استارتاپ خودران Aurora از کهنه سربازان Pixar استفاده می کند تا دنیای مجازی واقعی تری برای آزمایش بسازد – TechCrunch

Aurora، استارت‌آپ خودروی خودران که قرار است هفته آینده در نزدک معرفی شود، به تیمی از کهنه‌کاران پیکسار روی می‌آورد تا ابزار شبیه‌سازی رایانه‌ای را که برای آزمایش و آموزش سیستم خودرانش بیشتر شبیه دنیای واقعی باشد، کمک کند.

استارت آپ سه نفره تصاویر گرافیکی کامپیوتری Colrspace که به صورت مخفیانه فعالیت می کند، به تیم ادراک Aurora ملحق می شود. Aurora همچنین دارای IP Colrspace خواهد بود، به‌ویژه فناوری ترکیبی از CGI و یادگیری ماشین. این سه نفر که شامل مایکل فو، آلن همبرگر و الکس هارویل است، تکنیکی را توسعه داده اند که می تواند اشیاء و مواد سه بعدی را از روی عکس یا تصویر بازسازی کند. اساساً، شبیه‌سازی را «واقع‌بینانه‌تر» می‌کند، که Aurora و دیگر توسعه‌دهندگان خودروهای خودمختار معتقدند به مؤثرتر کردن آزمایش کمک می‌کند.

فو، همبرگر و هارویل به تیم ادراک Aurora ملحق خواهند شد، که در حال حاضر شامل افرادی از 7D، یک استارت آپ شبیه سازی است که توسط مهندس نرم افزار سابق پیکسار، مگنوس رنینگ تاسیس شده است. TechCrunch در سال 2019 متوجه شد که 7D را به دست آورده است.

در حالی که Aurora و رقبای مانند Argo AI، Cruise و Waymo به طور منظم آزمایش‌های دنیای واقعی را در مسیرهای بسته و جاده‌های عمومی انجام می‌دهند، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای به عنوان ابزاری ضروری برای آزمایش، آموزش و اعتبارسنجی فناوری خودروی خودرانشان در نظر گرفته می‌شوند. از شبیه سازی می توان برای کمک به سیستم خودران برای آزمایش سناریوهای مختلف یا پخش آنچه در دنیای واقعی رخ داده استفاده کرد. بازی پایانی آموزش و ارزیابی پشته نرم افزار است تا در دنیای واقعی ایمن باشد.

این غیر معمول نیست که بزرگترین شرکت های AV روزانه هزاران و حتی میلیون ها شبیه سازی را انجام دهند. به عنوان مثال، Aurora تخمین می‌زند که شبیه‌ساز آن معادل رانندگی مداوم بیش از 50000 کامیون است. شبیه‌ساز رایانه‌ای Aurora، به نام Virtual Testing Suite، از طیف متنوعی از شرایط رانندگی و همچنین سناریوهای معمول و غیرمعمول (Edge Case) برای تشخیص زودهنگام خطاها و قبل از استقرار در وسایل نقلیه در جاده‌های عمومی استفاده می‌کند. داده های گرفته شده هنگام رانندگی در جاده های عمومی نیز به شبیه ساز بازگردانده می شود.

امسال، Aurora تلاش و منابع بیشتری را برای افزایش مقیاس برنامه شبیه سازی خود انجام داده است. Aurora در این ماه گفت که انتظار دارد تا پایان سال معادل بیش از 9 میلیارد مایل شبیه‌سازی شده را طی کند که 6 میلیارد از این مایل تا کنون در سال 2021 انجام شده است.