ابزار Enlight’s edtech ساخته شده توسط یک پناهنده می تواند به دانش آموزان در امیدواری بیشتر کمک کند – TechCrunch

بزرگترین کمپ دیومرسی کریستل که در اردوگاه پناهندگان تانزانیا پرورش یافته بود ، با یک آدامس شروع کرد.

در اوایل دهه 2000 ، بچه ها در اردوگاه او به سمت مارکی از آدامس که به نام باراک اوباما ، رئیس جمهور وقت آمریکا بود ، جذب می شدند. کریستل با توجه به علاقه زیاد ، آدامس اوباما را به دوستانش فروخت و به زودی درآمد قابل استفاده ای نیز به دست آورد.

در حالی که فروش آدامس به کریستل قدرت خرابکاری و زمان بندی هوشمند را آموخت ، این چیزی است که او درآمد خود را صرف آن کرد که درس کارآفرینی بزرگتری را برای او به ارمغان آورد. او از این پول برای رفتن به سینما استفاده کرد و در آنجا تصاویری از زندگی خارج از دنیای خود را مشاهده کرد. او با رایانه ها ، دانش آموزان با کت آزمایشگاهی و جذابیت کلی مدرسه در آمریکا ، هیجان زده شد. تصاویر بصری و فرصت رایانه ، به او انگیزه لازم را داد تا راه خروج از موقعیت خود را مطالعه کند.

او می گوید: “شما در اردوگاه پناهندگان به مدرسه می روید ، زیرا می دانید که به هیچ جا نخواهید رفت.” “[Movies] برای من جایی بود که پنجره را در سراسر جهان دیدم. “

امروزه ، کریستل بنیانگذار Enlight است ، یک پلت فرم وب که هدف آن کمک به معلمان برای ایجاد انگیزه های ذاتی در دانش آموزان خود در مقیاس وسیع است. این می خواهد آنچه را که کریستل از طریق سختی خود به آن برخورد کرده ، بازآفرینی کند: دلیلی برای رفتن به مدرسه ، با زبانی که با علایق طبیعی او مطابقت دارد.

در حالی که انگیزه کریستل از فرصت آمریکا و دسترسی به رایانه بود ، دانش آموز دیگری ممکن است با همپوشانی بین رویای خود برای هنرمند بودن و اینکه چگونه کلاس انگلیسی می تواند آنها را به آنجا برساند ، انگیزه داشته باشد.

هدف برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان بر اساس علایق آنها فلسفی است ، اما Enlight ، که این هفته در TechCrunch Disrupt Startup Battlefield شرکت می کند ، معتقد است که این امر به ارائه اطلاعات بهتر در مورد دانش آموزان به معلمان بستگی دارد.

این ابزار توسط یک پناهنده ساخته شده است و می تواند به دانش آموزان در امیدواری بیشتر کمک کند.  کلاس درس کریستل در تانزانیا.

کلاس درس کریستل در تانزانیا.

برای انجام این کار ، Enlight از دانش آموزان دعوت می کند تا مشخصات خود را پر کرده و به س questionsالاتی مانند علایق اصلی و ترجیحات حالت یادگیری پاسخ دهند ، و همچنین به پاسخ های باز پاسخ دهند مانند “اگر می توانید مشکلی را در جامعه یا جهان خود حل کنید ، چه می کنید؟ باشد و چرا؟ “

داده ها شروع به تجمیع می کنند تا معلمان بتوانند در مورد شیوه تدریس یا سرگرمی ها ، وجه مشترک درس های خود را ببینند.

اعتبار تصویر:

این پلتفرم همچنین به معلمان این امکان را می دهد تا نظرسنجی ها را برای بررسی درجه حرارت کلاس های خود انجام دهند. کریستل با قرار دادن بازخورد زنده و همچنین علایق دانش آموزان در یک بستر ، تصور می کند که برای معلمان آسان تر خواهد بود که از کلاس های خود دیدی جامع داشته باشند.

اینجاست که تأثیر استارتاپ مورد آزمایش قرار می گیرد: معلمان با این بینش ها چه خواهند کرد؟

اگر Enlight به روشی که Christel در نظر دارد کار کند ، فکر می کند که این به “هر کس دلیل خود را می یابد” کمک می کند.

“چگونه آن مربی می تواند بفهمد که شما علاقه زیادی به نوشتن دارید و سپس این پتانسیل را روشن می کنید تا شما را مجبور به ادامه آن کنید؟” او گفت.

