استارتاپ نظارت بر بیمار Doccla 3.3 میلیون دلار بودجه Seed برای بستر “بخشهای مجازی” دریافت می کند – TechCrunch

Doccla ، یک استارتاپ healthtech با پلتفرمی که می تواند بیماران را در بخش های بیمارستان و در خانه تحت نظر داشته باشد ، 3.3 میلیون دلار از بودجه Seed را تأمین کرده است که توسط Giant Ventures و Speedinvest رهبری می شود. این شرکت به بیمارستان ها این امکان را می دهد که با ردیابی بیماران از راه دور از طریق وسایل پزشکی پوشیدنی ، زمان آزاد شدن تخت ها را پیش بینی کنند ، بنابراین به کاهش تنگناهای سیستم کمک می کند.

این شرکت که توسط کارآفرین سلامت ، مارتین راتز و کارآفرین فناوری ، داگ لارسون تأسیس شده است ، می گوید که “هزاران روز خواب را برای NHS صرفه جویی کرده است” ، با کاهش 29 درصدی پذیرش های اضطراری و 20 درصدی در حضور و ملاقات A&E ، به

داکلا شبیه رقبای Current Health ، Huma و Cadence است. دومی اخیراً 41 میلیون دلار از Thrive and General Catalyst کمک مالی جمع آوری کرده است. این شرکت یک پلت فرم مانیتورینگ بیمار از راه دور را ارائه می دهد که پزشکان را قادر می سازد تا بیماران را در خانه تحت نظر داشته باشند و بازخورد شخصی خود را از طریق پیامک ها و “بازدیدهای ویدئویی” ارائه دهند. داکلا می گوید می تواند بیماران را در خانه نیز اندازه گیری کند.

پول نقد جمع آوری شده برای سرمایه گذاری در فناوری آن و ادغام بیشتر با پوشیدنی های پزشکی و سیستم های ثبت مجلات استفاده می شود. همچنین قصد دارد به بازارهای بهداشت و درمان اروپا گسترش یابد.

بار دیگر ، همانطور که در سایر فناوری ها مشاهده کردیم ، توسعه داکلا توسط همه گیری ایجاد شد. معلوم شد که بیمارستانهای غرق در تهاجم به فناوریهایی مانند این برای ایجاد “بخشهای مجازی” نیاز دارند تا بر سفر بیماران در بیمارستان و هنگام بازگشت به خانه نظارت داشته باشند.

داگ لارسون ، مدیرعامل و بنیانگذار داکلا گفت. سرویس های مجازی سر به سر ما برای ارائه دهنده خدمات بسیار آسان است و نادیده گرفتن آنها برای آنها بسیار دشوار است. NHS اکنون با یک فصل زمستانی چالش برانگیز روبرو است و ما فناوری خود را برای حمایت از ارائه دهندگان مراقبت تکامل می دهیم. “

وی افزود: “ما تفاوت های زیادی با رقبا داریم به این دلیل که ما از کل سفر بیمار پشتیبانی می کنیم (به عنوان مثال تمام فعالیتهای مایل آخر مانند تدارکات ، خدمات به مشتریان و حتی تلفن های همراه از پیش تنظیم شده). این امر باعث شده است که وزن ما به میزان قابل توجهی افزایش یابد و با تایید فوق العاده بیماران و پزشکان قرارداد ببندیم. “

کامرون مک لاین ، مدیر عامل و بنیانگذار Giant Ventures افزود: “Doccla یک راه حل حیاتی برای یک سیستم بهداشتی و روانی پیچیده ارائه می دهد و محصولی را ارائه می دهد که تجربه بیمار را بهبود می بخشد و هزینه را برطرف می کند.”

فلیکس فالتین ، مدیر اصلی و سلامت دیجیتال در Speedinvest گفت: “پلتفرم داکلا بیش از یک محصول است ، این یک راه حل کامل است که خدمات مراقبتی را برای ارائه دهندگان کارآمدتر ، برای پرداخت کنندگان ارزان تر و برای بیماران ایمن تر می کند ، مدتها قبل از COVID-19.”