استارتاپ فناوری مسافرتی با پشتیبانی SoftBank ، یانولجا ، شرکت تجارت الکترونیکی کره ای Interpark را خریداری کرد-TechCrunch

استارتاپ فناوری مسافرتی کره جنوبی Yanolja 70 درصد از سهام یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک کره جنوبی ، Interpark ، را به قیمت حدود 250 میلیون دلار به دست آورده است.

این شرکت قصد دارد از این خرید برای ورود بیشتر به صنعت گردشگری خارج از کشور استفاده کند. Interpark خدمات رزرو آنلاین سفر و حمل و نقل بین المللی را به بیش از 230 کشور ارائه می دهد و مشتریان کره ای ، انگلیسی ، چینی و ژاپنی زبان را هدف قرار می دهد.

پلتفرم های فناوری مسافرتی خارجی بر صنعت گردشگری بین المللی تسلط دارند ، اما یانولجا امیدوار است با افزایش و ایجاد یک “برنامه فوق العاده” ، که بیشتر خدمات مربوط به سبک زندگی را که Interpark طی سالها در کنار خدمات فعلی یانولجا ایجاد کرده است ، شامل رزرو هتل ، رقابت کند. ، اتومبیل و تجربیات مربوط به سفر. پوشش خدمات Interpark سخنگوی Yanolja به TechCrunch گفت ، خرید ، رزرو رستوران ، بلیط سفر ، جاذبه ها و اجرای زنده.

این خرید در حالی صورت می گیرد که یانولجا در ماه جولای 1.7 میلیارد دلار از SoftBank Vision Fund 2 جمع آوری کرد. آخرین سرمایه گذاری برای یانولجا دومین بودجه بزرگ Softbank در شرکت کره جنوبی پس از کوپانگ بود که قبل از انتشار عمومی حدود 3 میلیارد دلار از VC ژاپن دریافت کرده بود.

ارزش برآورد یانولجا بیش از 8.4 میلیارد دلار (10 تریلیون کرون وایت) است. بر اساس گزارشات ، این شرکت قصد دارد در سال 2023 فهرست دوگانه ای را در ایالات متحده و کره جنوبی دنبال کند. با وجود ابر عظیمی که طی 20 ماه گذشته بر صنایع مسافرتی و گردشگری موج زده است ، این شرکت دچار اشکال عمده ای شده است. در سال 2019 ، یانولجا پس از بسته شدن 180 میلیون دلار بیش از 1 میلیارد دلار ارزش گذاری شد سری D دوربه یانولجا از اظهارنظر در مورد ارزش گذاری و برنامه های IPO خودداری کرد.

بزرگترین استارتاپ فناوری مسافرتی کره جنوبی توسط مدیر سابق متل سوجین لی ، مدیرعامل و بنیانگذار Yanolja در سال 2005 تاسیس شد.

یانولجا گفت که از آخرین سرمایه گذاری خود برای سرمایه گذاری در بستر سفر جهانی خود (GTP) و تقویت راه حل های خودکار خود از طریق هوش مصنوعی ، با هدف ایجاد فناوری برای ارائه راه حل های شخصی تر برای کاربران استفاده می کند.

در ماه ژوئیه ، Yanolja یک ویژگی جدید ، Yanolja Cloud ، یک راه حل عملیاتی B2B را راه اندازی کرد تا با افزایش تقاضا برای خدمات بدون تماس در اثر همه گیری ، تحول دیجیتالی خود را تقویت کند. Yanolja Cloud عملیات آنلاین و آفلاین را خودکار می کند و به اپراتورهای هتل کمک می کند تا با ارائه خدمات شخصی به مهمانان با هزینه کمتر ، درآمد بیشتری کسب کنند. این شرکت ادعا می کند که Yanolja Cloud را به حدود 30،000 مشتری در 170 کشور جهان ، از جمله در سراسر آسیای جنوب شرقی و آفریقا ، به 60 زبان مختلف ارائه می دهد.

یانولجا امروز اعلام کرد که Yanolja Cloud در ماه سپتامبر سال گذشته رشد 170 درصدی را در درآمد بازارهای خارجی از جمله ایالات متحده ، اندونزی ، فیلیپین ، هند و آفریقا ثبت کرده است.

یانولجا خریدهای دیگری را نیز برای افزایش مقیاس انجام داده است: در سال 2019 ، Dailyhotel کره جنوبی و پلت فرم مدیریت اقامتگاه هندی eZee Technosys را انتخاب کرد. در سال 2018 ، هتل های زنجیره ای Zen Rooms مستقر در جنوب شرقی آسیا را خرید.