این س questionالی است که Enlight برای اینکه بتواند یک محصول م effectiveثر باشد ، باید بیش از آنچه که باید انجام دهد ، انجام دهد.

اعتبار تصویر: دیومرسی کریستل

Enlight در حال حاضر در حال کار با یک مدرسه منشور است تا به معلمان کمک کند تا برنامه درسی را با داده های اشتیاق جمع آوری کنند.

“ما می خواهیم به یک موتور توصیه برای معلم در مورد نحوه تصمیم گیری بهتر و سریعتر تبدیل شویم [that] کریستل گفت ، در واقع دانش آموزان را از نظر احساسی و در کلاس درس درگیر کنید. وی مشخصات داده های Enlight را برای معلمان با نحوه ارائه تجزیه و تحلیل TikTok به سازندگان محتوا مقایسه می کند که نشان می دهد مخاطبان آنها چگونه به نظر می رسند و از کجا آمده اند.

در حال حاضر ، معلمان و دانش آموزان می توانند از محصول اولیه Enlight به صورت رایگان استفاده کنند ، اما این استارتاپ در حال آزمایش سطحی پولی است که می تواند نمای منطقه ای از علایق دانش آموزان را نشان دهد یا تجزیه و تحلیل بیشتری ارائه دهد.

فراتر از اجرا ، یک چالش برای Enlight خستگی محض است که معلمان و زبان آموزان امروز با آن روبرو هستند. یک پلتفرم دیگر ، حتی با نیت خوب ، می تواند کارهای بیشتری را به صفحات آنها یا مورد فهرست دیگر انجام دهد.

اعتبار تصویر: دیومرسی کریستل

کریستل گفت: “نیازی نیست که نزد هر دانش آموزی بروید و بلافاصله با آنها آشنا شوید.” “در عوض ، می توانید مروری بر نحوه تنظیم دستورالعمل خود داشته باشید. ما یک وجه مشترک بین دانش آموزان پیدا می کنیم و داده هایی را به آن معلم می دهیم تا به آنها در توده ها کمک کند. ” Enlight همچنین یک ویژگی دانش آموز هفته ایجاد می کند تا معلمان را ترغیب کند تا بدون نیاز به جلسه 1: 1 ، به طور مداوم درباره دانش آموزان خود بیاموزند.

تمرکز ارتباطی Enlight به این معنی است که ممکن است مجبور باشد با ClassDojo با حروف بزرگ رقابت کند ، یک برنامه ارتباطی برای کمک به والدین و معلمان برای ارتباط بهتر در مورد دانش آموزانی که اخیراً سودآور شده اند.

وی گفت: “من فکر می کنم چیزی که آنها گم کرده اند دانش آموز است.” “گاهی اوقات احساس می کنید این افراد برای شما تصمیم می گیرند … بازخورد دانش آموزان وجود ندارد.” Enlight فکر می کند که می تواند با مشارکت دانش آموزان در کانال های ارتباطی تفاوت ایجاد کند و تصمیم گیری را با خواسته آنها بهتر هماهنگ کند.

مشارکت دانش آموزان مهم است ، اما به این سادگی نیست. در اوایل ، Enlight فکر می کرد که یک مشکل بزرگ دارد هنگامی که شروع به دیدن دانش آموزان قادر به ذکر هیچ گونه علاقه و علاقه در پلت فرم. در درازمدت ، او فکر می کند که Enlight می تواند قطبی باشد که دانش آموزان آموخته های خود را در داخل و خارج از مدرسه به نمایش بگذارند ، و به جوامع ، مدارس و کارفرمایان درک بهتری از نسل های آینده بدهد.

در حال حاضر ، این برنامه بر روی آزمایش و اصلاح پلت فرم متمرکز شده است. این شرکت تا به امروز تنها 365،000 دلار از سرمایه گذاران مانند Techstars ، UUntapped VC ، Headstream و Teach for America کمک مالی کرده است. تا به امروز حدود 200 معلم از Enlight استفاده می کنند که تقریبا 500 نفر در لیست انتظار هستند.

کریستل گفت اولین مشکلی که در این روزهای آزمایش با آنها روبرو شد دانش آموزانی بودند که می گفتند علاقه و علاقه ای به پر کردن مشخصات ندارند.

“[But] سپس معلمان گفتند که این یک نقطه داده دیگر برای ما است ، بنابراین ما می توانیم در واقع با این بچه ها که حتی در وهله اول به این مسائل فکر نمی کنند ، گفتگو کنیم. “