آیا در صورت داشتن محکومیت باید برای شهروندی اقدام کنم؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز” ، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن ، وکیل مهاجرت دره سیلیکون می گوید: “سوالات شما برای گسترش دانش که به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد از مرزها فراتر رفته و به دنبال آرزوهای خود باشند ، حیاتی است.” “خواه در شرکت های انتخاباتی ، م founderسس یا در جستجوی شغل در سیلیکون ولی هستید ، دوست دارم در ستون بعدی خود به سوالات شما پاسخ دهم.”

اعضای اضافی کرانچ به ستونهای هفتگی “سوفی عزیز” دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50 درصد تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز ،

چند سال پیش در Burning Man من دستگیر و به جرم ارتکاب جرم به دلیل کشیدن ماری جوانا در ملاء عام (در ماشینم) و رانندگی تحت تأثیر متهم شدم.

من در حال حاضر گرین کارت دارم و می خواهم سال آینده برای شهروندی آمریکا اقدام کنم.

ایا می تونم؟ اگر چنین است ، چگونه باید سابقه کیفری خود را اداره کنم؟

– پشیمان در مورد Reefer

پشیمان عزیز ،

همانطور که کشف کرده اید ، هنگام مهاجرت باید بسیار مراقب باشید: بدیهی است که هرگز نباید قانون را زیر پا بگذارید ، اما به عنوان یک مهاجر ، اگر این کار را انجام دهید ، می تواند عواقب شدید و پایداری داشته باشد.

شما حتی باید مراقب باشید تا از انجام کارهایی که افسر مهاجرت آنها را خارج از محدوده ویژگی اخلاقی خوب می داند اجتناب کنید ، حتی اگر جنایت نباشند. همه مهاجران باید به خاطر داشته باشند که اگرچه استفاده محدود از ماری جوانا برای مصارف تفریحی و پزشکی در چندین ایالت قانونی است ، اما طبق قوانین فدرال غیرقانونی است.

شریک حقوقی من ، آنیتا کومریقیان ، اخیراً پادکست داده است که چگونه جنایات مختلف می تواند بر وضعیت کارت سبز شما تأثیر بگذارد و بر توانایی شما برای شهروند شدن ایالات متحده تأثیر بگذارد. گوش کنید و (همیشه در این وضعیت) با یک وکیل مهاجرت با تجربه مشورت کنید. در مورد اتهامات DUI و ماری جوانا ، هرگونه استفاده بعدی از ماری جوانا ، هرگونه دستگیری یا استناد دیگر و حتی مواردی که ممکن است جزئی به نظر برسید ، مانند سرعت زیاد ، پارکینگ یا بلیط پیاده روی در راه ، به وکیل خود بگویید. یک وکیل مهاجرت می تواند تعیین کند که آیا شما باید درخواست شهروندی ایالات متحده را ادامه دهید یا خیر و در صورت وجود ، چه زمان و چگونه این کار را انجام دهید.

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در مقابل پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

ویژگی اخلاقی خوب چیست؟

همانطور که می دانید ، شما باید حداقل پنج سال اقامت دائم (دارنده گرین کارت) داشته باشید – یا در صورت داشتن کارت سبز از طریق ازدواج سه سال – تا واجد شرایط درخواست شهروندی ایالات متحده باشید. علاوه بر این ، شما باید “اخلاق خوب” را در طول دوره قانونی پنج یا سه ساله نشان دهید.