آینده کار از راه دور متنی است – TechCrunch

صحبت کردن غیرممکن است درباره Automattic بدون صحبت در مورد کار از راه دور. این شرکت یک الگو و مبتکر در این زمینه است: از سال 2005 کاملاً دور بوده است و با 1700 کارمند ، به اثبات رسیده است که فرهنگ محل کار از راه دور می تواند در مقیاس بزرگ موفق شود.

اما “از راه دور” معنای متفاوتی نسبت به دو سال پیش به خود گرفته است. از زمان شروع COVID-19 ، شرکت هایی که هیچ وقت برای کار از راه دور برنامه ریزی نکرده بودند ، میلیون ها کارمند را به صورت آنلاین جابجا کرده اند. دقیقه های ملاقات ویدئویی زوم 30 برابر افزایش یافت زیرا کارفرمایان با عجله به تکرار دفاتر فیزیکی در اتاقهای جلسات مجازی روی آوردند. مطالعات اولیه نشان داده است که بهره وری در نتیجه کاهش می یابد.

شاید به همین دلیل است که Automattic کلمه “از راه دور” را به طور کامل رد می کند. در عوض ، رهبران آن از کلماتی مانند “توزیع شده” و “ناهمزمان” استفاده می کنند. مشابه آنلاین یک دفتر وجود ندارد. در واقع ، Automattic حتی نیازی ندارد که کارکنان بدانند چهره یکدیگر چگونه است.

در ابتدایی ترین سطح خود ، مدل Automattic اصلاً در مورد کار از راه دور نیست. در عوض ، نحوه ساخت شرکت ، از مدیریت آن ، تا شیوه ارتباطی آن ، تا فرایند استخدام ، مورد بحث است.

دیگر جلساتی وجود ندارد

من هنگام برنامه ریزی یکی از مصاحبه های این مقاله ، تفاوت بین Automattic و شرکت های معمولی را بررسی کردم. معمولاً ، یافتن زمان خوب با مصاحبه شوندگان شامل شکار از طریق یک برنامه بسته بندی شده برای چند لقمه از زمان موجود است. یک مدیر شلوغ ممکن است در طول یک هفته دو یا سه افتتاح داشته باشد و هر جای دیگری پر شود.

در عوض ، وقتی مونیکا اوهارا ، مدیر بازاریابی WordPress.com ، پیوند Calendly خود را برای من ارسال کرد ، من یک برنامه باز گسترده دیدم. اوهارا ، در ظاهر ، کار زیادی انجام نمی داد. وقتی در مورد آن سوال کردم ، او خندید.

او می گوید: “این چیزی است که من فکر می کنم با کار معمولی اداری واقعا خراب شده است.” “تقویم جلسات شما نشان افتخاری بود و داشتن جلسات زیاد به این معنی بود که شما بسیار مهم بودید. این در اینجا یک پارادایم نیست. ”

در عوض ، اکثر ارتباطات نوشته شده و ناهمزمان هستند – به این معنی که می توان آن را در هر زمان در طول روز کاری مورد بررسی قرار داد.

CMS برای یک شرکت CMS

جایگزین Automattic برای جلسات و بیشتر همکاری های اداری P2 است ، تغییر وردپرس که در اوت 2020 در اوج همه گیری اعلام کرد و به عنوان یک سرویس پولی ارائه می شود.

یک پست P2 کمابیش شبیه یک پست وبلاگ است ، با بحث های موضوعی ، قابلیت پیگیری پاسخ ها و دکمه پسندیدن. هر زمان که کارکنان بخواهند در مورد هر چیزی با همکاران دور خود بحث کنند – به عنوان مثال ، یک کد نویس در ایالات متحده که می خواهد چیزی را با طراح آفریقای جنوبی که در آن زمان خوابیده به اشتراک بگذارد ، می تواند در مورد آن در نمونه P2 شرکت بنویسد. هر شخص دیگری که به طور بالقوه علاقه مند است می تواند همان پست را با جستجو یا از طریق ویژگی های مختلف کشف شده در پلت فرم پیدا کند.

مدیر مالی Automattic Mark Davies. اعتبار تصویر: اتوماتیک

اسناد و مدارک به روز است ، و شامل اطلاعاتی است که در سایر شرکت ها پنهان می شود.

“شما باید بسیار شفاف باشید. مت [Mullenweg, Automattic’s founder and CEO] پست می کند که روی چه چیزی کار می کند مارک دیویس ، مدیر مالی Automattic ، که قبلا در پلت فرم خانه هوشمند Vivint کار می کرد ، گفت: من کارهایی را که روی آن کار می کنم ، ارسال می کنم. ” “وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم ، یک جلسه هیئت مدیره داشتم و گفتم:” بیایید کار کنیم. ” آنها گفتند ، “به هیچ وجه ، شما نیاز به ارسال عرشه هیئت مدیره و تصمیمات چه بود.” من گفتم: “تو باید با من شوخی کنی!” “

P2 تنها روش ارتباطی در Automattic نیست – این شرکت همچنین از نرم افزاری مانند Slack و Jira استفاده می کند. با این وجود ، همه ابزارهای شرکت دارای یک موضوع مشترک ناهمگونی هستند: شما همکارانی در سراسر جهان دارید ، بنابراین انتظار پاسخ فوری نداشته باشید.

“شما فکر می کنید که همه چیز می تواند در اینجا کندتر پیش برود ، اما واقعاً اینطور نیست. من فکر می کنم در دفاتر نیز این تصور وجود دارد که شما باید حضوری باشید. اوهارا می گوید: مردم در صورت صرف ایمیل یا ملاقات ، همه چیز را ذخیره می کنند. “در اینجا ، من اغلب از خواب بیدار می شوم و می فهمم که در اروپا اتفاقات زیادی رخ می دهد که باید آنها را جبران کنم در حالی که ما باید یک یا دو هفته منتظر بمانیم تا یک اتاق کنفرانس داشته باشیم.”

مستندسازی همه چیز و اجازه دادن به کارکنان فقط مصرف آنچه نیاز دارند در وقت شما صرفه جویی می کند. دیویس می گوید: “من زمان بیشتری را صرف برقراری ارتباط می کنم و زمان بسیار کمتری را به گوش دادن و نشستن در نقد و بررسی می گذرانم.”