ابزار Flighty به شما کمک می کند با شرکت کنندگان WWDC ارتباط برقرار کنید

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) اکنون تنها کمتر از یک هفته باقی مانده است. زیاد توسعه دهنده جوامع در حال حاضر مهمانی های ساعت را در سراسر جهان سازماندهی می کنند.

اما اگر به این رویداد می‌روید و می‌خواهید با افرادی که در رویداد شرکت می‌کنند ارتباط برقرار کنید، ابزار ردیابی پرواز Flighty ابزاری برای آن ساخته است. این استارت آپ وب سایت جدیدی به نام “Who’s Going to WWDC23” راه اندازی کرده است تا نشان دهد چه کسانی دیگر در رویداد اپل شرکت می کنند. این نشان می دهد که مردم چه مسیرهایی را طی می کنند و چند پرواز را برای رفتن به کوپرتینو طی می کنند.

اگر می‌خواهید سفر خود را به اشتراک بگذارید و توجه داشته باشید که در آن شرکت می‌کنید، باید Flighty را دانلود کنید، اطلاعات پرواز خود را برای WWDC وارد کنید و پیوند “[email protected]” را به اشتراک بگذارید. می‌توانید به صورت اختیاری پیوندی به نمایه رسانه‌های اجتماعی خود در پاسخ به ایمیل Flighty اضافه کنید.

این سایت همچنین فهرستی از افرادی که در مراسم شرکت می‌کنند به ترتیب حروف الفبا به همراه دسته‌های اجتماعی آن‌ها در صورتی که آنها را عمومی کرده باشند، نشان می‌دهد. برای حفظ حریم خصوصی، ابزار هیچ جزئیاتی را در مورد پرواز از جمله تاریخ، شماره پرواز و خط هوایی جدا از مسیر به اشتراک نمی گذارد.

انتظار می رود اپل هدست واقعیت مختلط مورد انتظار خود را در این رویداد معرفی کند که طبق شایعات قیمت آن 3000 دلار است. علاوه بر این، این شرکت احتمالاً در مورد به‌روزرسانی‌های جدید iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS صحبت خواهد کرد. طبق گزارش ها، اپل چند مک جدید نیز از جمله مک بوک ایر 15 اینچی را عرضه خواهد کرد.