از روز اول ، قابلیت دسترسی را بخشی از محصولات و فرهنگ استارتاپ خود کنید – TechCrunch

دنیای دسترسی به لطف بیماری همه گیر ، نقطه عطفی را تجربه کرده است ، که افراد با تمام توانایی ها را به انجام کارهای بیشتر و خرید آنلاین ترغیب کرد.

در سال گذشته ، دنیای دیجیتال تنها جایی بود که مارک ها می توانستند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. یک نظرسنجی فورستر نشان داد که از هر 10 شرکت 8 شرکت اولین گام خود را برای کار بر روی قابلیت دسترسی دیجیتالی برداشته اند.

چه چیزی باعث ایجاد این تغییر در کنار افزایش تعاملات دیجیتالی می شود؟ شرکت های فورچون 500 بالاخره فهمیدند که افراد دارای معلولیت 1 میلیارد بازار جهان را تشکیل می دهند. با توجه به “بازگشت اقتصاد جهانی به معلولیت” ، این جمعیت و خانواده های آنها بیش از 13 تریلیون دلار درآمد یکبار مصرف را کنترل می کنند.

با این حال ، تنها 36 of از شرکت های در نظرسنجی فارستر کاملاً متعهد به ایجاد تجربیات دیجیتالی در دسترس هستند.

اگرچه دسترسی دیجیتالی چندین دهه است که وجود دارد ، اما شرکت ها تا همین اواخر از مزایای آن استفاده نکرده اند. در آخرین نظرسنجی خود ، تجزیه و تحلیل WebAIM Million از 1 میلیون صفحه اصلی خطاهای دسترسی را در 97.4 درصد از وب سایت های مورد بررسی پیدا کرد.

این برای شما چه معنایی دارد؟ چرا باید به این موضوع اهمیت دهید؟ زیرا این فرصتی است برای شرکت شما که از رقبا جلو بیفتد و از مزایای پذیرفته شدن اولیه بهره مند شود.

مزایای دسترسی دیجیتالی

در حال حاضر شرکت ها به مزایای ایجاد محصولات و خواص قابل دسترسی پی می برند که فراتر از انجام کار درست است. اول اینکه مردم عمر طولانی تری دارند. سازمان بهداشت جهانی می گوید تعداد افراد 60 سال به بالا بیشتر از کودکان زیر 5 سال است. علاوه بر این ، انتظار می رود جمعیت جهان از کسانی که 60 سال به بالا دارند تا سال 2050 به 2 میلیارد نفر برسد ، در حالی که این رقم در سال 2015 به 900 میلیون نفر می رسید.

W3C Web Accessibility Initiative نمای کلی از قابلیت دسترسی به وب را برای کاربران قدیمی ارائه می دهد. در اینجا چیزی است که نشان می دهد.

  • کم شنوایی 47 درصد از افراد 61 تا 80 ساله را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • کاهش بینایی 16 درصد از افراد 65 تا 74 ساله را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • اختلال شناختی خفیف 20 درصد از افراد بالای 70 سال را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • آرتریت بیش از 50 درصد افراد بالای 65 سال را مبتلا می کند.

به طور خلاصه ، توسعه محصولات دیجیتالی قابل دسترسی به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید ، که شامل شما ، همکاران و خانواده شما می شود. همه قرار است در برهه ای از زندگی دچار اختلال موقتی ، موقت یا اپیزودیک شوند. همه وارد یک محیط پر سر و صدا یا تاریک می شوند که می تواند دید یا شنیدن را دشوار کند. آسیب یا بیماری می تواند باعث شود که شخصی به طور موقت از اینترنت متفاوت استفاده کند. افراد مبتلا به آرتریت ، میگرن و سرگیجه قسمت هایی از درد و ناراحتی را تجربه می کنند که بر توانایی آنها در تعامل با دستگاه ها ، برنامه ها و ابزارهای دیجیتالی تأثیر می گذارد.

علاوه بر این ، هیچ کس هرگز از آن حمایت نکرده است در برابر در دسترس قرار دادن محصولات و وب سایت ها برای افراد بیشتر. با وجود این ، جذابیت جهانی نسبی دسترسی به عنوان یک اصل به این معنا نیست که به آسانی توضیح نیاز و جلب افراد برای ایجاد تغییرات عمده سازمانی آسان خواهد بود. کارهای زیادی در جهت افزایش آگاهی و آموزش مردم در این زمینه باقی مانده است چرا ما باید این تغییرات را ایجاد کنیم و چگونه به سراغ آن بروید

شما دلیل آن را دارید در اینجا پنج مورد وجود دارد که به شما کمک می کند چگونه در شرکت خود تغییراتی ایجاد کنید تا دسترسی به عنوان بخش اصلی تجارت شما ادغام شود.

1. برای ایجاد تجربه های در دسترس ، روی افراد مناسب ضربه بزنید

طبق دومین گزارش سالانه وضعیت دسترسی ، فقط 40٪ از 100 وب سایت Alexa Top به طور کامل قابل دسترسی هستند ، این امر ثابت می کند که نیازهای افراد دارای معلولیت در ایجاد تجربه های وب غالباً نادیده گرفته می شود.

برای طراحی افراد دارای معلولیت ، درک نحوه استفاده آنها از محصولات یا ویژگی های وب مهم است. همچنین می خواهید بدانید چه ابزارهایی به آنها کمک می کند تا به نتایج دلخواه خود برسند. این امر با داشتن افراد مناسب در کشتی شروع می شود.

استخدام کارشناسان دسترس پذیری که به تیم توسعه شما توصیه می کنند ، به طور فعال مسائل احتمالی را شناسایی کرده و از طراحی قابل دسترس شما از ابتدا اطمینان حاصل می کند و همچنین محصولات بهتری را ایجاد می کند. بهتر از این ، استخدام افراد دارای معلولیت درک عمیق تری از کار شما را به ارمغان می آورد.

2. طراحانی را که مشتاق دسترسی هستند استخدام کنید

داشتن متخصصان دسترس پذیری در تیم خود برای ارائه مشاوره و راهنمایی ، شروع خوبی است. با این حال ، اگر بقیه اعضای تیم شما علاقه زیادی به دسترسی ندارند ، این می تواند به یک مانع احتمالی تبدیل شود. هنگام مصاحبه با طراحان جدید ، درباره قابلیت دسترسی بپرسید. این دانش و اشتیاق یک نامزد را در منطقه مورد بررسی قرار می دهد. در عین حال ، شما انتظار دارید که دسترسی در اولویت سازمان شما باشد.

فعال بودن در مورد استخدام های خود و اطمینان از اینکه آنها به فرهنگ دسترسی و مشارکت کمک می کنند ، از سردردهای اصلی شما جلوگیری می کند. دسترسی در مرحله طراحی و تجربه کاربر (UX) شروع می شود. اگر تیم شما آنجا را تحویل ندهد ، باید بعداً اشتباهات آنها را برطرف کنید ، اساساً پروژه را به تأخیر بیندازید و برای سازمان شما هزینه ایجاد کند. هزینه تعمیر چیزها بیشتر از ساختن آنها در دسترس است.

3. به یاد داشته باشید که قابلیت دسترسی برای همه افراد است

افرادی که تصمیم می گیرند روی دسترسی سرمایه گذاری کنند یا خیر ، اغلب از خود می پرسند که چند نفر از این ویژگی استفاده می کنند. استدلال پشت سوال از دیدگاه تجارت قابل درک است. دسترسی می تواند یک هزینه باشد ، و منطقی است که بخواهیم پول را به طور مسئولانه خرج کنیم.

