استارت‌آپ «Amex-meets-SecretNYC for Gen-Z» 15.4 میلیون دلار سرمایه جذب می‌کند تا در سطح جهانی گسترش یابد.

یک استارت‌آپ پاداش کارت اعتباری در بریتانیا با هدف مشتریان نسل Z و نسل Z به یک مدل تجاری ترکیبی برخورد کرده است که اکنون 12.5 میلیون پوند (15.4 میلیون دلار) را از سرمایه‌گذاران تضمین کرده است.

Yonder یک کارت اعتباری است که نزدیک‌ترین کارت اعتباری به AMEX یا Chase Sapphire در ایالات متحده است، با این حال، آن مدل خرید کارت اعتباری را با یک طرح پاداش مبتنی بر امتیاز برای استفاده در مکان‌های لندن مانند سینماها، تاجران شراب، و غذاخوری‌ها ترکیب می‌کند. به عبارت دیگر، گویی ترکیبی از یک استارتاپ تجربه سفر و کارت اعتباری است.

در واقع، یکی از بنیانگذاران تیم چونگ، مدیرعامل Yonder به من گفت: “یکی از مشتریان ما را به معنای واقعی کلمه ترکیبی از Amex توصیف کرد، با Secret London/NYC و Monzo آشنا شد.”

علاوه بر سرمایه 12.5 میلیون پوندی، 50 میلیون پوند بدهی نیز به منظور گسترش پیشنهادات خود در بریتانیا، خارج از پایگاه اصلی خود در لندن، افزایش داده است.

همانطور که چونگ به من گفت: «ما یک بانک نیستیم. بنابراین، زمانی که شما روی کارت خرج می کنید، باید مطالبات کارت اعتباری را تامین مالی کنیم. این یک انبار بدهی است. بنابراین بدهی به طور خاص تامین مالی دارایی های کارت اعتباری است.

دور سرمایه گذاری سری A توسط شرکت های سرمایه Northzone و RTP Global با سرمایه گذاران فرشته جوزف مور، بنیانگذار Crust Bros، و Kunal Shah، بنیانگذار Cred، به سهامداران اصلی موجود Sharmadean Reid، بنیانگذار GoCardless مت رابینسون و فوتبالیست سابق ریو پیوستند. فردیناند.

“این به جای انجام یکسری محصول مالی، بیشتر تجربه یک همراه شهری را گرد هم می آورد. این بسیار مبتنی بر تجربه است، بسیار بیشتر شبیه نحوه توصیف یک تجربه Airbnb در مقابل تجربه Booking.com. در حال حاضر، دقیقاً از جایی که شروع می کنیم، اما برنامه ما این است که این جهانی را به دست آوریم.» چونگ افزود.

بنیانگذاران مهاجر، چونگ، هری جل و تسو جیواجیراجا، Yonder را پس از ناتوانی در یافتن گزینه‌های اعتباری خوب برای «مهاجران» در بریتانیا راه‌اندازی کردند.

Yonder قصد دارد دور خود را از طریق یک کراودفاند خصوصی به اعضا گسترش دهد و در ماه آوریل به صورت زنده اجرا شود.

این بودجه منجر به ارزش گذاری پس از پول بیش از 70 میلیون پوند شده است.