آیپد مینی 2021 اپل نه تنها زنده نیست بلکه در حال پیشرفت است – TechCrunch

هر چند سال یکبار همه دوستداران آیپد مینی نفس خود را حبس کرده و منتظر می مانند تا ببینند آیا این دستگاه بسیار خاص به کار خود ادامه می دهد یا به تکه تکه کردن ضربه می زند. خب ، آنها احتمالاً نباید مدتی نگران باشند زیرا دستگاه به تازگی با طراحی جدید اپل مانند iPad Pro ، SoC A15 Bionic و فناوری صفحه نمایش جدید تغییراتی بزرگ یافته است.

آنها همچنین احتمالاً نباید خیلی نگران باشند زیرا آیپد مینی در واقع فروش بسیار خوبی در بازارهای انگشت شماری دارد. متخصصان ، از جمله خلبانان ، کارکنان مراقبت های بهداشتی و کارگران صنعتی ، همگی از دستگاه های تبلت برای کارهای مهم شغلی استفاده می کنند – و iPad اپل در اصل تنها دستگاهی است که دارای نفوذ و سازگاری کافی برای کارآیی است. اساساً کابین خلبان در آسمان بدون iPad وجود ندارد. و در جایی که فضا مانند پای خلبان یا جیب بزرگ کت آزمایشگاهی محکم است ، آیپد مینی برتری دارد.

البته تعداد زیادی از افراد وجود دارند که iPad mini را اندازه مسافرتی مناسب می دانند و برای جلسات طولانی خواندن یا تماشای آنها بسیار راحت تر در دست قرار می گیرند.

این آیپد مینی جدید همه این افراد را در سخت افزار و نرم افزار به روز می کند. طراحی مجدد مینی برای ادغام زبان طراحی iPad Air و Pro یکپارچه سازی مطلوب نظریه طراحی iPads های “برتر” اپل است.

iPad – نقطه ورود – در حالی که در همان قیمت باقی می ماند ، در پشت صحنه ارتقا می یابد ، که خوب است. هیچ یک از نشانه های جدید طراحی یا سازگاری با مداد جدید را دریافت نمی کند ، اما هنوز هم یک ماشین بسیار قدرتمند نسبت به قیمت است. با توجه به این که اپل اساساً مالک بازار تبلت است ، اپل می توانست در مدل های اصلی تلفن بزند ، اما هنوز هم از نظر قیمت بسیار خوب است و در حال استفاده هنوز سریع و آشنا به نظر می رسد. یک صفحه نمایش IPS و A13 Bionic ممکن است لبه پاکت نباشند ، اما اگر نیاز شما فقط یک “iPad” است ، خوب است که بتوانید مدل اصلی را بخرید و به هیچ وجه کوتاه فروخته نشوید.

اما آیپد مینی هر دو بشکه – و یک قیمت مطابق با آن را دریافت می کند. قیمت اپل 499 دلار است نه با این هدف نقطه ورود پیام به وضوح “این بهترین آیپد است که می توانیم در این اندازه تولید کنیم” است و اصلاً “کوچکتر ، ارزان تر” نیست.

برای کاربرانی که عاشق شکل هستند اما دوست ندارند یک یا دو نسل عقب بمانند ، این سناریوی ایده آل است.

بزرگترین رفتار جدید در اینجا Touch ID نصب شده در بالا است که با iPad Air عرضه شد. خوب است – در بیشتر موارد سریع و آسان کار می کند ، هرچند که می تواند منجر به حلقه های ناخوشایندی شود که در آن “برای باز کردن قفل استراحت می کنید” ، اما به طور تصادفی روی دکمه پاور ضربه بزنید تا دوباره خاموش شود. به طور کلی باید بگویم که در واقع است آسان تر با این حال ، با توجه به اینکه دست شما بسیار راحت تر در اطراف آن قرار می گیرد ، از هوا استفاده کنید.

برخی از یادداشت های قابلیت استفاده که تفاوت چندانی با سال های گذشته ندارند اما همچنان پابرجا هستند شامل این است که اجرای صفحه تقسیم شده به سختی کافی است. این کار می کند اما گاهی اوقات کمی تنگ می شود ، راه حل بهتری در اینجا وجود دارد. اندازه آیکون نیز در حالت عمودی کمی خشن است اما در افقی کاملاً احساس می شود. در مجموع به نسخه اصلاح شده iPadOS که مخصوص آیپد مینی ساخته شده نیاز است. در برخی از مراحل زندگی من فکر می کنم که این قطعاً بیشتر شبیه یک حرکت فوق العاده طولانی در بخش “آیا این اتفاق می افتد” است ، اما اکنون با مدل تازه و شاداب روی میز ، من مایلم برای ضربه ای در سال 2022 لابی کنم. آیپد مینی در سطح قابلیت استفاده خود قرار دارد.

همه چیز دیگر در مورد آن واقعاً لذت بخش است. سرعت ، سبکی و افزایش اندازه صفحه واقعاً این را به عنوان یکی از “iPad” ترین iPads از نسخه اصلی به ارمغان می آورد. با نگاهی به گذشته OG iPad واقعاً نسبتاً سنگین بود – اما استفاده از آن و لمس آن در آن زمان ، در زمینه ، واقعاً شوکه کننده بود. یک صفحه ساده از کامپیوتر. این نسخه از مینی آن احساس را برای من به ارمغان می آورد.

من طی چند روز آینده خواندن ، مرور و تماشای آن را انجام داده ام و بسیار عالی بود. افزودن نسخه جدید مداد اپل (که توسط سطوح صاف و شارژ مغناطیسی امکان پذیر شده است) یک نقطه عطف خوب است و این را به یک ابزار طراحی عالی تبدیل می کند.

اگر می دانید که آیپد مینی می خواهید ، احتمالاً می دانید که می خواهید – اما اگر در حصار هستید ، این همه آن چیزی است که آیپد ایر ارائه می دهد و بیشتر در بسته کوچکتر با جدیدترین عضلات. در کل بسیار جذاب است.