با این حال ، این سوال ریشه در یکی از بزرگترین تصورات غلط در این زمینه دارد. افسانه این است که دسترسی فقط برای افراد نابینا یا ناشنوا مفید است. این باور ناامید کننده است زیرا تعداد افراد دارای معلولیت را بسیار کم می داند و جایگاه آنها را در جامعه به حداقل می رساند. علاوه بر این ، نمی توان اذعان کرد که افرادی که ممکن است دارای معلولیت نباشند ، هنوز از ویژگی های دسترسی بسیار سود می برند.

معلولیت طیفی است که همه ما دیر یا زود آن را پیدا خواهیم کرد. شاید یک آسیب به طور موقت تحرک ما را محدود می کند که ما را ملزم به انجام کارهای اساسی مانند بانکداری و خرید به صورت آنلاین می کند. یا شاید بینایی و شنوایی ما با افزایش سن تغییر کند ، که بر توانایی ما در تعامل آنلاین تأثیر می گذارد.

وقتی می فهمیم که قابلیت دسترسی به گونه ای طراحی می شود که افراد بیشتری را شامل شود ، می توانیم گفتگو را در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری در آن ارزش دارد ، تغییر دهیم. این رویکرد پیام واضحی را ارسال می کند: هیچ کسب و کاری نمی تواند از رشد جمعیت سریع چشم پوشی کند.

به این شکل به این موضوع فکر کنید: اگر انتخاب آسانسور یا پله را دارید ، کدام را انتخاب می کنید؟ بیشتر آسانسور را انتخاب می کنند. آن سطح شیب دار در گوشه و کنار خیابان که برش های محدود کننده نامیده می شود؟ آنها ابتدا برای عبور ویلچر از خیابان طراحی شده بودند.

با این حال ، بسیاری از این رمپ ها استفاده می کنند ، از جمله والدین که کالسکه را هل می دهند ، مسافران چمدان می آورند ، اسکیت بوردران می چرخند و کارگرانی که بارهای سنگین را روی عروسک ها حمل می کنند. ویژگی که در ابتدا برای دسترسی طراحی شده بود بسیار بیشتر از مخاطبان اصلی برای افراد سود می برد. این سحر و جادو از اثر محدود کردن است.

4. آژانس هایی را استخدام کنید که به طور پیش فرض با دسترسی قابل دسترسی کار می کنند

این که آیا شما یک تیم کوچک دارید یا در حال گسترش روش دسترسی داخلی هستید ، کار با یک آژانس می تواند راهی م effectiveثر برای پذیرش و اتخاذ شیوه های قابل دسترسی باشد. راز یک مشارکت موفق در انتخاب یک آژانس است که به تیم شما کمک می کند تا در زمینه دسترسی به آن پیشرفت کند.

کلید یافتن نمایندگی مناسب ، انتخاب یکی از مواردی است که به طور پیش فرض قابل دسترسی باشد. هنگامی که می دانید با آژانس همکاری می کنید که ارزش های سازمان شما را به اشتراک می گذارد ، در ماموریت خود برای بهبود دسترسی ، شریکی قابل اعتماد دارید. همچنین هرگونه حدسی یا تجدید نظر را در خط حذف می کند. این یک پیروزی بزرگ است ، زیرا بسیاری از طراحان از جزئیاتی که می تواند تجربه ای برای یک کاربر ناتوان ایجاد کند ، چشم پوشی می کنند.

کار با یک آژانس متمرکز بر ارائه تجربیات قابل دسترس ، احتمال خطاها را بدون توجه و بدون تدبیر کاهش می دهد و به شما اطمینان می دهد که یک تجربه عالی را برای کل مخاطبان خود ارائه می دهید.

5. قابلیت دسترسی را در زنجیره تامین خود ادغام کنید

در هر روز ، شرکتها و سازمانهای بزرگ اغلب با دهها ذینفع همکاری می کنند. از فروشندگان و آژانس ها گرفته تا فریلنسرها و کارمندان داخلی ، ماهیت تجارت امروزه گسترده و مشارکتی است. اگرچه این امر برای تبادل ایده ها ارزشمند است ، اما دسترسی افراد مختلف می تواند از بین برود.

