟

کارآفرینان DTC بیشتر بر تأثیر فوری تمرکز می کنند ، زیرا اگر آنها محصول را نمی فروشند ، هیچ مارک بزرگی برای حمایت از آنها وجود ندارد. بنابراین من فکر می کنم که انجام بازاریابی DTC مستلزم تمرکز بیشتر بر عملکرد است. برای آژانس هایی که با مارک های بزرگ کار می کنند ، معمولاً بیشتر در مورد خریدهای تاثیرگذار در مقابل خریدهای باکیفیت صحبت می شود. آنها می توانند بگویند: من امروز یک کمپین دستی انجام دادم تا 10 میلیون کره چشم را بزنم ، و هر اتفاقی بیفتد رخ می دهد ، زیرا در پایان روز ، شما فقط به ما گفتید که 10 میلیون برداشت را انجام دهید. این متفاوت از کار با گروهی مانند ما است که سعی می کند هر قطعه کوچک قیف را بهینه کند و برای کل قیف پاسخگو باشد تا فروش یا درآمد زیادی را به دنبال داشته باشد.

با چه نوع مشتریانی کار می کنید؟

اکثر شرکت هایی که با آنها کار می کنیم شرکت های DTC بومی دیجیتالی هستند. ما بیشتر در آن خط ماندیم ، زیرا واقعاً در آن مهارت داریم. گفته می شود ، ما با شرکت هایی در هر اندازه ای کار می کنیم – استارتاپ ها ، شرکت هایی که از قبل تأسیس شده اند و شرکت های بسیار بزرگی که باید استراتژی خرید خلاقانه و رسانه ای خود را دوباره کار کنند.

من بر فروش ، بازاریابی و مشارکت ها نظارت دارم و نقش من در واقع این است که دریابم کدام مارک ها برای همکاری با MuteSix منطقی تر است. ما به دنبال مارک های با رشد بالا هستیم که بتوانیم آنها را مقیاس بندی کنیم ، و در طول این سالها آموخته ایم که آنچه خوب کار می کند محصولات قابل اثبات هستند که دارای ارزش های جالب کاربر هستند.

ما با بسیاری از استارتاپ ها در نقاط مختلف قیف کار کرده ایم ، از ابتدا شروع کرده و از طریق دورهای مختلف تأمین مالی با آنها کار کرده ایم ، از طریق خرید ، از جمله دو مورد توسط اسب شاخدار. اما این روزها ، شرایط سخت تر است. من دوست دارم که آنها اثبات مفهومی داشته باشند-گذاشتن 10 تا 15 هزار دلار در ماه در فیس بوک یا 5 تا 10 هزار دلار در گوگل معمولاً به من نشان می دهد که زندگی در آن وجود دارد. اما اگر ایده خوبی باشد ، نمی خواهم ما را محدود کنم. من با افراد زیادی صحبت می کنم که وقتی کمی این موضوع را اثبات کردند ، برمی گردند.


آیا با فرد یا آژانس با استعدادی کار کرده اید که به شما در یافتن و حفظ کاربران بیشتر کمک کرده است؟

به نظرسنجی ما پاسخ دهید و به سایر استارتاپ ها کمک کنید تا بازاریابان برتر را پیدا کنند که بتوانند با آنها کار کنند!


قطعاً چه نوع مشتریانی مناسب نیستند؟

اگر هیچ ارزش واقعی منحصر به فردی برای محصول وجود نداشته باشد ، مناسب نخواهد بود. اگر این فقط یک شرکت نوپا است ، یک مشاور می تواند مبلغ کمتری از آنها دریافت کند و تبلیغات فیس بوک ایجاد کند ، اما آنچه ما به دنبال آن هستیم کسب و کارهای با رشد بالا است.

غرامت مدیران کمپین ما در واقع به عملکرد کمپین ها بستگی دارد ، بنابراین اگر مجموعه ای از کمپین ها را بیاورم که نمی توانیم آنها را اندازه گیری کنیم ، بسیاری از خریداران رسانه ای ناراضی خواهیم داشت که می پرسند: “گرگ ، چرا ما این مارک را قبول می کنیم؟ ” این یک مدل تجاری است که به ما در جذب استعدادهای برتر کمک کرده است ، اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که مارک هایی را به ارمغان می آوریم که فکر می کنیم می توانیم آنها را مقیاس بندی کنیم.

