استارتاپ بزرگ بعدی ممکن است به بازگشت سرمایه بیشتر استارتاپ ها کمک کند – TechCrunch

به Startups Weekly خوش آمدید ، اولین نگاه تازه انسان به اخبار و روندهای استارتاپ این هفته. برای دریافت این در صندوق ورودی خود ، در اینجا مشترک شوید

Oper8r که توسط Winter Mead و Welly Sculley ساخته شده است ، می خواهد به افراد تازه وارد در مقیاس جهانی VC کمک کند. این شتاب دهنده سال گذشته به عنوان “ترکیب Y برای مدیران صندوق های در حال ظهور” راه اندازی شد که برای کمک به سرمایه گذاران انفرادی و افرادی که راه اندازی صندوق های جاری را افزایش می دهند ساخته شد.

ایده این بود که یک فرد با شبکه خوب و باهوش ممکن است بتواند اولین 10 میلیون دلار خود را در اولین صندوق بدون اتصال جمع آوری کند ، اما وقتی زمان افزایش سرمایه به 50 میلیون دلار یا 200 میلیون دلار برسد ، مدیران باید یک سرمایه پیچیده داشته باشند. درک نحوه عملکرد جهان LP

در حال حاضر ، مید ادعا می کند که همه 18 فارغ التحصیل در اولین گروه خود ، که شامل Stellation capital ، Maple VC ، Interlace Ventures و Supply Change Capital می شود ، وجوه خود را با موفقیت بسته اند. گروه دوم آن هنوز در مرحله جمع آوری کمک های مالی است ، اما در هر دو گروه ، بیش از 500 میلیون دلار بسته شده است. Oper8r هفته آینده سومین گروه خود را راه اندازی می کند و به زودی راه اندازی Cr8r را اعلام می کند ، یک برنامه در مراحل اولیه برای کمک به سرمایه گذاران فرشته با استعداد برای افزایش سرمایه گذاری خود.

گسترش Oper8r همزمان با افزایش نرخ جذب سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری است. یولیا چرنووا ، روزنامه نگار وال استریت ژورنال این هفته داستانی درباره این موضوع نوشت که چگونه ، پس از سالها کاهش ، نرخ جذب سرمایه گذاری برای اولین بار در ایالات متحده “در مسیر معکوس قرار دارد”. این داستان ، با تجزیه و تحلیل شرکت مشورتی Funds Funds ، بیان می کند که “در سه ماهه دوم سال جاری ، حدود 40 درصد از اعلانات صندوق های سرمایه گذاری ، که شامل وجوهی است که فقط برای جمع آوری سرمایه در نظر گرفته شده است ، توسط صندوق های اولیه انجام شده است ، در حالی که آنها نماینده بین 20 تا 30 درصد از اعلامیه های صندوق در هر سه ماهه طی دو سال گذشته. “

این داده ها فریاد می زند که ظهور یک پزشک عمومی انفرادی یا یک شرکت جاه طلب بلندپرواز که به سرمایه گذاری تبدیل شده است ، یکبار مصرف نیست ، بلکه یک روند واقعی است. این بدان معناست که فشار بیشتری برای شرکت های خطرپذیر وجود دارد که در حمایت از سرمایه گذاران بزرگ بعدی فراتر از یک برنامه پیش بینی عمل کنند – و بازار بیشتری برای تلاش های رسمی برای مقیاس عملیات وجود دارد.

در همین حال ، مید راه هایی را برای افزودن اعتبار و سیگنال به Oper8r آماده می کند. بسیاری از شتاب دهنده ها برای تأیید بیشتر انتخاب های خود ، چک می نویسند ، اما همچنین با کمک به کارآفرینان تازه کار قبل از اینکه LP ها و VC های درجه یک به آنها توجه کنند ، به دسترسی آنها دسترسی پیدا می کنند. او اشاره کرد که Oper8r ممکن است استراتژی مشابهی را دنبال کند زیرا می خواهد برای مدیران جدید ظهور کند.

وی گفت: “من فکر می کنم سرمایه بلندتر از برنامه های آموزشی صحبت می کند.” “اگر در فرصتهایی که با آنها درگیر هستید پول می گذارید ، فکر می کنم این سیگنال بزرگتری نسبت به کسی است که به تازگی از طریق برنامه آمده است.”

در بقیه این خبرنامه ، ما درباره آخرین رقص اقتصاد خالق ، هفته بین المللی BNPL ، و اینکه چرا رید هافمن را در صندلی داغ قرار می دهم ، بحث خواهیم کرد. مثل همیشه ، می توانید من را در توییتر پیدا کنید nmasc_ و به پادکست من Equity گوش دهید.

