استارتاپ های رویدادهای مجازی امیدهای زیادی به پس از همه گیری دارند – TechCrunch

افراد کمی فکر می کردند رویدادهای مجازی قبل از همه گیری ، اما این قالب نیازهای منحصر به فرد و مهمی را برای شرکتها و سازمانهای بزرگ و کوچک در طول همه گیری برآورده کرده است. اما ارزش رویدادهای مجازی از آنجایی که بیشتر تلاش های جهان برای بازگشت به زندگی قبل از کووید -19 چقدر خواهد بود؟

برای آگاهی از این موضوع ، ما با مدیران ارشد و سرمایه گذاران بخش آشنا شدیم تا از روندهای بزرگی که آنها مشاهده می کنند مطلع شویم – به عنوان دنباله این نظرسنجی که ما در مارس 2020 انجام دادیم.

آنها می گویند برخی موارد استفاده ثابت شده است. امروزه ، می توانید رویدادهای کوچک متعددی را در طول سال پیدا کنید که ممکن است در پشت یک کنفرانس بزرگتر شخصی قبل از سال 2020 دفن شده باشند. برای سازمانها ، رویدادهای مجازی داخلی همچنین می توانند در ارتباط و ارتقاء تعامل برای راه دور م instrumentثر باشند. تیم های اول

با این حال ، برخی از پاسخ دهندگان اذعان کردند که رویدادهای مجازی با کیفیت پایین رو به افزایش است و همه موافقند که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

ما نظرسنجی کردیم:

Xiaoyin Qu ، موسس و مدیرعامل ، Run The World

آیا با همه گیر شدن بیماری همه گیر به زودی ، آیا فکر می کنید بازگشت به رویدادهای حضوری اجتناب ناپذیر است؟

انواع خاصی از رویدادها به صورت شخصی برمی گردد. بدیهی است ، کاری که با باشگاه رئیس جمهور انجام می شود – این شرکت با مهمانی در هاوایی به شما پاداش می دهد – چنین چیزی مجازی نخواهد بود. من فکر می کنم رویدادهایی که بیشتر بر افزایش دسترسی متمرکز شده اند به سمت مجازی ادامه خواهند یافت.

“ترکیبی فقط یک کلمه پر سر و صدا است که می توان گفت هر دو قالب رویدادهای آنلاین و آفلاین در کنار هم وجود خواهند داشت. البته این کار را خواهند کرد. ”

ما همچنین می بینیم که بسیاری از رویدادها کوچکتر می شوند و بیشتر به نظر می رسند. قبل از همه گیری ، برای مثال ، اگر به یک کنفرانس عمومی اطفال نگاه کنیم ، ممکن است یک شرکت کننده از 200 موضوعی که ارائه شده است فقط به دو موضوع علاقه مند باشد. اما اکنون ما مشاهده کرده ایم که بسیاری از رویدادهای تخصصی که بر موضوعات بسیار خاصی تمرکز می کنند افزایش یافته است ، که به ساده سازی این رویدادها برای شرکت کنندگان کمک می کند.

من فکر می کنم چنین رویدادهایی هنوز عملاً اتفاق می افتد فقط به این دلیل که سازماندهی آنها آسان تر است و مردم می توانند مکالمات عمیق تری داشته باشند. رویدادهای مجازی داخلی برای کارکنان مقوله دیگری است که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، زیرا شرکت ها در حال دور شدن هستند. بسیاری از رویدادهای داخلی مانند ساعت شادی شرکت – رویدادهایی که به کارکنان کمک می کند تا تعامل بهتری داشته باشند – ما فکر می کنیم که هنوز هم به طور مجازی اتفاق می افتد. بنابراین تعدادی مورد استفاده وجود دارد که ما فکر می کنیم همچنان مجازی هستند و احتمالاً مجازی بهتر هستند.


به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.

در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.


فکر می کنید وقتی رویدادهای حضوری دوباره امکان پذیر شوند ، چه نوع روندهایی ظاهر می شود؟

یکی دیگر از روندهای مهم ما این است که بسیاری از سازمان دهندگان میزبانی رویدادها را بیشتر شروع کرده اند. آنها در گذشته کنفرانس های بزرگی انجام می دادند ، اما اکنون در حال چرخش هستند یا در استراتژی خود تجدید نظر می کنند. آنها متوجه می شوند که میزبانی شاید 10 رویداد در سال بهتر از میزبانی یک رویداد بزرگ در هر سال است. یک کنفرانس سنتی معمولاً چند روزه است ، شاید 200 موضوع مختلف و 100 سخنران مختلف. در حال حاضر بسیاری از مردم در فکر گسترش آن در طول سال هستند.