آیفون شما در نهایت می تواند آب و هوا و صندلی ماشین شما را کنترل کند – TechCrunch

آیفون شما به زودی می تواند برای خودروهای شما بسیار مفیدتر از پاسخگویی به تماس ها و افزایش موسیقی باشد. بلومبرگ منابع ادعا می کنند اپل در حال توسعه فناوری با نام رمز “IronHeart” است که به شما امکان می دهد از iPhone خود برای کنترل سیستم آب و هوایی ، رادیو ، صندلی ها و حتی دسته ابزار استفاده کنید. فقط برای افزایش گرما نیازی نیست بین CarPlay و نرم افزار سرگرمی (احتمالاً نامناسب) ماشین خود جابجا شوید.

به گفته کارشناسان ، IronHeart هنوز در مراحل اولیه توسعه است و به مشارکت با مارک های خودرو نیاز دارد. اپل از اظهارنظر خودداری کرده است.

چنین ابتکاری می تواند حضور اپل در خودروها را بسیار فراتر از فناوری های محدود مانند CarPlay یا ویژگی جدیدتر CarKey آن گسترش دهد. اگرچه این لزوماً بخشی از استراتژی خودروهای الکتریکی شایع این شرکت نیست ، اما می تواند تجربه بیشتری در زمینه خودروها به شرکت بدهد و در توسعه هرگونه وسیله نقلیه داخلی کمک کند.

این که خودروسازان از این مفهوم استقبال می کنند یا نه ، بحث دیگری است. اپل در بسیاری از کارهای معمول به طور م interfaceثر از رابط اصلی خودرو دور می زند. به راحتی می توان تولیدکنندگان را پس از ریختن کارهای گسترده در رابط کاربری خودرو و برنامه های همراه خود ، به خصوص اگر آنها خدماتی را که با پیشنهادات اپل رقابت می کنند ، کنار بگذارند. اگر IronHeart به بازار می آید ، ممکن است به تعداد انگشت شماری از مدل ها و مدل ها محدود شود ، مگر این که خریداران خودرو با استقبال مشتاقانه مواجه شوند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.