استارتاپ مراقبت های بهداشتی ژاپنی Bisu 3.2 میلیون دلار برای تولید محصول آزمایشگاهی خود روی تراشه جمع آوری کرد-TechCrunch

تصویب خدمات بهداشت از راه دور در همه گیری رشد کرده است-با استفاده از 38 برابر از ژانویه 2020 ، به گفته گزارشی از مک کینزیبه در حالی که توجه زیادی به شرکت هایی که در حال ایجاد لایه ارتباطی بین مصرف کنندگان و پزشکان هستند ، توجه شده است ، اما موجی از شرکت ها نیز دستگاه هایی را توسعه داده اند تا بتوانند آنچه را که می توان در محیط سلامت از راه دور تحت نظارت و رسیدگی قرار داد ، گسترش دهند.

در یکی از آخرین تحولات ، بی صدا یک استارتاپ مراقبت های بهداشتی مستقر در توکیو که یک دستگاه آزمایشگاهی آزمایشگاهی ساخته است که می تواند در خانه برای تشخیص استفاده شود و به داده های بهداشتی قابل اجرا تبدیل شود- 3.2 میلیون دلار جمع آوری کرد. دور دانه برای راه اندازی آزمایشگاه بهداشتی قابل حمل خانگی ، Bisu Body Coach ، استفاده می شود که تغذیه شخصی و مشاوره شیوه زندگی را از طریق آزمایش آسان و دقیق ادرار و بزاق ارائه می دهد. این بودجه کل جمع آوری شده آن را به 4.3 میلیون دلار می رساند.

آخرین بودجه توسط رهبری انجام شد QUAD، با مشارکت از شرکت ASICS Ventures Corporation، 15th Rock Ventures ، Pacifico Investments و SOSV. غول کفش ورزشی ASICS یک حامی استراتژیک است و قصد دارد با بیسو در زمینه خدمات بهداشتی و تناسب اندام همکاری کند. دانیل مگس ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت بیسو ، به TechCrunch گفت که بیسو در حال مذاکره با سایر شرکت ها در زمینه تناسب اندام ، مراقبت از حیوانات خانگی و حمام است.

بیسو در سال 2015 تأسیس شد و در سال 2017 و با ورود به آن تجارت خود را آغاز کرد برنامه شتاب دهنده HAXبه

Bisu Body Coach در اطراف چوب های تست یکبار مصرف و خواننده ای که با برنامه تلفن هوشمند همگام سازی می شود کار می کند. تست های یکبار مصرف کاربران را قادر می سازد تا طیف وسیعی از نشانگرهای زیستی را تنها در دو دقیقه با استفاده از فناوری میکروسیال “آزمایش روی تراشه” اندازه گیری کنند.

فناوری میکروسیال “آزمایشگاه روی تراشه” از طیف سنجی و اندازه گیری لحظه به لحظه برای حذف مسئله زمان اندازه گیری نوارهای آزمایشی معمولی استفاده می کند. همچنین نمونه ای مانند خون ، ادرار ، بزاق یا عرق را در یک مجرای کوچک برای انجام یک فرآیند شیمیایی یا بیولوژیکی دستکاری می کند.

وقتی از بیسو در مورد تفاوت آن با سایر رقبایی که از فناوری آزمایشگاهی روی تراشه استفاده می کنند ، سوال شد ، بر آزمایش همزمان چندین نشانگر زیستی متمرکز است که کاربر را قادر می سازد بدون مراجعه به پزشک ، رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را درک کرده و تغییر مثبتی ایجاد کند. به دیگران معمولاً نشانگرهای زیستی با اهمیت بالا مانند COVID-19 و آنفلوآنزا را تشخیص می دهند که ممکن است کاربر را راهنمایی کند تا از پزشک کمک بخواهد.

برنامه بیسو در مورد شاخص های کلیدی تغذیه مانند هیدراتاسیون ، مواد معدنی ، ویتامین ها ، pH ، اسید اوریک و کتون ها بازخورد ارائه می دهد. بر اساس اهداف ، ترجیحات ، فعالیت ، خواب و وزن ، Bisu Body Coach توصیه های شخصی را ارائه می دهد. بیسو قصد دارد اندازه گیری روی و ویتامین B را در آینده اضافه کند و انتظار دارد که یک کیت آزمایش سلامت حیوان خانگی برای گربه ها و سگ ها منتشر کند.

Bisu Body Coach در حال حاضر در حال آزمایش بتا در ایالات متحده و اتحادیه اروپا است. مگس گفت ، این شرکت قصد دارد آن را در این بازارها در سال 2022 تجاری کند ، و افزود که همچنین زمینه را برای ورود به بازارهای آسیایی مانند ژاپن و کره در 2023 فراهم می کند.

تیم اصلی تحقیق و توسعه و تولید آن در توکیو مستقر است و تیم نرم افزاری و بازاریابی بیسو در ایالات متحده مستقر است.

مگس گفت که بازار تشخیص معمولی در خانه ، که عمدتا تحت سلطه بیماران است ، تخمین زده می شود تقریبا 5 میلیارد دلار و در حال رشد استبه

اما آزمایش بیسو در خانه بازار غیر بالقوه ای نیز دارد-افرادی که تحت مراقبت پزشکان یا دیگران برای هیچ مورد خاصی نیستند ، اما علاقمندند که در مورد آنچه در بدن آنها می گذرد بیشتر بدانند. مگس گفت ، بازار تشخیص های غیر بیمار و در خانه در حال حاضر حدود 10 میلیارد دلار تخمین زده می شود.