ارزش Groww هند 3 میلیارد دلار با 251 میلیون دلار بودجه – TechCrunch

در حالی که استارت آپ فین تک هندی به دنبال گسترش پیشنهادات خود و کمک به هزاره های بیشتری است که سفر سرمایه گذاری خود را در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان آغاز کنند، Groww ارزش خود را سه برابر کرده و به 3 میلیارد دلار رسانده است.

Iconic Growth دور مالی 251 میلیون دلاری سری E استارتاپ مستقر در بنگلور را رهبری کرد. Alkeon، Lone Pine Capital و Steadfast و همچنین سرمایه گذاران موجود Sequoia Capital India، Ribbit Capital، YC Continuity، Tiger Global و Propel Venture Partners نیز به طور قابل توجهی در دور جدید شرکت کردند.

ارزش Groww که تا به امروز بیش از 390 میلیون دلار جمع آوری کرده است ، در سپتامبر سال گذشته 250 میلیون دلار و در آوریل امسال یک میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

ماه گذشته TechCrunch گزارش داد که Groww در حال مذاکره برای نهایی کردن دور 250 میلیون دلاری با ارزش 3 میلیارد دلار است. TechCrunch گزارش داد که این استارتاپ دارای چندین اصطلاحات است.

Groww به هزاره ها کمک می کند تا در صندوق های سرمایه گذاری مشترک، معاملات آتی، سهام و عرضه های عمومی اولیه سرمایه گذاری کنند. Lalit Keshre ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Groww ، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت که این استارتاپ در تلاش است تا چندین کلاس دارایی دیگر را برای سرمایه گذاری کاربران خود معرفی کند.

Groww در حال ورود به یک بازار بزرگ است. بیش از 200 میلیون نفر در هند به صورت دیجیتالی مبادلات مالی انجام می دهند، اما کمتر از 30 میلیون نفر در صندوق های سرمایه گذاری مشترک و سهام سرمایه گذاری می کنند.

“بازار خدمات مالی در هند در حال حاضر بزرگ است، به سرعت در حال رشد است و برای اختلال آماده است. یونکی سول، شریک ICONIQ Growth در بیانیه‌ای گفت: در طی دو سال گذشته، Groww نشان داده است که آماده است تا از این فرصت از طریق شتاب قوی مبتنی بر قدرت فناوری استفاده کند.

“Groww که توسط یک تیم استثنایی محصول گرا هدایت می شود ، در حال حاضر یکی از پیشروترین پلتفرم های سرمایه گذاری در هند است که دارای واحد اقتصادی قوی و گروه های مشتری است. ما هیجان زده هستیم که در چشم انداز شرکت به عنوان پلتفرم مالی اولیه برای مصرف کنندگان هندی مشارکت کنیم.