Edtech می خواهد شرایط اقتصادی خالق خود را داشته باشد ، و این پیچیده است

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

Edtech و اقتصاد خالق مطمئناً در مشکلاتی که سعی می کنند حل کنند متفاوت است: یافتن راه حل VR برای واقع بینانه تر شدن کلاس های STEM آنلاین یک راه حل متفاوت از ساده سازی همه استراتژی های مختلف درآمدزایی سازندگان در یک پلتفرم است. با این وجود ، این دو بخش در سال گذشته زمینه مشترکی پیدا کرده اند-که با ظهور پلتفرم های کلاس مبتنی بر کوهورت همراه شده است.

در اینجا آنچه باید بدانید: من نوشتم که چگونه همپوشانی هر دو بخش منجر به برخی از عوارض در طول ظهور کلاس های مبتنی بر گروه می شود. برخی می ترسند که تبدیل سازندگان به مربیان می تواند شتاب آموزگاران فاقد صلاحیت بدون درک از آموزش واقعی را به ارمغان بیاورد ، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند که دموکراتیزه شدن واقعی آموزش و پرورش مستلزم اختلال در معلمان است.

موارد اضافی Edtech:

TTYL ، BNPL

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

این هفته در Equity ، من و مری آن از هفته بین المللی BNPL مطلع شدیم: PayPal Paidy ژاپن را با 2.7 میلیارد دلار خریداری کرد ، Zip Payflex آفریقا را خرید و Addi 75 میلیون دلار برای اثبات قدرت BNPL در LatAm جمع آوری کرد.

در اینجا آنچه باید بدانید: رونق جهانی تا حدی در پاسخ به روندهای تجارت الکترونیک است ، تا حدی در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان برای انعطاف پذیری بیشتر در مورد تامین مالی. بازار همه چیز برنده نیست ، بنابراین انتظار داشته باشید استارتاپ های با سرمایه بیشتر و بازارهای مصرفی خارج از جغرافیای خود خریداری کنند.

سایر اخبار قابل توجه:

رید هافمن روی صندلی داغ

رید هافمن

اعتبار تصویر: کلی سالیوان/گتی ایماژ برای LinkedIn

من در چند روز گذشته کتاب پادشاه رید هافمن را با عنوان “استادان مقیاس” که تبدیل به کتاب جدیدی شد ، خواندم. در تمام این مدت ، احساس می کردم که یک مربی شبکه ای با من صحبت می کند ، با نام هایی که به توصیه های کلی تبدیل می شود و نگاهی به پشت صحنه تصمیمات بشریت.

در اینجا آنچه باید بدانید: در حالی که کتاب به من خوش بینی لازم را می داد ، باز هم انتقاداتی داشتم. احساس می کردم انتخاب کتاب برای صحبت نکردن زیاد در مورد زشتی در سرزمین های نوپا نوعی عدم تعادل را ایجاد می کند. این می تواند از صحبت مستقیم در مورد پویایی های تفرقه آمیز ، اعم از این که چگونه Adam Neumann از WeWork بر نحوه صحبت ما در مورد بنیانگذاران بصیر ، یادداشت Coinbase برایان آرمسترانگ و معنای آن برای فرهنگ استارتاپ ها ، و یا حتی نقش مطبوعات فناوری امروز تأثیر گذاشته است ، تأثیر بگذارد.

بنابراین ، من یک ایده دارم. بیایید نشاط را با فرد بدبین تعادل دهیم و این کار را به صورت زنده انجام دهیم. من امسال با هافمن در TechCrunch Disrupt مصاحبه می کنم ، جایی که او را روی صندلی داغ می گذارم و او را وادار می کنم تا برخی از انتخابهایی را که در کتاب انجام داده توضیح دهد. از دیگر افرادی که دیدن آنها در نمایشگاه بسیار هیجان زده است می توان به مدیرعامل و مدیر ارشد محتوا Peloton و رایان رینولدز اشاره کرد.

با استفاده از این پیوند بلیط های خود را برای TechCrunch خراب کنید یا از کد تبلیغاتی “MASCARENHAS20” استفاده کنید.

در اطراف TC

صادقانه می گویم ، این روزها تنها چیزی که در مورد آن صحبت می کنیم یک چیز است: اخلال ، برهم زدن ، برهم زدن. در اینجا دستور کار مرحله اختلال وجود دارد که شامل سه روز مجازی گفتگوی بی وقفه در مورد نوآوری های مخرب است.

در طول هفته

در TechCrunch مشاهده شد

در Extra Crunch مشاهده شد

و بس! اصلا احساس نکردید یک هفته کوتاه است ، ها؟

به زودی صحبت می کنیم،

N