آیفون 13 اپل از باتری بهتر و دوربین های بهتر استفاده می کند و قیمت آن از 799 دلار شروع می شود – TechCrunch

شایعات درست بود محور اصلی رویداد بزرگ امروز اپل جدیدترین آیفون است. آخرین دستگاه کمتر از یک سال پس از نسخه قبلی خود فرود آمد ، اکنون که اوضاع تا حدی در سمت زنجیره تامین اپل حل شده است. آیفون 12 سال گذشته فروش بزرگی داشت و روند رکود فروش گوشی های هوشمند را از بین برد ، تا حدی به دلیل تنگنای فروش ناشی از تاخیر برنامه ریزی نشده ، اما همچنین به این دلیل که سرانجام اتصال 5G را به خط تلفن همراه اپل آورد.

شماره خوش شانس آیفون 13 (بدون توجه به خرافات ، توجه نکنید) دارای طراحی آشنا است. شکاف جلویی بالاخره کوچک شد-در حال حاضر 20 درصد کوچکتر از نسخه قبلی خود است ، در حالی که سیستم دوربین عقب نیز بازطراحی شده است. صفحه نمایش در حال حاضر 28٪ روشن تر از صفحه نمایش Super Retina XDR در iPhone 13 و 13 mini با 1200 نیت است.

این 13 مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچی است ، در حالی که صفحه نمایش مینی 5.4 اینچ است-مانند سال گذشته. صفحه نمایش با پوشش محافظ سرامیکی محافظت می شود و گوشی دارای IP68 ضد گرد و غبار/ضد آب است.

این تلفن از تراشه جدید A15 Bionic اپل استفاده می کند که با پردازنده 5 نانومتری ساخته شده است. CPU 6 هسته ای است که این شرکت آن را “سریعترین پردازنده در هر تلفن هوشمند” می نامد. GPU جدید 4 هسته ای در عین حال ، گرافیک پیشرفته ای را برای این گوشی به ارمغان می آورد.

سیستم دوربین دوگانه عقب دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده است که می تواند تا 47 درصد نور بیشتری را به خود جذب کند. در همین حال ، حالت جدید سینمایی ، عکاسی به سبک رک را با قابلیت تنظیم تمرکز روی سوژه ها با استفاده از یادگیری ماشین به ارمغان می آورد (همچنین می توانید برای تنظیم دستی یا سوئیچ بین سوژه ها ضربه بزنید). همه مدل های آیفون 13 همچنین از عکاسی در حالت شب و همچنین کدک ProRes برای ویدئوهای حرفه ای تر پشتیبانی می کنند.

پس از معرفی 5G در سال گذشته ، این شرکت آنتن های پیشرفته تری را اضافه کرده است. این شرکت می گوید از طریق ترکیب باتری بزرگتر و نرم افزار صرفه جویی در مصرف انرژی ، می توان 2.5 ساعت دیگر را در 13 ساعت و 1.5 ساعت دیگر روی مینی به کار برد.

iPhone 13 mini با قیمت 699 دلار و در حالی که قیمت 13 با 799 دلار آغاز می شود. در ب وارد می شودکمبود ، طلا ، نقره و آبی جدید ، روشن تر. گزینه های ذخیره سازی در شروع می شود128 گیگابایت

ظاهراً اپدیت زیادی وجود ندارد – ظاهراً اپل مقدار زیادی از آن را برای iPhone 13 Pro ذخیره می کند ، که دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است (ویژگی ای که شایعه شده بود) و تعدادی به روز رسانی کلیدی برای سیستم تصویربرداری. Pro و Pro Max دارای ارتقاء باتری مشابه 13 هستند. پیش فروش دستگاه ها در 17 سپتامبر آغاز می شود و در 24 سپتامبر به صورت خرده فروشی در دسترس خواهد بود.

این شرکت همچنین تعدادی لوازم جانبی از جمله کیف جدید MagSafe که با ویژگی Find My کار می کند روانه بازار می کند.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید