استارتاپ آلمانی Getsafe 63 میلیون دلار به سری B – TechCrunch خود اضافه می کند

Getsafe دور سری B خود را که قبلاً در دسامبر 2020 اعلام کرده بود تمدید کرد. علاوه بر دور اصلی سری B 30 میلیون دلاری ، این شرکت 63 میلیون دلار دیگر به سرمایه جدید اضافه می کند. به طور کلی ، Getsafe یک سری 93 میلیون دلاری برای سری B جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاران در مرحله تامین مالی امروز شامل دفاتر خانوادگی و نام تجاری Earlybird و Abacon Capital هستند. برخی از سرمایه گذاران فعلی شرکت مانند CommerzVentures و Swiss Re نیز بار دیگر در شرکت سرمایه گذاری می کنند.

این شرکت آلمانی در ابتدا با یک محصول بیمه محتویات دیجیتالی اولین خانه شروع به کار کرد. محصولات خود را مستقیماً از طریق وب سایت و برنامه خود به مشتریان نهایی می فروشد. با گذشت زمان ، Getsafe به محصولات جدیدی مانند مسئولیت شخصی ، مسئولیت سگ ، مسئولیت هواپیماهای بدون سرنشین ، حفاظت از سرقت دوچرخه و بیمه خودرو گسترش یافت.

این سرویس در حال حاضر در دو بازار فعال است – آلمان و انگلستان در حالی که Getsafe هنوز مشتریان بیشتری در بازار داخلی خود دارد ، معیارهای شرکت در حال افزایش است. Getsafe در حال حاضر حدود 225،000 مشتری در آلمان و 25،000 مشتری در انگلستان دارد. در دسامبر 2020 ، Steve O’Hear از TechCrunch گزارش داد که Getsafe تنها 150،000 مشتری دارد.

جالب اینجاست که Getsafe واقعاً معتقد است بهترین راه برای فروش محصولات بیمه ای ، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان نهایی آن است. برنامه تلفن همراه به عنوان بخش مهمی از ارائه محصولات شرکت عمل می کند زیرا می توانید محصولات بیمه ای جدید بخرید ، قراردادهای موجود خود را مدیریت کرده و مطالبات خود را مستقیماً از طریق برنامه ثبت کنید.

این استراتژی کاملاً متفاوت است وقتی آن را با Wefox مقایسه می کنید ، یکی دیگر از شرکت های بزرگ آلمانی در زمینه بیمه که 650 میلیون دلار در اوایل امسال جمع آوری کرد. Wefox با 700 نماینده و 5000 کارگزار مرتبط همکاری می کند – آنها محصولات Wefox را بین مشتریان خود توزیع می کنند.

با رویکرد مستقیم Getsafe به مصرف کننده ، این استارتاپ موفق می شود محصولات خود را به بسیاری از خریداران بیمه اول بفروشد. و Getsafe تعامل زیادی با برنامه خود دارد. 30 درصد از مشتریان شرکت حداقل یکبار در ماه برنامه را باز می کنند ، که منجر به فرصت های فروش زیادی می شود.

با تأمین بودجه اضافی ، Getsafe قصد دارد سرانجام مجوز بیمه خود را دریافت کند. مدتی است که روی این فرایند کار می کند زیرا نمی خواهد بعنوان یک واسطه عمل کند. بیمه گر دارای مجوز Getsafe باید به زودی ، در مقطعی در سال 2021 ، فعال شود.

این شرکت همچنین قصد دارد روی محصول خود سرمایه گذاری کند ، به دسته های جدید و بازارهای جدید گسترش یابد. در مرحله بعد ، گتسافه در فکر گسترش به فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا و اتریش است.

اعتبار تصویر: گتسافه