استارتاپ ادیتک کره ای Riiid با پشتیبانی SoftBank Langoo را خریداری می کند ، در ژاپن گسترش می یابد-TechCrunch

Riiid ، یک شرکت edtech با دفتر مرکزی هوش مصنوعی کره جنوبی ، شریک توزیع ژاپنی خود Langoo را برای توسعه ردپای ژاپن خود به دست آورد.

این خرید پس از آخرین دور 175 میلیون دلاری سری D شرکت از SoftBank’s Vision Fund 2 در ماه مه انجام می شود. Riiid گفته است که به توسعه جهانی خود با تامین مالی ادامه خواهد داد.

لانگو ، شریک Riiid در ژاپن ، Riiid Tutor ، که قبلاً با نام Santa شناخته می شد ، یک برنامه آمادگی آزمون برای آزمون مهارت زبان انگلیسی TOEIC در منطقه است. Riiid ادعا می کند که بیش از 2.5 میلیون کاربر برنامه Riiid Tutor را در کره جنوبی و ژاپن بارگیری کرده اند. هنگامی که در آوریل 2019 در ژاپن راه اندازی شد ، برنامه Riiid Tutor در اولین هفته پس از انتشار ، رتبه نخست فروش را در بین برنامه های آموزشی در Android کسب کرد.

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Riiid YJ Jang می گوید: “ظرفیت استثنایی Langoo در تجارت محلی آن با Riid Tutor دلیل اصلی این خرید بود.” “قدرت Riiid مقیاس پذیری و توانایی ما در استفاده از فناوری ما در هر کجا ، صرف نظر از مناطق ، زبان ها و حوزه ها است. با استفاده از این سرمایه گذاری ، فرصتهای وسیع تری را در بازار ژاپن به دست خواهیم آورد. این کسب اولین گام در استراتژی غیرآلی است تا در نهایت فناوری هوش مصنوعی Riiid را در بازار جهانی به کار گیرد و به فراگیران بیشتری در سراسر جهان کمک کند. ”

یک سخنگوی Riiid به TechCrunch گفت ، ژاپن یکی از بزرگترین بازارهای آموزشی است و پتانسیل عظیمی برای رشد در صنعت فناوری ژاپن دارد که هنوز به سیستم آموزشی غیرحرفه ای متکی است. پس از نفوذ به بازار ژاپن ، Riid آماده ورود به سایر مناطق بین المللی از جمله آسیای مرکزی و شرقی می شود.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی یانو ، صنعت آموزش از راه دور ژاپن در سال 2020 2.6 میلیارد دلار برآورد شده است که 22.4 درصد سالانه افزایش یافته است.

Riid قصد دارد با ایجاد یک واحد ژاپنی از طریق خرید ، بازار ، فروش و توسعه تجارت B2B را در ژاپن تقویت کند. انتظار می رود این شرکت به آموزش و آموزش از راه دور محلی در بازار بپردازد.

در ژاپن ، Riiid خدمات خود را اعم از TOEIC تا خدمات زبان انگلیسی و تدریس خصوصی ارائه می دهد تا مشتریان خود را گسترش دهد.

Riiid از سال 2020 پس از اینکه بازوی آمریکایی ، آزمایشگاه Riiid ، را در دره سیلیکون باز کرد ، به طور فعال وارد بازار جهانی می شود. سخنگو گفت ، Riiid در ویتنام و تایوان نیز کاربر دارد و اخیراً قرارداد مشارکت با یک شرکت هوش مصنوعی مبتنی بر هند بسته است. مناین سخنگو افزود که قرار است یک مرکز تحقیق و توسعه در کانادا افتتاح شود.

فراتر از برنامه تلفن همراه TOEIC ، این شرکت یک برنامه موبایل ACT آماده با ConnectMe Education را در اوایل سال 2021 در مصر ، ترکیه ، امارات ، اردن و عربستان سعودی راه اندازی کرد. همچنین از نسخه بتای GMAT ، با مشارکت Kaplan ، در سال 2021 رونمایی کرد و ابتدا بازار کره را هدف گرفت. در سه ماهه اول سال 2022 ، Riiid قرار است Riiid Classroom را راه اندازی کند ، یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی که به معلمان یک برنامه ارزیابی و یادگیری تکمیلی ارائه می دهد. ویژگیهای کلیدی آن شامل تجزیه و تحلیل عملکرد فردی ، توصیه های سخنرانی بر اساس نقاط ضعف دانش آموزان ، تجزیه و تحلیل ترک تحصیل و مدیریت وظایف است.

Riiid راه حل های آموزشی آنلاین مبتنی بر AI را برای K-12 ، آموزش های پس از متوسطه و شرکتی ارائه می دهد. این شرکت در سال 2014 تأسیس شد و تقریبا 210 کارمند در سراسر جهان دارد ، از جمله کره جنوبی ، ایالات متحده ، بریتانیا ، کانادا ، برزیل و ویتنام.