راه اندازی یک شرکت بسیار ساده تر از هر زمان دیگری است ، اما مقیاس بندی آن و عبور از نرخ اجرای 2 تا 3 میلیون دلار سخت تر است. بنابراین من همیشه به سوال بنیانگذاران برمی گردم: پنج دلیل که مردم می خواهند محصول شما را بخرند چیست؟ پنج دلیل که این کار را نمی کنند چیست؟ اگر کارآفرین در پاسخ دادن به این مشکل داشته باشد ، کار نخواهد کرد. اگر آنها نتوانند به کسی بگویند چرا تجارت آنها خوب است ، ما در فروش آن خوب نخواهیم بود.

MuteSix چه تفاوتی با سایر نمایندگی ها دارد؟

من می گویم تفاوت اصلی این است که ما یک تیم خلاق ویدیویی 70 نفره داریم. و آنچه ما واقعاً در انجام آن مهارت داریم تصویربرداری و ارائه محتوای عملکردی است. نه تنها محتواهایی که ظاهر و احساس فوق العاده ای دارند ، بلکه ویدئویی است که برای فروش محصول مهندسی معکوس شده است.

یکی دیگر از م keyلفه های کلیدی این است که ما یک تیم علم داده داریم که با تیم خرید رسانه ما نیز یکپارچه شده است و به شرکت ها کمک می کند تا مواردی مانند نسبت و از دست دادن سیگنال را به دلیل بروزرسانی iOS 14 پیش ببرند. در حال حاضر ، این بدان معناست که بر روی کل تصویر نگاه کنید تا از طریق کانال و کار بر روی ویژگی ترکیب مدل سازی.

برخی از مواردی که تیم داده شما بر آنها تمرکز می کند چیست؟

یکی از بزرگترین مسائلی که مارک ها با آن دست و پنجه نرم می کنند ، تعیین انتساب است ، و اینکه چگونه پول خود را ادامه می دهید ، حتی اگر سیگنالی را در پلت فرم از دست داده باشید. اگر فیس بوک بیش از حد تردید می کند و گوگل در آخرین کلیک است ، گاهی اوقات به نظر می رسد که همه چیز هرگز کار نمی کند. برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری های تجاری آگاهانه ، ما در حال ایجاد مدل های آماری هستیم که اطلاعات را در سطح بالاتر از پلتفرم نشان می دهد.

ما همچنین بخش های بهتری از مشخصات مشتریان را ایجاد می کنیم که به مشتریان کمک می کند بفهمند مخاطبان اصلی آنها چه کسانی هستند ، اما همچنین به ما کمک می کند تا مخاطبان پیش بینی کننده ای برای یافتن افراد جدید ایجاد کنیم.

یکی دیگر از موارد مهم ما در تلاش برای حل آن افزایش است. ما با مارک های بزرگی کار می کنیم که از طرفداران ارگانیک قوی در رسانه های اجتماعی برخوردارند. و س theirال آنها این است: “سلام ، گرگ ، چرا اگر من به هر حال آن کاربران را به دست آورده بودم باید پول بیشتری خرج کنم؟” بنابراین ما با مارک هایی که هزینه های زیادی را در کانال های دیگر به غیر از فیس بوک و گوگل خرج می کنند ، آزمایش افزایشی انجام داده ایم. ما به آنها کمک کردیم تا روش های متفاوتی را برای مشاهده داده ها ایجاد کنند تا ما همچنان در آن کانال ها هزینه کنیم و آنها در واقع از افزایش فزاینده ای که دریافت می کنند مطلع شوند.به

یک قطعه دیگر نیز وجود دارد که به نظر من بسیار مهم است و معمولاً نادیده گرفته می شود: داده های شخص اول. ما با مارک های تجاری تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است از داده های شخص اول استفاده کنیم ، آنها را تقسیم بندی کرده و از آنها استفاده کنیم ، زیرا اگر فردا فیس بوک خاموش شود این همان چیزی است که آنها با آن باقی می مانند.

