از Bootstrapped گرفته تا ارزش 417 میلیون دلار ، Buk شیلی 50 میلیون دلار برای پلت فرم مدیریت منابع انسانی خود افزایش می دهد – TechCrunch

مال شیلی بوک، که یک پلت فرم مدیریت منابع انسانی برای شرکتهای آمریکای لاتین ایجاد کرده است ، امروز اعلام کرد که 50 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرده است که ارزش شرکت را 417 میلیون دلار اعلام کرده است.

چند نکته قابل توجه در مورد این تامین مالی وجود دارد. برای اولین بار ، این یکی از بزرگترین (اگر نه بزرگترین) دورهای سری A است که توسط یک استارتاپ آمریکای لاتین تا به امروز مطرح شده است. ثانیاً ، بوک را سومین استارتاپ ارزشمند در شیلی بعد از Cornershop و NotCo می کند.

از نظر تاریخی ، برزیل و به طور فزاینده ای تا اواخر مکزیک ، بخش اعظم دلار سرمایه گذاری را از سرمایه گذاران خطرپذیر دریافت کرده اند. اما بیشتر و بیشتر ، مناطق دیگر در آمریکای لاتین مانند شیلی نیز توجه سرمایه گذاران جهانی را به خود جلب می کنند.

نکته قابل توجه این است که Buk در پنج سال اول عملیات SaaS خود راه اندازی شد. اولین سرمایه گذاران نهادی آن شامل سان فرانسیسکو-بر اساس Greenoaks ، که سری A را رهبری کرد ، و SoftBank. جالب اینجاست که گروهی از بنیانگذاران شاخه های تک شاخ مانند Rappi ، Kavak ، Konfio ، GBM ، Ualá و Brex نیز پول زیادی را جمع آوری کردند.

بوک در سال 2017 توسط شیلیایی ها Jaime Arrieta ، Santiago Lira ، Teresita Morán ، Felipe Sateler و Ricardo Sateler تأسیس شد و در حال ساختن یک پلت فرم مبتنی بر ابر است که به گفته آن به شرکت ها اجازه می دهد منابع انسانی خود را مدیریت کنند پایان به پایان ” – از پرداخت حقوق تا پیشرفت حرفه ای. Buk همچنین شامل ابزارهایی مانند بررسی های آب و هوایی شرکت ، ارزیابی عملکرد ، ماژول های استخدام و نظارت بر حضور با ماموریت “ایجاد یک محل کار شادتر”.

مدیرعامل بوک ، جیمی آریتا ، گفت که این شرکت به صورت ارگانیک در حال رشد است و در طول تاریخ رشد خود را با درآمد حاصل از فروش تأمین می کرده است. در حالی که Arrieta از افشای ارقام سخت درآمد خودداری کرد ، او به TechCrunch گفت که Buk شاهد افزایش سالانه درآمد (ARR) خود در ماه سپتامبر 151 compared در مقایسه با سپتامبر 2020 است.

“ما توانسته ایم سالانه اندازه خود را دو برابر کنیم [without institutional funding]،” او گفت. “با این حال ، ما نتایج عالی ، پیشنهاد متمایز و جامع بودن محصول ما ، که ما را متمایز می کند از رقبا ، سرمایه هایی مانند Greenoaks و SoftBank جذب کردند ، که می خواستند در Buk برای تقویت سرمایه ما سرمایه گذاری کنند رشد. ”

امروز ، بوک دارد بیش از 4000 مشتری که از صنایع مختلف در آمریکای لاتین ، از جمله موسسات آموزشی ، بانک های سرمایه گذاری ، زنجیره های فست فود ، موسسات حقوقی و دیگر شرکت ها سرچشمه می گیرند. این سازمان حقوق ماهیانه بیش از 400000 کارمند مشتریان Buk را در هر ماه ارائه می دهد.

زیرساخت Buk روی سرورهای AWS میزبانی می شود ، به این معنی که می تواند به چندین ابزار در اکوسیستم تکنولوژیکی خود دسترسی داشته باشد.

شرکت می گوید پشتیبان گیری روزانه از اطلاعات مشتریان خود را انجام می دهد و به آن اجازه می دهد سرویس را حتی در صورت خرابی داده های شخص ثالث همچنان فعال نگه دارد. بوک می گوید که همچنین یک زبان برنامه نویسی “دوستانه” ارائه می دهد که دارای امکانات زیادی است به سرعت عملکردها را توسعه دهید. ”

سری بوک A

اعتبار تصویر: بوک

بوک همچنین دارای یک جزء خوب اجتماعی است. با شیوع همه گیر COVID-19 در سال گذشته ، این شرکت Buk Starter ، پاداش دیجیتالی رایگان را راه اندازی کرد ابزاری برای شرکتهایی که حداکثر 20 کارمند دارند. امروزه این ابزار توسط 4000 شرکت کوچک و متوسط ​​مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود در درجه اول برای تسریع رشد خود در مکزیک ، تحکیم بازار در کلمبیا و پرو (جایی که در سالهای 2019 و 2020 گسترش یافت) ، استفاده از فناوری و توسعه محصول و دستیابی به شرکتهای جدید در منطقه استفاده کند. مرحله. بوک اخیراً CTRL ، یک شرکت کمک کننده در شیلی را خرید.

طی چند سال آینده ، این شرکت همچنین قصد دارد سهم بازار خود را در هر کدام از کشورهایی که در آن هستند افزایش دهد عمل می کند بوک می گوید تنها در ماه سپتامبر رشد 7 درصدی در شیلی ، 20 درصدی در کلمبیا و 23 درصدی در پرو نسبت به ماه گذشته داشته است.به

بوک بیش از 300 کارمند دارد و می گوید 50 درصد نیروی کار شرکت را زنان تشکیل می دهند.

Greenoaks قبلا از افرادی مانند Kavak ، Discord ، Robinhood ، Stripe ، Rippling و نان تست سافت بانک از شرکت هایی مانند Slack ، Uber ، Rappi ، Alibaba ، Didi ، Flipkart و Bytedance حمایت کرده است.

“نرم افزار منابع انسانی منبع اصلی حقیقت برای داده های کارکنان یک شرکت است که وظایف اساسی را بر عهده دارد مانند حقوق و دستمزد ، مزایا و مدیریت افراد. ” نیل مهتا ، بنیانگذار و شریک Greenoaks ، در بیانیه ای کتبی. “اما تا کنون ، مشاغل در آمریکای لاتین متکی بوده اند در درجه اول در مورد راه حل های داخلی که مقیاس بندی نمی کنند یا نرم افزاری را وارد نمی کنند که مناسب محلی طراحی نشده است نیاز دارد. بوک در حال ساخت یک مجموعه HRIS است که در و برای آمریکای لاتین ساخته شده است و گردش کار کارآمدتری را امکان پذیر می کند در طول چرخه زندگی کامل کارکنان ، از استخدام تا خارج از هواپیما. ما فکر می کنیم که این شرکت آماده است پلت فرم فناوری شماره 1 منابع انسانی منطقه را ایجاد کنید. “