از یوتیوب و اسنپ چت خواسته شد در جلسه سنا از رتبه بندی سنی برنامه های خود دفاع کنند – TechCrunch

قانون‌گذاران از یوتیوب و اسنپ‌چت خواسته بودند تا با توجه به ماهیت محتوایی که میزبانی می‌کنند، از این که آیا برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مربوطه آنها در فروشگاه‌های برنامه ایالات متحده رتبه‌بندی مناسبی دارد یا خیر، دفاع کنند. در یک ردیف سوال که توسط سناتور مایک لی (R-UT) رهبری شد، به اسنپ نمونه‌های خاصی از انواع محتوای موجود در برنامه‌اش داده شد که به نظر می‌رسید برای نوجوانان جوان‌تر نامناسب است. همچنین از هر دو شرکت خواسته شد توضیح دهند که چرا برنامه آنها برای گروه های سنی مختلف در فروشگاه های برنامه های مختلف رتبه بندی می شود.

به عنوان مثال، برنامه YouTube در فروشگاه Google Play دارای رتبه “نوجوان” است، به این معنی که محتوای آن برای سنین 13 سال به بالا مناسب است، در حالی که همان برنامه در فروشگاه App Apple دارای رتبه “17+” است، به این معنی که محتوا فقط برای افراد مناسب است. این سناتور خاطرنشان کرد: کاربران 17 ساله به بالا.

لزلی میلر، معاون امور دولتی و سیاست عمومی یوتیوب، که به نمایندگی از یوتیوب در جلسه استماع شرکت کرد، پاسخ داد که “با تفاوت هایی” که سناتور به تازگی در مورد سوال خود مطرح کرده بود، “آشنا نیست”.

جنیفر استوت، معاون سیاست عمومی جهانی اسنپ‌چت، هنگام پرسیدن سوال مشابه، از این اختلاف مطمئن نبود.

در مورد اسنپ چت، این برنامه در اپ استور اپل دارای رتبه 12 به بالا است، اما در فروشگاه Google Play رتبه “نوجوان” (13 و بالاتر) دارد. او گفت که معتقد است به این دلیل است که محتوای اسنپ چت “برای گروه سنی 13 سال و بالاتر” مناسب تشخیص داده شده است.

ناهماهنگی با رتبه‌بندی برنامه‌ها می‌تواند تصمیم والدین را سخت کند که آیا یک برنامه در واقع برای فرزندانشان مناسب است یا خیر، بر اساس اینکه قوانین خانواده خودشان در این نوع چیزها چقدر سختگیر هستند. اما مشکل در نهایت به این می‌رسد که هر پلتفرم دارای سیاست‌های متفاوتی در مورد رتبه‌بندی برنامه‌ها است. و از آنجایی که رتبه‌بندی فروشگاه‌های اپلیکیشن لزوماً با رتبه‌بندی‌های مشابه در سایر صنایع مانند سینما و تلویزیون سازگار نیست، والدین امروز اغلب به منابع شخص ثالث مانند Common Sense Media، مقالات خبری، راهنماهای آنلاین یا حتی توصیه‌های حکایتی نگاه می‌کنند. ، زمانی که تصمیم می گیرند به فرزندانشان اجازه دهند از یک برنامه خاص استفاده کنند یا نه.

لی به ویژه با اسنپ چت روی این موضوع تاکید کرد. او گفت که کارکنانش نام، تاریخ تولد و ایمیل را برای ایجاد یک حساب آزمایشی برای یک کودک 15 ساله وارد کردند. آنها هیچ گونه اولویت محتوای دیگری را برای حساب اضافه نکردند.

زمانی که آنها صفحه Discover را در اسنپ چت با تنظیمات پیش‌فرض آن باز کردند، بلافاصله با محتوایی که من می‌توانم مودبانه آن را به‌عنوان بسیار نامناسب برای یک کودک توصیف کنم، از جمله توصیه‌هایی برای دعوت به انجام یک بازی ویدیویی جنسی آنلاین، مورد حمله قرار گرفتند. که خود را برای افراد 18 سال به بالا عرضه می کند. نکاتی در مورد نقل قول، “چرا نباید به تنهایی به کافه ها بروید”. اعلامیه‌هایی برای بازی‌های ویدیویی که برای سنین 17 سال به بالا رتبه‌بندی شده‌اند. و مقالاتی در مورد ستاره های پورن،” لی گفت.

او می‌خواست بداند که اسنپ چگونه تشخیص می‌دهد که این محتوا برای نوجوانان جوان‌تر، طبق رتبه‌بندی اپلیکیشن در فروشگاه‌های برنامه، مناسب است.

Stout در پاسخ گفت که بخش Discover اسنپ چت یک پلتفرم بسته است که این شرکت ناشران را انتخاب می کند.

ما شرکایی را که با آنها کار می کنیم انتخاب می کنیم – و دستی انتخاب می کنیم. و این نوع محتوا طوری طراحی شده است که در Discover ظاهر شود و با مخاطبان 13 و بالاتر طنین انداز شود.» او توضیح داد. Stout همچنین از اینکه Discover حاوی محتوای نامناسبی است که سناتور توضیح داده است، تعجب کرده است. استوت گفت: «می‌خواهم روشن کنم که محتوا و دستورالعمل‌های انجمن نشان می‌دهد که هر بازی ویدیویی جنسی آنلاین باید برای سن 18 سال و بالاتر باشد. پیش فرض

او در ادامه خاطرنشان کرد که دستورالعمل‌های ناشر اسنپ نشان می‌دهد که محتوا باید دقیق و واقعی باشد.

پاسخ لی نشان داد که او فکر می کند که او موضوع را از دست داده است.