چگونه خود را برای تغییرات در اکوسیستم بازاریابی آماده و سازگار می کنید؟

از آنجا که ما با مارک های زیادی کار می کنیم ، در بسیاری از سطوح کانال رهبری ارشد زیادی داریم. ما به طور معمول در بخش ها ملاقات می کنیم و بینش ها را به اشتراک می گذاریم. تیم علم داده همچنین گزارشات بسیار قوی ایجاد می کند. ما سعی می کنیم از برندهای خود جلوتر باشیم و در مورد هر چیزی که در نهایت بر نمایندگی تأثیر می گذارد ، آینده نگر باشیم. ما دائماً سعی می کنیم راه خود را از طریق مواردی مانند انواع محتوا که کار می کنند و مواردی که می دانیم به ما در مقیاس بندی کمک می کند ، هک کنیم.

اینگونه است که ما همیشه به آن نزدیک شده ایم. هر تغییر عمده ای در تجارت ما برای پاسخگویی به نیازهای مارک هایی که با آنها کار می کردیم انجام شد. به عنوان مثال ، یک طرف داده در تجارت ما وجود دارد زیرا استفاده از آن بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. فیس بوک قبلاً پلتفرمی بود که می توانستید هر چیزی را به دیوار پرتاب کنید و 4 یا 5 برابر بازدهی دریافت کنید. وقتی در حال چاپ پول از فیس بوک هستید ، هیچ کس در مورد داده ها نمی پرسد ، درست است؟ این فقط زمانی اتفاق می افتد که حاشیه ها تنگ شود. اما پس از آن فیس بوک به یک پلتفرم شلوغ تر تبدیل شد و همین امر در مورد گوگل اتفاق افتاد: تبلیغات بیشتر ، CPM بالاتر و محیط رقابتی تر. ما باید در مورد کاری که انجام می دادیم هوشمندتر باشیم ، بنابراین تیم داده خود را ایجاد کردیم.

در حال حاضر دو اهرم وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم: طرف داده و جنبه خلاق کسب و کار. باز هم ، ما یک آژانس بازاریابی عملکردی هستیم که بر همه اهرم ها تمرکز کرده است. از آنجا که سیستم عامل هایی مانند فیس بوک فقط رقابتی تر خواهند بود ، فقط گران تر می شوند و ما فقط ترافیک بیشتری را از دست می دهیم. بنابراین سازمانهای چابک تر باید بسیار دورتر از کاری که ما در این بسترها انجام می دهیم فکر کنند. زیرا ما قصد داریم درآمد بیشتری را از مواردی مانند پیامک ، بازاریابی تأثیرگذار و محتوای ارگانیک تأمین کنیم تا پول را به بالای قیف ادامه دهیم.

چرا بازوی محتوایی شما به عنوان یک اهرم اهمیت دارد؟

ما یک راه حل یکپارچه داریم که در آن خریداران رسانه ما مستقیماً با ویرایشگران و تولیدکنندگان ویدئوهای ما جفت می شوند تا به ما این امکان را بدهد که چابک و سریع باشیم. زیرا همانطور که همه می دانند ، محتوا پادشاه است. آنچه ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که در مورد مواردی مانند آنچه ما در فیس بوک نرخ شست به بالا می نامیم-نمایش ویدیو سه ثانیه-بهینه سازی کنیم. اگر کسی را به مدت طولانی در خبرخوان خود نگه داشته باشم ، می توانم او را به جریان خود وارد کنم. ما همین کار را در یوتیوب انجام می دهیم و کارهایی مانند این را در برنامه انجام می دهیم ، زیرا نام بازی این است که افراد را وارد قیف کرده و از طریق آنها کار کند. و ما هم از تیم علم داده و هم از تیم خلاق خود برای تقویت و بهینه سازی در جلوی این معیارهای سریع استفاده می کنیم تا همه چیز به حرکت درآید.

به نظر من ، هیچ مورد نزدیکی به آژانس SMB که دارای بازوی محتوا مانند ما است ، وجود ندارد. استفاده از تیم محتوای ما برای ایجاد محتوای کارآمد یکی از بزرگترین اهرم هایی است که ما داریم. سه سال و نیم پیش ، فیس بوک به ما می گفت: “اگر محتوای ویدئویی تولید نکنید و اگر ویدیو را در اخبار خبری در اولویت قرار ندهید ، کار نخواهد کرد.” در آن زمان ، ما به سختی متمایل شدیم – و درد رشد یک تیم خلاق 70 نفره واقعی است ، به ویژه در LA. اما به ما اجازه می دهد نمایندگی خود را مقیاس بندی کنیم.