ارائه دهنده بیمه راه اندازی Vouch 90 میلیون دلار جمع آوری می کند ، که اکنون 550 میلیون دلار ارزش دارد – TechCrunch

ضمانت نامه، ارائه دهنده بیمه کسب و کار برای استارتاپ ها و شرکت های با رشد بالا ، امروز اعلام کرد که 90 میلیون دلار کمک مالی جدید جمع آوری کرده است.

رقم 90 میلیون دلار در دو دور جمع آوری شد: 60 میلیون دلار سری C به رهبری SVB Capital (زیرمجموعه بانک سیلیکون ولی) و Ribbit Capital که ارزش شرکت را 550 میلیون دلار می داند ، و سری B1 30 میلیون دلاری که قبلاً اعلام نشده بود به رهبری Redpoint Ventures.

با آخرین تامین مالی ، ووچ مستقر در سانفرانسیسکو در حال حاضر در مجموع 160 میلیون دلار از ابتدای سال 2018 جمع آوری کرده است. سایر سرمایه گذاران عبارتند از گروه Allegis ، Sound Ventures و SiriusPoint.

در حالی که بسیاری از شرکت های فناوری بیمه وجود دارند که به مصرف کنندگان خدمات ارائه می دهند ، تعداد بسیار کمی وجود دارد که آن را به شرکت ها ارائه می دهند ، بسیار کمتر به استارتاپ ها. ووچ خود را “نوع جدیدی از بستر بیمه” برای استارتاپ ها توصیف می کند که پوشش کاملاً دیجیتالی را ارائه می دهد ، “پوشش اختصاصی که چند دقیقه طول می کشد تا فعال شود”.

طی سال گذشته ، Vouch رشد چشمگیری داشته است. این شرکت از افشای ارقام سخت درآمد خودداری کرد ، اما گفت که سالانه “7 برابر” در تعداد مشتریان خود افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از 5.7 میلیارد دلار از خطرات هزاران خط مشی محافظت می کند. امروزه Vouch بیش از 1600 مشتری از جمله Pipe ، Middesk ، Neighbor و Routable دارد. این شرکت همچنین “ارجح” ارائه دهنده بیمه تجاری برای مشتریان بانک Silicon Valley ، Brex ، Carta و WeWork است. Y Combinator نیز Vouch را به شرکتهای نمونه کار خود ارجاع می دهد.

از نظر بنیانگذار و مدیرعامل Vouch ، سام هاجز ، توانایی جذب برخی از مشاغل با سابقه در دنیای استارتاپ ها ، درک این شرکت از اکوسیستم استارتاپ را نشان می دهد.

وی گفت: “این وظیفه ماست که با بنیانگذاران استارتاپ ها در جایی که هستند ملاقات کنیم و به استارتاپ ها انعطاف دهیم تا قوانین ، مقررات و مکان های مجازی و فیزیکی مشاغل خود را تغییر دهند.”

مانند بسیاری از شرکت های دیگر ، Vouch مجبور شد مدل خود را در طول همه گیری تغییر دهد تا با انواع مختلف خطرات در حال ظهور مشاغل سازگار شود. به عنوان مثال ، سال گذشته ، Vouch شاهد تغییری در محل توزیع تیم های مشتریان اولیه خود بود. قبل از همه گیری تقریباً 30 درصد تیم ها از راه دور بودند. در دوران همه گیری ، این رقم به بیش از 53 درصد تغییر کرده است. در نتیجه ، ووچ طیف وسیع تری از پوشش های بیمه ای را برای سازگاری با “عادی جدید” ایجاد کرد.

شامل خط جدید محصولات و خدمات اختصاصی خود برای راه اندازی است: کار از هر کجا که تحت پوشش باشد ، پوشش های گسترده تر سایبری و بیمه های تعبیه شده. همچنین این شرکت قابلیت های پذیره نویسی خود را برای خدمت به استارتاپ های بازار در مراحل اولیه گسترش داد.

به طور خاص ، کار از هر نقطه در پاسخ مستقیم به تغییر مرتبط با همه گیری در کار از راه دور است و می تواند تا 500000 دلار در هر حادثه بیمه کند و می تواند شامل یک ملک مشخص متعلق به یک استارتاپ بدون در نظر گرفتن موقعیت آن ملک شود.