او پاسخ داد: «مطمئنم که مقاله‌های مربوط به ستاره‌های پورن دقیق و بررسی شده بودند. و من مطمئن هستم که نکاتی در مورد اینکه چرا نباید به تنهایی به بارها بروید دقیق و بررسی شده است، اما این سوال من نیست. این در مورد این است که آیا برای کودکان 13 ساله به بالا مناسب است یا خیر.» او گفت.

سؤالات این سناتور به وحشت اخلاقی مداوم والدین در مورد استفاده نوجوانان از رسانه های اجتماعی بازمی گردد – وحشت هایی که به ویژه اسنپ چت را تحت تأثیر قرار داده است و زودگذر بودن آن برای سکستینگ نوجوانان آغاز شده است.

با این حال، واکنش شدید نسبت به محتوای نامناسب Discover در واقع اسنپ چت را تشویق کرد تا در گذشته اقداماتی را انجام دهد – البته قبل از IPO آن.

این شرکت در سال 2017 اعلام کرد که با اجرای مجموعه ای به روز شده از دستورالعمل های ناشر که Stout نیز در جلسه استماع به آن اشاره کرد، موضع سخت تری را در مورد تصاویر خطرناک و گمراه کننده ای که بخش Discover را فراگرفته بودند، اتخاذ خواهد کرد. اما بررسی‌های کاربران از این برنامه در سال‌های بعد نشان می‌دهد که بخش اخبار اسنپ چت، همانطور که برخی از جوانان آن را توصیف می‌کنند، مملو از موارد زیر است: «محتوای ترسناک» و «مزخرف» یا «شایعات، سکس و مواد مخدر».

در گزارشی از Vox در ژوئن 2021 آمده است: «صفحه توسط طعمه کلیک، اخبار تلویزیون واقعیت، و خوراک تأثیرگذار، با تعداد کمی از شبکه های تلویزیونی و ناشران اخبار معتبر، از جمله ESPN، واشنگتن پست، و وال استریت ژورنال هدایت می شود. کاربران شکایت دارند که به طور مکرر محتوایی مانند تبلوید در مورد تأثیرگذارانی که به آنها اهمیتی نمی دهند، یا طعمه های کلیکی مزخرفی که به بهترین وجه به عنوان “زباله اینترنت” توصیف می شود، ارائه می شود.

احتمالاً این همان محتوایی است که تیم سناتور نیز به آن برخورد کرده است.

البته، اسنپ این حق را دارد که هر نوع محتوای ناشری را که می‌خواهد مدیریت کند – اما یک سوال در اینجا وجود دارد که در واقع چقدر خوب محتوا را در مورد کاربران نوجوان جوان‌تر خود مدیریت می‌کند و سن آن را تعیین می‌کند و آیا این چیزی است که باید توسط قانون بهتر تنظیم شود، نه اینکه فقط به خود شرکت ها به پلیس سپرده شود.

لی می‌خواست درباره مدیریت دیسکاور اسنپ بداند: «چه نوع نظارتی روی این موضوع انجام می‌دهید؟»

استوت گفت: «ما از انواع بررسی های انسانی و همچنین بررسی خودکار استفاده می کنیم.

(به غیر از این، خبرنگاران به خوبی می دانند که اغلب این پاسخی است که یک شرکت بزرگ فناوری وقتی با مثالی مستقیم از چیزی که با دستورالعمل های آنها در تضاد است مواجه می شود. آنها از روزنامه نگاران می خواهند که با مشخص کردن موضوعات خاص، کار تعدیل را برای آنها انجام دهند. سپس آنها را دنبال می‌کنند و قطعات نقض‌کننده مورد نظر را مسدود یا حذف می‌کنند در حالی که نمونه‌ها را به‌عنوان نمونه‌هایی که به‌طور تصادفی از دست داده‌اند کم‌اهمیت می‌کنند – به جای اینکه اذعان کنند که این می‌تواند نمونه‌ای از یک مشکل سیستمی باشد. موقعیت با اسنپ، فی نفسه، اما تاکتیک بازیگری شوکه و متعجب و سپس خواستار دانستن نمونه‌ها یک تاکتیک آشناست.)

«در حالی که با شما موافقم، سلیقه ها در مورد نوع محتوایی که در Discover تبلیغ می شود متفاوت است، هیچ محتوایی در آنجا غیرقانونی نیست. ستوت اظهار داشت: هیچ محتوایی وجود ندارد که آزاردهنده باشد.

اما لی، که سؤالاتش منعکس کننده سؤالات والدینی است که معتقدند محتوای نامناسب برای سن در واقع آزاردهنده است، احتمالاً با این ارزیابی موافق نیست.

لی نتیجه گرفت: «این رتبه‌بندی برنامه‌ها نامناسب هستند. همه ما می دانیم که محتوایی در اسنپ چت و یوتیوب، در میان بسیاری از مکان های دیگر وجود دارد که برای کودکان 12 یا 13 سال به بالا مناسب نیست.

در یک خط جستجوی جداگانه به رهبری سناتور ماریا کانتول (D-WA)، اسنپ همچنین تحت فشار قرار گرفت که آیا تبلیغ‌کنندگان در Snapchat Discover متوجه شده‌اند که در کنار چه محتوایی قرار می‌گیرند یا نه.

ستوت گفت که این کار را کردند.

TikTok توسط لی در مورد ماهیت محتوا یا رده بندی سنی فروشگاه برنامه مورد سوال قرار نگرفت، اما بعداً در جلسه استماع در پاسخ به سناتور Ben Ray Luján (D-NM) اشاره کرد که محتوای آن برای کاربران جوان با کمک از Common Sense Networks و “تجربه ای مناسب برای سن” است.