از نرم افزار اتوماسیون خلاق برای تقویت دارایی های قیف پایین برند خود-TechCrunch استفاده کنید

با تعطیلات فصل نزدیک است ، بازاریابان در حال آماده سازی برای شلوغ ترین زمان خود در سال هستند. به گفته Celtra ، مارک های تجارت الکترونیک در حال حاضر به فروش اجتماعی و تبلیغات دیجیتالی متکی هستند ، اما باید از یک خریدار عمومی نیز انتظار داشته باشند.

بازار شلوغ است بازاریابی دیجیتال به حجم بالایی از دارایی های خلاقانه در داخل برند نیاز دارد و تولید آنها به اندازه کافی سریع بدون به خطر انداختن ارزش ویژه برند یا داستان سرایی دشوار است. در حالی که حجم کانال های بازاریابی افزایش یافته است ، بیشتر جریان های تولید خلاق مانند 50 سال پیش است.

اما بازاریابی یک هیولا است که از دارایی های خلاقانه تغذیه می کند و در هر سه ماه نیاز به تعداد بیشتری دارد.

واقعیت این است که هر برداشت پولی نیز تصور برند است و فرصتی برای تمایز در بازار است. در واقع ، برداشت های پولی اغلب تنها فرصتی است که می توانید بر برخی از خریداران تأثیر بگذارید. به همین دلیل است که خلاقیت – نام تجاری شما ، طرح و پیام شما – اهمیت دارد. در بازاریابی رشد ، ترافیک ، اشتراک ، کانالهای مستقیم به مصرف کننده ، آزمایش و در نهایت ، درآمد همه برای موفقیت به خلاقیت متکی است.

با این حال ، دارایی های قیف پایین به ندرت در مارک تجاری درخشان هستند یا حتی از راه دور جالب توجه هستند. تیم ها در برآوردن خواسته های جهانی در سراسر کانال ها بیش از هر زمان دیگری محدود هستند و خلاقیتی که آنها تولید می کنند در رنج است. برندها این تجمل را ندارند که وقت خود را صرف طراحی هنری و داستان نویسی در مقیاس بزرگ کنند. برعکس ، اکثر راه حل های اتوماسیون خلاق که می توانند به کارآیی کمک کنند ، در حال حاضر مقیاسی برای خلاقیت با کیفیت بالا ندارند که برند و برتری طراحی را در اولویت قرار دهد.

شرکت ها از شکاف خلاقانه ای رنج می برند که نیازهای محتوا و دارایی آنها به سرعت در حال افزایش است در حالی که منابع و بودجه تیم در حال رکود یا حتی در حال کاهش است.

متأسفانه ، گلوله هوش مصنوعی جادویی برای حل این چالش وجود ندارد. شما نمی توانید فناوری خلاقانه را بخرید به این امید که به تنهایی این فاصله را از بین ببرد. شما باید در روند کار و همکاری تیمی تجدید نظر کنید. اگر قصد دارید خلاقیت بازاریابی رشد خود را ارتقا دهید ، باید به طور همزمان بر روی ابزارهایی سرمایه گذاری کنید که برای مقیاس و مدیریت برند طراحی شده اند.