ابزار طراحی سخت افزار مبتنی بر مرورگر Flux 12 میلیون دلار افزایش می دهد-TechCrunch

همه چیز پیش از آنکه جهان متوقف شود و به دنبال یک بیماری همه گیر جهانی متوقف شود ، به سمت همکاری از راه دور پیش می رفت ، اما بدون شک یک سال و نیم گذشته یک کاتالیزور اصلی برای تجدید نظر در نحوه کار مردم بوده است. این پدیده ای است که Flux مدتی است به آن فکر می کند و توسعه آن را در سال 2019 با تیمی از کارکنان خود آغاز کرد که در مکان هایی مانند اپل ، فیس بوک و ناسا کار می کردند.

این استارتاپ یک ابزار همکاری مبتنی بر وب برای طراحی و مهندسی الکترونیک طراحی کرد. امروز این شرکت اعلام می کند که 12 میلیون دلار افزایش می دهد ، که توسط Outsiders Fund رهبری می شود و شامل سرمایه گذاری های اضافی از Bain Capital Ventures ، 8VC و Liquid2 VC می شود. این بودجه به منظور توسعه تیم توسعه Flux ، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای ویژگی های بیشتر و افزایش بازاریابی آن اختصاص می یابد.

https://www.youtube.com/watch؟v=R63ED-crxXY

Flux هم انفجار کار از راه دور (که به زودی از بین نمی رود) و هم محدودیت های سخت افزاری مداوم ، مانند کمبود تراشه ، را به عنوان محرک های اصلی در جهت توجه به فناوری آن ذکر می کند.

جهان از زمان افتتاح اولین توسعه دهندگان تراشه تجاری در دهه 1970 و 80 تغییر چشمگیری کرده است. کمبود تراشه امروز تنها آخرین نشانه آن است. ” “چالش های زنجیره تامین که ما اکنون شاهد آن هستیم فقط یک مشکل همه گیر نیست ، آنها از ده ها سال بی توجهی به خود فرآیند طراحی ناشی می شوند. ما Flux را ایجاد کردیم تا سرانجام به این مسائل بپردازیم و ما بسیار خوش شانس هستیم که سرمایه گذاران فوق العاده زیادی پیدا کردیم که دیدگاه ما را به اشتراک می گذارند. “

اعتبار تصویر: هجوم

Flux می گوید فناوری آن توسط “همه مرورگرهای مدرن” پشتیبانی می شود و نیازی به بارگیری ندارد. این سیستم دارای شبیه ساز ، منبع بخشی خودکار و کنترل نسخه است. در همین حال ، کتابخانه جامعه ، دسترسی به شماتیک ، مدل ها و قطعات منبع باز را ارائه می دهد – کمی GitHub ، کمی Makerbot Thingiverse.

واگنر به TechCrunch می گوید که این شرکت از روش GitHub برای کسب درآمد استفاده می کند.

ما از GitHub و نحوه تغییر کل اکوسیستم نرم افزاری با مخزن باز و اجتماع محور کد قابل استفاده مجدد بسیار الهام گرفته ایم. به طور مشابه ، ما در حال برنامه ریزی برای داشتن یک مدل SaaS رایگان هستیم تا بتواند شروع به کار را برای همه آسان کند ، در حالی که به تیم ها و سازمان ها نوع ویژگی های مورد نیاز خود را نیز ارائه می دهیم. این مدل جامعه سخت افزاری را قادر می سازد تا گرد هم آیند و اجزای قابل استفاده مجدد مانند قطعات ، مدل های شبیه ساز و طرح های مرجع را بسازند که بتوان آنها را تقویت و بهبود داد. البته ، مهندسان همیشه بر آنچه به اشتراک می گذارند و منتشر می کنند ، کنترل خواهند داشت. ما به عنوان مهندس خود ، می خواهیم تا آنجا که ممکن است مهندسان و تیم های بیشتری را توانمند کنیم.

این سرویس علاوه بر بودجه ، از فرصت برای راه اندازی بتا نیز استفاده می کند.