هاجز گفت ، یک تمایز عمده برای Vouch ، این است که در حال حاضر تنها ارائه دهنده بیمه تجاری است که حامل بیمه خاص خود را دارد ، به این معنی که این شرکت از بیمه نامه های خود حمایت می کند.

وی گفت: “این قابلیت به این معنی است که ما کنترل زیادی بر نحوه ایجاد و اجرای خط مشی های خود داریم – که به پوشش برتر و تجربه بهتر برای مشتریان ما تبدیل می شود.”

هاجز سه سال پیش Vouch را با تراویس هج تاسیس کرد و دید که چقدر سخت است که یک شرکت بتواند بیمه مشاغل مورد نیاز خود را شروع کرده و سپس مقیاس بندی کند.

هدف این است که تا حد امکان سهولت در استفاده از مشتریان جدید و شخصی سازی پوشش تا حد ممکن بر اساس نیازهای هر شرکتی بر اساس کارهایی که انجام می دهند ، تعداد مشتریان آنها ، مرحله رشد و آستانه بنیانگذار ریسک.

وی به TechCrunch می گوید: “یک مشتری معمولی می تواند در کمتر از 10 دقیقه بدون هیچ گونه تماس تلفنی یا کاغذبازی ، یک نقل قول دریافت کرده و پوشش خود را بصورت آنلاین متصل کند.” “Vouch همچنین دارای ویژگی های پوشش زیادی است که منحصر به فرد برای استارتاپ ها طراحی شده است. به عنوان مثال ، پوشش مدیران و افسران ما شامل ویژگی پوشش میز کلاه است که به طور خاص برای محافظت از استارت آپ ها طراحی شده است. “

هاجز افزود ، Vouch به استارتاپ هایی که نیاز به بیمه تجاری دارند ، نگاه می کند.

به عنوان مثال ، س questionsالاتی از قبیل “آیا یک شرکت تجارت الکترونیک حجم بسیار محدودی از اطلاعات حساس به مشتری را اداره می کند؟” اگر چنین است ، می تواند منطقی باشد که محدودیت پوشش بیمه سایبری پایین تری دارد و هزینه کمتری را برای بیمه نامه خود پرداخت می کند.

برعکس ، اگر یک استارتاپ در تلاش برای جمع آوری پول است ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در بیمه مدیران و افسران Vouch داشته باشد تا در صورت بروز اختلافات در آینده ، تحت پوشش قرار گیرد.

هاجز با نگاهی به آینده گفت سرمایه جدید به سمت سرمایه گذاری مستمر در قابلیت های فنی ، توسعه محصولات خود ، استخدام بیشتر و ایجاد بیمه تعبیه شده برای شرکای خود خواهد رفت.

با توجه به قابلیت های تعبیه شده ، ظرف 12 ماه آینده ، همه مشتریان شرکای این شرکت قادر خواهند بود بیمه Vouch را مستقیماً از وب سایت آن شرکا خریداری کنند. تعداد اعضای Vouch بیش از دو برابر شده است ، از 55 کارمند در سپتامبر 2020 به 125 کارمند تمام وقت در حال حاضر ، و هاجز انتظار دارد که این رشد همچنان ادامه داشته باشد.

گرگ بکر ، رئیس و مدیرعامل گروه مالی SVB ، گفت که مأموریت Vouch با SVB هماهنگ است زیرا هدف هر دو آنها “تقویت اقتصاد نوآوری” است.

این همان کاری است که Vouch امروز انجام می دهد و به استارتاپ ها و مبتکران فناوری کمک می کند تا خطرات خود را با رشد آنها کاهش دهند. ” “ما مفتخریم که آخرین دور سرمایه گذاری Vouch را رهبری می کنیم تا استارتاپ ها به بیمه مورد نیاز خود اضافه کنند ، زیرا تعداد کارکنان خود را افزایش می دهند ، تعداد مشتریان خود را افزایش می دهند یا منابع مالی خود را افزایش می دهند.”