ارزش بازار غنی سازی پس از مدرسه در خارج از مدرسه 3 میلیارد دلار است-TechCrunch

در آخر 12 ماه ، Outschool ، بازاری برای کلاسهای غنی سازی دوستانه برای بچه ها ، سری B ، سری C خود را افزایش داده است ، و اکنون ، سری D. استارتاپ امروز اعلام کرد که آخرین دور آن ، 110 میلیون دلار سرمایه ، ارزش خود را به 3 میلیارد دلار تنها چهار ماه پس از رسیدن به وضعیت تک شاخ.

تزریق سریع سرمایه در پاسخ به برنامه های مجازی برنامه ریزی شده ناشی از همه گیری COVID-19 بود. امروزه بیش از 140،000 کلاس مجازی و گروهی کوچک به دانش آموزان 3 تا 18 ساله ارائه می شود. این استارتاپ همچنین پایه معلمان خود را که این کلاس ها را هدایت می کنند ، از کمتر از 600 نفر به بیش از 7000 نفر امروزه افزایش داده است. رزرو 150 در همان بازه زمانی.

امیر ناتو ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران این شرکت گفت: “ما یک استارتاپ اولیه بودیم ، رشد بسیار امیدوار کننده ای داشتیم و چشم اندازی برای آینده داشتیم ، که منجر به دور دوم تامین مالی ما شد.” “ناگهان ، ما به سرعت مجبور شدیم به شرکتی در مرحله رشد تبدیل شویم ، از 25 کارمند به 164 نفر رسیدیم و میلیون ها رزرو تک رقمی به بیش از 100 میلیون دلار رزرو تبدیل شد.”

در حالی که اشک رشد Outschool چشمگیر است ، با یک ستاره از یک سوال مطرح می شود: آیا فرهنگ شرکت در مرحله رشد به خوبی با ماموریت خدمت به کودکان ترکیب می شود؟ با افزایش نگرانی ها در مورد تاثیر سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام بر روی کودکان ، استارتاپ های جوانتر تحت فشار بیشتری قرار می گیرند تا نشان دهند که چگونه انگیزه های کسب و کار و پایگاه کاربر قابل توجه آنها را هماهنگ کنند.

ناتو فکر می کند ترس از شرکت های بزرگ با پلتفرم های بزرگ که هدف آنها کودکان است “یک نگرانی منطقی” است. در واقع ، او به این پویایی بسیار فکر می کند.

وی گفت: “ما از همان ابتدا سرمایه گذاری سرمایه گذاری کرده ایم و امیدوارم اقدامات ما و نحوه انجام کار ما نشان دهنده ارزش های ما باشد.” “این واقعیت که سرمایه گذاری خطرپذیر بر این واقعیت تأثیر نمی گذارد که ما یک شرکت ماموریت محور و ارزش محور هستیم ، و این تغییر نخواهد کرد.” در جمع آوری کمک های قبلی خود ، Outschool اعلام کرد که 2 of از سهام خود را به پاداش معلمان در صورت نقدینگی اختصاص داده است. همچنین Outschool.org را تأسیس کرد که 2.500.000 دلار کلاس رایگان برای خانواده های کم درآمد در ایالات متحده برگزار کرده است. ناتو جزئیات بیشتری در مورد پیچیدگی های ظاهر آن ارائه نکرد.

بنیانگذار همچنین معتقد است که سرمایه گذاری برای مشتریان خارج از مدرسه مزایای بسیاری دارد ، یعنی این پلت فرم می تواند پیش از درآمد خود سرمایه گذاری کند تا محصول را بهتر کند. این به معنی کلاس های منحصر به فرد ، جلوه های شبکه و مقیاس بهتر است.

وی افزود: “ما امسال توسعه مدرسه پیش دبستانی را در اولویت قرار داده ایم بنابراین بر سودآوری متمرکز نیستیم.” به این ترتیب ، از این رو آخرین افزایش بودجه ، در حال حاضر سودآوری نداریم. “

با در نظر گرفتن این اخلاق ، منطقی است که هدف بزرگ Outschool در مرحله رشد این است که تمرکز مشتریان خود را از مصرف کنندگان تنها به معاملات سازمانی از طریق مدارس یا مزایای کارفرما تغییر دهد. تغییر استراتژی ، ناتو توضیح می دهد ، فشار پرداخت والدین را از بین می برد و بنابراین دسترسی به کلاسهای بعد از مدرسه را افزایش می دهد. او امیدوار است که در پنج سال آینده ، بیش از نیمی از ثبت نام کنندگان در این پلتفرم از سوی کارفرمایان و مدارس انجام شود.

در ماههای اخیر ، ارائه مزایای کارفرمایان Outschool مورد توجه قابل توجهی قرار گرفته است. طی یک سال گذشته ، کارکنان بیش از 1.1 میلیون دلار در اعتبارات پرداخت شده توسط کارفرمایان در مدرسه خارج از مدرسه هزینه کرده اند.

این شرکت صفحات فرود را به نمایندگی از کارفرمایان ، که سپس خدمات را به والدین شاغل ارائه می دهند ، تنظیم می کند. Outschool همچنین یک سرویس دربان ارائه می دهد که در آن والدین می توانند علایق و دسترسی فرزندان خود را به اشتراک بگذارند ، و یک عضو تیم خارج از مدرسه کلاس هایی را از طرف آنها با اعتبارات پرداخت شده توسط کارفرما رزرو می کند. فراتر از این تلاش ها ، شرکت داشبوردی ایجاد کرد که تیم های منابع انسانی می توانند از آن برای درک نحوه تعامل پایگاه کارکنان خود با کلاس ها و موضوعات استفاده کنند ، و سپس نتیجه گیری کنند که چگونه مزایا بر حفظ کلی تأثیر می گذارد.

ایده واقعی ناتو در مورد آینده ، این است که محصول او در مدارس چگونه پیش خواهد رفت. این شرکت می خواهد در مدارس و ثبت نام در مدارس ایجاد کند ، و همچنین طول موج مشابه تنظیم کننده های ایالتی و محلی را کسب کند.

او گفت: “من دنیایی را تصور می کنم که در آن کودکان نیمی از زمان خود را در آموزش K-12 صرف آموزش آنلاین با دیگران می کنند.” “داشتن یک اجتماع محلی ارزش فوق العاده ای دارد ، اما این ارزش زیادی دارد که بتوانید واقعاً یادگیری خود را شخصی کنید و دیگران را در سراسر جهان پیدا کنید که دقیقاً علایق شما را دارند و به همان شیوه یاد می گیرند.”