آیا باید به زندگی بچه های “بچه های بچه” بچه های خود اهمیت دهیم … – TechCrunch

ما در زمان فرهنگ زنده و زمان واقعی زندگی می کنیم. پخش تلویزیونی ، طوفان های توییتی خودجوش ، جریانهای روی صحنه ، تجزیه و تحلیل واکنش سریع ، اتاقهای جنگ ، خانه های باشگاه ، وبلاگ نویسی. ما باید با اینجا و اکنون تعامل داشته باشیم ، آن لذت عمل را احساس کنیم. این یک اجبار است: ما در معرض خطراتی هستیم که بخش هایی از کره زمین را به وحشت می اندازد.

همین ماه گذشته ، شاهد طوفان ایدا به نیواورلئان و ساحل شرقی بودیم ، با شدیدترین بادها در خلیج مکزیک از زمان طوفان کاترینا. در کابل ، ویدئوها و جریانهای روزانه وحشت های لحظه به لحظه کشوری را که در هجوم آشوب است نشان می دهد. خطرات همه جا هستند. این پالس ها را با تمایل به پوشش مستقیم به آمیگدال قطع کنید و کیمیا رسانه مدرن ما است.

با این حال ، تماشای رویدادهای زنده زنده نیست و نمی تواند جایگزین درون نگری وضعیت خود و سلامت جهان پیرامون ما شود. خطراتی که در سرتیترها و کایرون های امروزی پخش می شود اغلب خطری نیست که ما باید وقت خود را صرف فکر کردن درباره آن کنیم. این تفاوت بین خطرات زمان واقعی و واقعی خطرات در طول زمان وسیع تر شده است – و مسلماً بشریت هرگز به پرتگاه فاجعه واقعی نزدیک نشده است ، حتی اگر ما در معرض بلایایی قرار بگیریم که به سختی یک صفحه نمایش روی تلفن های ما طول می کشد.

توبی اورد ، در کتاب نبوی خود Precipice ، استدلال می کند که ما خطرات وجودی را نمی بینیم که می تواند به طور واقعی زندگی و شکوفایی انسان را خاموش کند. بنابراین او یک راهنما و قطب نمای دقیق ارائه کرده است تا به انسانهای غیر منطقی کمک کند تا بفهمند که خطرات واقعاً مهم هستند – و ما باید آنها را بپذیریم و حرکت کنیم.

بوم اورد کیهانی است و از بدو تولد جهان تا ده ها میلیارد سال آینده متغیر است. بشریت کوچکترین اشکالی در جدول زمانی جهانی نیست و ثروت و پیشرفت شدید تمدن ما تنها به چند دهه زندگی معاصر برمی گردد. با این حال ، چه پیشرفتی ما به این سرعت انجام داده ایم و چه پیشرفتی را در راه داریم تا در هزاره های آینده ادامه دهیم!

اگر خطرات خاصی امروز در نظر گرفته نشوند و بهبود نیابند ، همه این پتانسیل می تواند از بین برود. همان پیشرفت انسانی که زیبایی و پیشرفت زیادی را به همراه داشته است ، ابزارهایی را برای ویرانی وسیع دموکراتیک کرده است ، از جمله ویرانگری که می تواند بشریت را از بین ببرد یا “فقط” منجر به فروپاشی تمدن شود. از مهمترین نگرانی های ارد می توان به تغییرات آب و هوایی ، زمستان هسته ای ، همه گیری طراحان ، هوش عمومی مصنوعی و موارد دیگر اشاره کرد.

کتابهای زیادی در مورد خطرات وجودی وجود دارد. چیزی که The Precipice را منحصر به فرد می کند جعل آن در عقلانیت شدید جنبش نوع دوستی م Oثر است ، که Ord یکی از بسیاری از رهبران آن است. این یک تحلیل دیستوپیک فوق العاده از همه چیزهایی است که ممکن است در قرن های آینده اشتباه کنند ، نیست ، بلکه مقایسه ریسک های محاسبه شده سرد است و اینکه جامعه باید منابع محدود خود را در کجا سرمایه گذاری کند. سیارک ها وحشتناک هستند اما در این مرحله ، به خوبی مطالعه شده و عمیقاً بعید هستند. هوش مصنوعی عمومی برای نتایج وحشتناک بسیار بازتر است ، به ویژه هنگامی که تجزیه و تحلیل خود را در دهه ها و قرن ها گسترش دهیم.

در حالی که کتاب انواع مختلفی از خطرات از طبیعی تا انسان زا تا فرضیات آینده را بررسی می کند ، هدف اصلی اورد این است که بشریت را به عقب برگرداند و در نظر بگیرد که چگونه می توان زندگی میلیاردها – شاید تریلیون – موجودات آینده را در زندگی خود ادغام کرد. محاسبه ریسک تصمیماتی که امروز می گیریم نه تنها بر خود ما یا فرزندان ما تأثیر می گذارد ، بلکه به طور بالقوه هزاران نسل از فرزندان ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد ، چه برسد به دیگر موجوداتی که زمین را خانه خود می نامند. به طور خلاصه ، او از خواننده تقاضای جهش جسورانه ای دارد تا جهان را در زمان زمین شناسی و نجوم ، به جای زمان واقعی ، ببیند.

