آیفون ظرف 30 دقیقه؟ آلمان Arive مارک های مصرف کننده را به خانه شما می آورد و 6 میلیون یورو افزایش می دهد – TechCrunch

در اروپا و ایالات متحده ما بسیار عادت کرده ایم که مواد غذایی را در عرض 15 دقیقه تحویل دهیم ، در حالی که میدان نبرد بزرگی از استارتاپ ها در فضا وجود دارد. شرکت های نوپا در سراسر اروپا و ایالات متحده تنها در سه ماهه اخیر کمتر از 3.1 میلیارد دلار برای تحویل مواد غذایی ظرف 10 یا 20 دقیقه وعده تحویل دریافت کرده اند. اما همه بر سر بازاری می گردند که متوسط ​​سفارش متوسط ​​آن بسیار کم است. اگر صدها عدد بود و به یخچال نیاز نداشت چه می شد؟

این احتمالاً جدیدترین میدان نبرد مصرف کنندگان “15/30 دقیقه” خواهد بود ، زیرا کالاهای مصرفی درجه یک به تحویل آخرین کیلومتر می رسند.

آخرین مورد در Arive در این فضا… arive است-یک استارتاپ مستقر در آلمان که در عرض 30 دقیقه مارک های مصرف کننده درجه یک را ارائه می دهد. در حال حاضر مبلغ 6 میلیون یورو از 468 Capital ، La Famiglia VC و Balderton Capital تأمین مالی شده است.

اما Arive با قرار دادن قفسه های خود با مارک های مشهور و تدارکات تحویل در آخرین کیلومتر ، محصولات تناسب اندام ، لوازم آرایشی ، مراقبت شخصی ، لوازم خانگی ، فناوری و مد ارائه می دهد. مصرف کنندگان از طریق یک برنامه سفارش می دهند و تحویل از طریق ناوگان فقط دوچرخه در 30 دقیقه یا کمتر انجام می شود.

رفتاری که از آن استفاده می کند از قبل وجود دارد. به نظر می رسد همه گیری همه ما را وادار به کار و بازی در خانه کرده است و ترافیک پیاده در شهرهای داخلی هنوز زیر سطح قبل از کووید است.

Arive می گوید که مستقیماً با مارک ها همکاری می کند تا مجموعه ای از محصولات خود را برای تحویل در صورت تقاضا ارائه دهد و یک کانال توزیع جدید به نوع جدیدی از مشتریان ارائه می دهد که سرعت و راحتی را می خواهد.

arive در حال حاضر در مونیخ موجود است و اخیراً در برلین ، فرانکفورت و هامبورگ راه اندازی شده است. ضمانت 30 دقیقه ای تحویل بدین معناست که به تعداد بازیکنان خواربار فروشی نیازی به مراکز تکمیل خرد ندارد و به این ترتیب هزینه های زیرساخت را پایین نگه می دارد.

ماکسیمیلیان ریکر ، یکی از بنیانگذاران arive ، می گوید: “در حالی که فضای تحویل سریع مواد غذایی بسیار شلوغ است ، ما متوجه شدیم مارک های مورد علاقه ما هنوز در یک طرح تحویل سه روزه گیر کرده اند. برای مصرف کنندگان فقیر زمان امروز ، این خیلی طولانی است. “

باردو دروگه ، سرمایه گذار 468 Capital ، اظهار داشت: “شهرهای ما مکانهای پویا و سریع هستند و مردم ساکن در آنجا ابزارها و خدماتی را می خواهند که نشان دهنده سبک زندگی آنها باشد ، بنابراین تعجبی ندارد که دسته مواد غذایی 15 دقیقه ای به این سرعت رشد کرده است. ما مطمئن هستیم که تیم آریو این کار را انجام خواهد داد. “