آیا توصیه ای برای پوشش رسانه ای برای استارتاپ من دارید؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز” ، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن ، وکیل مهاجرت دره سیلیکون می گوید: “سوالات شما برای گسترش دانش که به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد از مرزها فراتر رفته و به دنبال آرزوهای خود باشند ، حیاتی است.” “خواه در شرکت های انتخاباتی ، م founderسس یا در جستجوی شغل در سیلیکون ولی هستید ، دوست دارم در ستون بعدی خود به سوالات شما پاسخ دهم.”

اعضای اضافی کرانچ به ستون های هفتگی “سوفی عزیز” دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50 off تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز ،

من یک کارآفرین هستم که در حال ساختن مدارک لازم برای دریافت کارت سبز EB-1A (یا شاید O-1A) هستم.

در راستای رسیدن به این هدف ، من سعی کردم در مورد استارتاپ خود رسانه ای کنم ، اما در خارج رقابتی است! گوشزدی چیزی؟

– اشتیاق به پوشش

اشتیاق عزیز ،

با تشکر از ارتباط شما! دیروز بود شش سالگی از شرکت حقوقی خود ، و اندکی پس از تأسیس آن ، من یک چالش شخصی ایجاد کردم: دستیابی به سطح موفقیتی که برای من (در صورت نیاز به گرین کارت آمریکا) واجد شرایط بود تا معیارهای EB-1A را به عنوان فردی فوق العاده برآورده کنم. توانایی. ” اگر خودم نتوانستم به آن دست پیدا کنم ، چه حقی داشتم که از مشتریان خود انتظار داشته باشم؟

شروع از صفر (بچه های من جوان بودند ، من چند سال استراحت شغلی داشتم و شبکه ای در دره سیلیکون نداشتم) ، رسیدن به این سطح از موفقیت حدود دو سال به طول انجامید (و همچنین بازاریابی خوبی بود. برای شرکت من برنامه ریزی کنید)

بنابراین ، من این را از تجربه می دانم: دستیابی به سطح موفقیت مورد نیاز برای EB-1A یا O-1A کاملاً امکان پذیر است. و به یاد داشته باشید ، برای واجد شرایط بودن فقط باید حداقل سه معیار را رعایت کنید!

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

تخصص خود را ارائه دهید

نکته اصلی این است که در مورد پوشش رسانه ای استراتژیک باشید. مخاطبان نشریه تجاری یا رسانه اصلی را که در آن به دنبال پوشش هستید ، بشناسید و نوع داستانهایی را که مورد توجه آنها قرار می گیرد مشخص کنید.

به طور کلی ، روزنامه نگاران دوست دارند اولین کسانی باشند که اخبار را فاش می کنند یا یک داستان منحصر به فرد دریافت می کنند ، بنابراین پیشنهاد دهید در مورد یک معامله چند میلیون دلاری مهم که شامل شرکت شما می شود یا ایده داستانی ، مانند یک روند نوظهور در زمینه کاری خود یا یک چشم انداز منحصر به فرد در مورد یک مسئله بزرگ ، به یک خبرنگار برای شروع. اگر آن خبرنگار علاقه ای ندارد ، به سراغ دیگری بروید.

یکی از خدماتی که می تواند به کارآفرینان فناوری کمک کند EllisX است ، که به بنیانگذاران کمک می کند تا استارتاپ های خود را در مقاله ها و پادکست ها و مشارکت های ایمن صحبت کنند. یا می توانید سعی کنید به تنهایی با یک روزنامه نگار که در مورد زمینه شما می نویسد رابطه برقرار کنید. خود را به عنوان منبعی برای توضیح تحولات جدید یا مسائل چالش برانگیز در زمینه خود ارائه دهید. من این رویکرد را در هنگام شروع کار بر اساس رعایت معیارهای EB-1A در پیش گرفتم و به زودی متوجه شدم که در نشریات سراسر جهان به عنوان متخصص مهاجرت نقل قول می کنم-و این باعث شد این ستون هفتگی را بنویسم!

به خاطر داشته باشید ، برای مقاصد مهاجرت O-1A و EB-1A ، روزنامه ها و اطلاعیه های مطبوعاتی که هرگز در یک نشریه اصلی منتشر نشده اند ، و همچنین مقالات در نشریات دانشجویی یا دانشگاهی ، معمولاً محاسبه نمی شوند.