این مأموریتی خیره کننده ، جسورانه ، هذیان انگیز و پر انرژی در مواقعی و گهگاه همه در یک زمان است. اورد می داند که اعتراضات تقریباً از هر گوشه ای صورت خواهد گرفت و نیمی از کتاب از پیوست ها و پاورقی ها تشکیل شده است تا تیرهای منتقدان را منحرف کرده و درک خواننده یا متخصص کنجکاو را بیشتر عمیق کند. اگر به خود اجازه دهید در فلسفه و معماری ذهنی دقیق برای تفکر در درازمدت و خطرات وجودی غوطه ور شوید ، The Precipice واقعاً می تواند منجر به بیداری این شود که بیشتر زندگی ما چقدر خطرناک است و چقدر با زندگی در هم تنیده شده است. گذشته و آینده ای که هستیم

بشریت روی The Precipice است ، اما افراد نیز همینطور هستند. هر یک از ما در آستانه درک هستیم ، اما آیا می توانیم جهشی انجام دهیم؟ و آیا ما باید؟

در اینجا سختگیری و سرسختی استدلال کمی گریزانتر است. از فلسفه روزانه زنده و مبتنی بر واقعیت ما ، تغییر چندانی در جهت مشاهده خطرات وجودی در همه کارهایی که انجام می دهیم وجود ندارد. شما یا خطرات وجودی را مشاهده می کنید و سعی می کنید آنها را کاهش دهید ، یا نمی کنید (یا بدتر ، آنها را می بینید و از حفاظت از سرنوشت بشریت دست بر می دارید). همانطور که ارد اشاره می کند ، این همیشه به معنی فداکاری نیست – برخی از فناوری ها می توانند خطر وجودی ما را کاهش دهند ، به این معنی که ما باید توسعه آنها را در اسرع وقت تسریع کنیم.

با این حال ، در دنیای پیچیده ای پر از بحران ها و آسیب های روزمره افرادی که دیدگاه های دردناک آنها در صفحه نمایش تلفن های هوشمند ما نقش بسته است ، کنار گذاشتن این اطلاعات احساسی برای چارچوب های قیاسی و تقلیل یافته در اینجا دشوار است. در این میان ، انتقاد نه به کتاب بلکه به حوزه وسیع تری از نوع دوستی م effectiveثر است ، که سعی می کند کمک را منطقی کند ، حتی اگر اغلب بزرگترین اجبار انسانها برای کمک به یکدیگر را از بین می برد: ارتباط عاطفی که با دیگری احساس می کنند. بودن. Precipice یک چارچوب اخلاقی منطقی برای افرادی که قبلاً تغییر کرده اند ارائه می دهد ، اما فقط راهنمایی معتدلی را ارائه می دهد تا هر شخص دیگری را از قبیله ترغیب کند تا در حرکت خود شرکت کند.

این شرم آور است ، زیرا پیام این کتاب در واقع نبوی است. این مقاله که در 24 مارس 2020 منتشر شد ، درباره بیماری های همه گیر ، تحقیقات در مورد عملکرد و خطرات ویروس شناسی مدرن بحث می کند-موضوعاتی که از مجلات دانشگاهی مبهم به صفحات اول منتقل شده اند. در واقع خطرات وجودی وجود دارد و ما واقعاً باید با آنها مقابله کنیم.

با این حال ، همانطور که در سال گذشته نشان داده شد ، حتی خطرات شناخته شده و خطرناک مانند همه گیری ها برای دولت ها دشوار است که بتوانند از عهده آنها برآیند. تعداد کمی از انسانها می توانند تمام عمر خود را در پدیده ای که در 100000 سال یکبار اتفاق می افتد سپری کنند و فرهنگهای کمی از ایمنی می توانند در برابر تضعیف آرام هوشیاری که با هرگونه دفاعی که هرگز استفاده نمی شود همراه باشد ، قوی باقی بمانند.

Precipice یک چارچوب مهم و عمیقاً قابل تأمل برای تفکر در مورد خطرات آینده ما فراهم می کند. با این حال ، عدم تعامل با ابزارهای اجتماعی این است که تأثیر چندانی بر این نخواهد داشت که چگونه وسواس خود را برای خطرات پیش رو از بین ببریم. بلندمدت گرایی سخت است و TikTok همیشه با یک ضربه فاصله دارد.


بارش: خطر وجودی و آینده بشریت توسط توبی ارد
هاچت ، 2020 ، 480 صفحه

همچنین ببینید