استارتاپ اوکراینی Zeely یک میلیون دلار برای برنامه رشد SMB با هدف ایالات متحده، بریتانیا، برزیل، مکزیک جمع آوری می کند.

همانطور که Gen Z به اوایل تا اواسط 20 سالگی خود تبدیل می شود، نسل جدیدی از صاحبان مشاغل آنلاین می شوند. بسیاری از این کارآفرینان جدید اکثریت قریب به اتفاق کار را با تلفن های خود انجام می دهند. این امر به ویژه در بازارهای نوظهور مانند آمریکای لاتین صادق است، جایی که شرکت های کوچک و متوسط ​​99.5 درصد از شرکت های منطقه را تشکیل می دهند. به عنوان مثال، در مکزیک، 97.4 درصد از کسب و کارها شرکت های خرد هستند

اما اگرچه کسب‌وکارهای کوچک به طور کلی به عنوان محرک اصلی رشد مشاغل جدید در نظر گرفته می‌شوند، تعداد کمی از آنها توانایی فنی برای ایجاد برند مناسب و حضور آنلاین را دارند. در حالی که پلتفرم‌هایی مانند Wix و Squarespace انجام این کار را آسان‌تر کرده‌اند، اینها عمدتاً کاربران دسکتاپ را هدف قرار می‌دهند.

شاید به همین دلیل است که با عرضه Gen Z، اکنون شاهد هستیم که استارت‌آپ اول موبایل برای پاسخگویی به این موج جدید کسب‌وکارها به نظر می‌رسد.

بنابراین ما شاهد سرمایه‌گذاری وب‌سایت‌ساز اول موبایل، Univer.se بودیم که ۴۷ میلیون دلار از Google Ventures، General Catalyst و Addition جمع‌آوری کرد.

اکنون Zeely، یک استارت‌آپ اوکراینی به آنها در این فضا می‌پیوندد که آخرین بار در جریان جنجال در Slush در سال گذشته وارد رادار فناوری شد.

پیشنهاد Zeely چشم سرمایه گذاران را به دور جدید یک میلیون دلاری خود جلب کرده است. او حامی جدید شامل VC Vesna.Capital اوکراینی، Angel One Fund (یک صندوق اوکراینی)، Imaguru Ventures، و فرشتگان Murat Abdrakhmanov (یک سرمایه گذار در Udemy) است. آدریان جی اسلیووتزکی (یک شریک در الیور وایمن)، و در نهایت ZAS Ventures.

هدف برنامه Zeely کمک به رشد سریع مشاغل کوچک است

هدف برنامه Zeely کمک به رشد سریع مشاغل کوچک است

Zeely قصد دارد از این سرمایه گذاری جدید برای اجرای یکپارچگی خود با TikTok و سیستم های پرداخت و گسترش قابلیت های هوش مصنوعی آنها استفاده کند. این شرکت ادعا می کند که امسال به ARR 3 میلیون دلار خواهد رسید.

Zeely می‌گوید که برنامه‌اش می‌تواند به سرعت یک فروشگاه اینترنتی در تلفن همراه ایجاد کند، و همچنین به یک کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به سرعت و به راحتی تبلیغ کند. من ادعا می‌کنم که پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به‌طور خودکار محتوای متنی و بصری را برای فروشگاه‌های وب و خلاقان تبلیغاتی و همچنین ابزارهای تحلیلی و مدیریت مشتری تولید کند.

کاربران Zeely تاکنون در ایالات متحده، بریتانیا و بازارهای نوظهور مانند برزیل و مکزیک پراکنده شده اند. این برنامه می‌گوید، معمولاً، این برنامه توسط شرکت‌هایی در بخش خدمات مانند زیبایی و مراقبت، جزئیات خودرو، مربیگری، مراقبت در منزل، همراه با خرده‌فروشان و بازرگانان استفاده می‌شود.

با این حال، آلینا بوندارنکو (CCO)، یکی از بنیانگذاران، می گوید که قیمت اشتراک ماهانه از 19.99 دلار شروع می شود: «بیشتر کاربران آمریکای لاتین ما نسخه رایگان محصول ما را انتخاب می کنند که عملکردهای زیادی را ارائه می دهد. در آینده قصد داریم تا برنامه های قیمت گذاری مقرون به صرفه تری را برای بازار LatAm معرفی کنیم. در حال حاضر، 80 درصد از کاربران پرداختی ما از ایالات متحده و بریتانیا هستند.

Zeely در حال حاضر در حال آزمایش یک نسخه بتا از ادغام API Stripe است تا کاربران را قادر به پذیرش روش‌های مختلف پرداخت کند.

پلتفرم‌های دیگر معمولاً دارای ابزارهای سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن هستند، اما این پلتفرم‌ها اغلب فاقد ابزارهای تبلیغاتی هستند، که به اعتقاد ما برای ایجاد مشتری بسیار مهم است. بوندارنکو افزود: ما به کاربران خود امکان تبلیغ از طریق فیس بوک، اینستاگرام و کانال های دیگر را می دهیم – همه از دستگاه های تلفن همراه خود در عرض چند دقیقه.

تیم 11 نفره Zeely متشکل از بوندارنکو و یکی از بنیانگذاران Dmytro Samoiliuk (مدیر عامل) و Yaroslav Samoiliuk (COO) است. Dmytro، بنیانگذار فنی و مدیر عامل Zeely، قبلا یک آژانس بازاریابی دیجیتال در اوکراین را اداره می کرد

مورات عبدالرخمانوف سرمایه گذار در بیانیه ای گفت: “خوشحالم که به تیم جاه طلبانه و بسیار حرفه ای اپلیکیشن Zeely ملحق شدم. این یک محصول عالی است و در حال حاضر کشش بسیار متقاعد کننده ای دارد.”