استارتاپ قرارداد دیجیتال Ironclad لیلا سکا را به عنوان COO و هلن وانگ را به عنوان CFO استخدام می کند – TechCrunch

Ironclad ، استارتاپی که به تیم های حقوقی در مدیریت و هماهنگی قراردادها در زمینه دیجیتال کمک می کند ، امروز از استخدام دو مدیر جدید خبر داد.

برای شروع ، این شرکت لیلا سکا را به عنوان COO معرفی می کند. سکا اخیراً در Operator Collective شریک بود و قبل از آن بیش از یک دهه را در Salesforce گذراند ، جایی که به راه اندازی Salesforce AppExchange کمک کرد. علاوه بر این ، این شرکت هلن وانگ را به عنوان اولین مدیر ارشد مالی شرکت استخدام کرده است. وانگ هفت سال گذشته را در eBay گذراند ، که اخیراً به عنوان مدیر مالی پرداخت های جهانی شناخته شد.

سکا ، که یکی از بنیانگذاران موسسه Black Venture و هیئت مدیره Girls Who Code است ، می گوید که به عنوان سرمایه گذار با Ironclad کار می کرد و سالها مدیرعامل و بنیانگذار Ironclad ، جیسون بوهمیگ را می شناخت. اخیراً او به او در یافتن یک COO جدید کمک می کرد و آنها کاندیدایی را در ذهن داشتند که در مورد پذیرش پیشنهاد تردید داشت. آن زمان بود که او به طور اتفاقی ایده استخدام او را به جای خود کنار گذاشت.

“من به جیسون گفتم:” من نمی فهمم چرا کسی نمی خواهد بیاید و یک چیز مطمئن بسازد. متوجه نمی شوم. ‘ و همانطور که این را گفتم [I was thinking]، ‘لیلا چرا این چیز مطمئن را نمی سازی. چه کار می کنی؟!’ من واقعاً با بی پروایی چیزی شبیه این گفتم: “باید بیایم به تو کمک کنم تا این کار را انجام دهی”.

Boehmig از این ایده پرش کرد و این دو یک سری ملاقات ها را آغاز کردند تا در مورد آنچه واقعاً به نظر می رسد بحث کنند. سکا گفت که در Ironclad چیزی دیده است که می خواهد بخشی از آن باشد. این یک شرکت نرم افزاری 7 ساله است که 184 میلیون دلار در این راه جمع آوری کرده است. امروزه 300 کارمند و 1000 مشتری دارد. و مهمتر از همه ، برای او این انرژی وجود دارد که می گوید از روزهای ابتدایی خود در Salesforce ، زمانی که یک شرکت بسیار کوچکتر از امروز بود ، ندیده بود.

علاوه بر این ، او اعتراف کرد که به همان اندازه که از زمان سرمایه گذاری خود لذت می برد ، از حضور در مرکز ایجاد یک تجارت دلتنگ شده است. “متوجه شدم که نه تنها کار را از دست داده ام ، بلکه جامعه و عضویت در یک شرکت را نیز از دست داده ام. من از بودن در کنار دیگران و تلاش برای رسیدن به چنین هدفی ارزشمند هستم. “

این دو در ماه های بعد به توافق رسیدند و در ملاقات نهایی ، بوهمیگ ، که علاقه زیادی به ضبط وینیل دارد ، به سکا پیشنهاد داد که در نسخه ای از آلبوم Grateful Dead’s Live Europe ’72 COO باشد.

جلد آلبوم Grateful Dead ، Live Europe '72 با پیشنهاد در آن.

جلد آلبوم Grateful Dead ، Live Europe ’72 با پیشنهاد در آن. اعتبار عکس: Ironclad

از سوی دیگر ، وانگ در جستجوی متداول تری به سر می برد زیرا این شرکت به دنبال یک مدیر مالی مجرب بود و او با این حساب هماهنگ بود. “ما جستجو کردیم و همه این نامزدها را داشتیم و هلن به وضوح بهترین نامزد بود. بنابراین مقایسه این دو فرایند در واقع جالب است. با لیلا ، من با COO ها مصاحبه نمی کردم. این در واقع یک نقش باز در شرکت نبود ، اما فقط به صورت ارگانیک اتفاق افتاد. و ما اینجا هستیم. “

وانگ می گوید که به طور استراتژیک به کار نزدیک می شود. “وظیفه من این است که به شما بگویم ماه گذشته چقدر درآمد کسب کردیم. این بخشی از کار من است که به شما بگویم هزینه چیزی چقدر است ، اما شغل من واقعاً کمک به شرکای عملیاتی من است که سریعتر تصمیمات اصلی بزرگتر را اتخاذ کنند. ” از نظر او این بدان معناست که “استفاده از P&L (صورت سود و زیان) به عنوان کمی ستاره شمالی برای کمک به ما در تصمیم گیری بهتر که به نفع شرکت ، به نفع مشتریان و در نهایت ذینفعان ما باشد”.

در حالی که بوهمیگ می داند که متأسفانه مدیران زن در سیلیکون ولی نادر هستند ، اما آن نقطه کور را چیزی می داند که می تواند از آن برای به دست آوردن بهترین و درخشان ترین شرکت در شرکت خود استفاده کند. “من خیلی دوست دارم بگویم که من هلن و لیلا را به دلایل ایده آلیستی می آورم و از دلایل ایده آلیستی خوشحالم – من به این اعتقاد دارم و عالی است – اما ما آنها را استخدام می کنیم زیرا آنها بهترین در جهان در آنچه انجام می دهند – و هستند “، او گفت.

وانگ چند ماهی است که در این موقعیت است. سکا ، که همچنان رئیس هیئت مشاوران در Operator Collective باقی خواهد ماند ، هنوز در حال آمدن و ورود است ، روندی که باید در هفته های آینده تکمیل شود.