برای جلوگیری از این اتفاق ، مهم است که این بخشهای متحرک یک کسب و کار را در یک زنجیره تأمین که بر دسترسی در هر مرحله از تجارت متمرکز است ، تراز کنید. هنگامی که همه به طور کامل خریداری می شوند ، خطر غیرقابل دسترسی بودن یک جزء و ایجاد مشکلاتی برای شما در آینده کاهش می یابد.

مزیت راه اندازی

یک چالش عمده که بارها و بارها مطرح می شود ، مبارزه برای تغییر وضع موجود است. هنگامی که یک سازمان فرآیندها و محصولات غیرقابل دسترسی را در فرهنگ خود پیاده سازی کرده و در آن نهادینه می کند ، ایجاد تغییرات معنادار دشوار است. حتی اگر همه مایل به تعهد به تغییر باشند ، واقعیت این است که بازنویسی شیوه کار شما هرگز آسان نیست.

استارتاپ ها در اینجا یک مزیت دارند: آنها بارهای غیرقابل دسترسی را تحمل نمی کنند. در کد محصولات آنها نوشته نشده است. این در فرهنگ تجارت بافته نشده است. از بسیاری جهات ، یک استارتاپ یک برنامه کاملاً تمیز است و آنها باید از آزمایشات همتایان قوی تر خود درس بگیرند.

بنیانگذاران استارتاپ این فرصت را دارند که از ابتدا یک سازمان در دسترس ایجاد کنند. آنها می توانند با در اختیار داشتن نیروی کار متنوع با اشتیاق برای دسترسی ، نوشتن کد قابل دسترسی برای محصولات و ویژگی های وب ، انتخاب کار با تنها با اشخاص ثالثی که نیاز به بازنویسی ندارند ، اولین فرهنگ را ایجاد کنند که نیازی به بازنویسی 10 ، 20 یا 30 سال آینده ندارد. دسترسی و حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت.

بسیاری از این ملاحظات در اینجا یک وجه مشترک دارند: فرهنگ. در حالی که اکثر افراد در صنعت فناوری موافق هستند که دسترسی یک عامل مهم و شایسته برای قهرمانی است ، اما مشکل آگاهی بزرگی دارد.

دسترسی باید در همه جا در توسعه نرم افزار وجود داشته باشد ، از الزامات و فراتر از آن شامل بازاریابی ، فروش و سایر تیم های غیرفناوری. این نمی تواند یک نگرانی طاقت فرسا باشد که به تیم siled برای رسیدگی واگذار شده است. اگر ما ، به عنوان یک صنعت و به عنوان یک جامعه ، تشخیص دهیم که قابلیت دسترسی است همه شغل ، ما فرهنگی را ایجاد می کنیم که بدون س questionال آن را در اولویت قرار دهد.

با ایجاد این فرهنگ ، دیگر نمی پرسیم “آیا باید این را در دسترس قرار دهیم؟” در عوض ، ما می پرسیم ، “چگونه می توانیم این را در دسترس قرار دهیم؟” این یک تغییر اساسی در طرز فکر است که تغییر محسوسی در زندگی 1 میلیارد نفر از افراد دارای معلولیت ایجاد می کند و کسانی که سرانجام دچار معلولیت یا نقص موقت ، موقعیتی یا اپیزودیک می شوند که بر توانایی آنها در استفاده از محصولات آنلاین و دیجیتال تأثیر می گذارد.

حمایت از دسترسی ممکن است گاهی اوقات یک نبرد سخت باشد ، اما این علم موشک نیست. بزرگترین نیاز آموزش و آگاهی است.

هنگامی که افرادی را که برای آنها محصولات در دسترس ایجاد می کنید و دلایلی که آنها به آن محصولات نیاز دارند درک می کنید ، اطمینان از خرید افراد در همه بخش های سازمان شما آسان تر می شود. ایجاد این فرهنگ اولین گام در جستجوی طولانی برای دسترسی است. و بهترین بخش این است که از اینجا راحت تر می شود.