استارتاپ امنیت سایبری Sternum 27 میلیون دلار برای ایمن سازی دستگاه های اینترنت اشیا جمع آوری می کند – TechCrunch

استرنوم ، سه سال استارت آپ امنیت سایبری اینترنت اشیا که در تل آویو مستقر است ، 27 میلیون دلار از بودجه سری B را به رهبری Spark Capital تأمین کرده است.

دستگاه های اینترنت اشیاء بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارند ، با این وجود امنیت سایبری همچنان یک نگرانی است. طبق گزارش کسپرسکی ، تعداد حملات به دستگاه های اینترنت اشیا در شش ماهه اول سال 2021 بیش از دو برابر شده است ، و اطلاعات امنیتی این دستگاهها-که اغلب با رمزهای پیش فرض قابل شکستن آسان و اجزای شخص ثالث ناامن ارسال می شوند-در حال شروع است برای جلب توجه دولت ها

Sternum قصد دارد با ارائه امنیت جاسازی شده برای دستگاه های اینترنت اشیا که می تواند هم در نقطه تولید ادغام شده و هم در هر مرحله از چرخه عمر آنها یکپارچه شود ، به این مشکل فزاینده بپردازد. (Sternum می گوید با موفقیت در کدی که در سال 2013 نوشته شده بود جاسازی شده است.) این فناوری هوش عملی و کاهش فعال را برای هر دستگاه متصل به اینترنت به ارمغان می آورد ، از روترها و اسباب بازی های هوشمند گرفته تا دستگاه های پزشکی و زیرساخت های حیاتی ووقوع سوء استفاده از آسیب پذیری های شناخته شده و ناشناخته در زمان واقعی.

ناتالی تشووا ، مدیرعامل و بنیانگذار Sternum به TechCrunch می گوید: “هیچ محصول موجود کاری را که Sternum انجام می دهد انجام نمی دهد.” “اکثر راه حل های موجود در بازار امروز قادر به کشف ناهنجاری ها هستند ، اما نمی توانند از خود دستگاه در برابر سوء استفاده محافظت کنند.

Tshuva افزود: “ما الگوریتم های جدیدی ساخته ایم که قادر به شناسایی اثر انگشت یک مهاجم در زمان واقعی و جلوگیری از حمله است.” پیش از تاسیس Sternum ، Tshuva توسعه دهنده نرم افزار در واحد 8200 بود ، معادل نیروی دفاعی اسرائیل با آژانس امنیت ملی ایالات متحده.

بر اساس گزارش Sternum ، این بودجه ، که شامل مشارکت سرمایه گذاران فعلی Square Peg Capital ، بنیاد Hinrich و شرکت VC اروپایی btov شد ، بزرگترین مبلغی است که تا کنون توسط یک شرکت امنیتی و تحلیلی تأسیس شده توسط زنان تأسیس شده است. این سرمایه گذاری برای تحقیق و توسعه ، پیشرفت پلتفرم و افزایش تعداد افراد مورد استفاده قرار می گیرد. Sternum در حال حاضر 20 کارمند دارد و قصد دارد این تعداد را سه برابر افزایش دهد و به 60 نفر برساند.

بیشتر بخوانید: