استارتاپ های فضایی: با VC ها ارتباط برقرار کنید و در TC Sessions: Space 2021 فرصت های مالی پیدا کنید – TechCrunch

اگر مشترکاتی بین بنیانگذاران استارتاپ های فضایی وجود دارد ، نیاز به تأمین بودجه است – مقدار زیادی از بودجه. فناوری فضایی با هر تنوع ارزان نیست ، اما خبر خوب این است که می توانید در TC Sessions: Space 2021 ، که از 14 تا 15 دسامبر پرواز می کند ، به فرصت های مالی دسترسی پیدا کنید.

از طرف دیگر آن سکه بسیار گران قیمت ، یک سرمایه گذار خاص نیاز دارد تا در راه اندازی محدوده فناوری ، یک تن پول – بدون ذکر شهرت – قمار کند.

این دقیقاً انواع سرمایه گذاران است که در TC Sessions: Space پیدا خواهید کرد. آنها در پانل های مختلف حاضر می شوند ، با شرکت کنندگان درگیر می شوند و به سوالات سوزاننده شما در مورد تأمین بودجه اقتصاد پایدار فضا پاسخ می دهند. علاوه بر این ، آنها به دنبال نامزدهای مناسب برای نمونه کارهای خود خواهند بود.

پرداخت به بازی: دسترسی به فرصت های بودجه تنها چند کلیک فاصله دارد. کارت خود را برای TC Sessions: Space 2021 بخرید و آماده ارتباط با افرادی شوید که می توانند راه اندازی فضایی شما را راه اندازی کنند. چهار یا بیشتر کارت خریداری کنید و از تخفیف گروهی برخوردار می شوید. دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر فقط 75 دلار پرداخت می کنند.

در اینجا پیش نمایش برخی از VC هایی که در خانه مجازی حضور خواهند داشت را مشاهده می کنید. بهترین گزینه ، مهمترین سوالات خود را بیاورید و آماده شوید تا شلوارهای فضایی را از این سرمایه گذاران فوق العاده تحت تأثیر قرار دهید.

  • چاد اندرسون موسس و شریک مدیریتی Space Capital ، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در مرحله اولیه با 80 میلیون دلار تحت مدیریت است.
  • دکتر جاناتان فنتزکه یک دانشمند فضایی با آموزش و کارآفرین ، مربی و سرمایه گذار با تجربه است. او در حال حاضر سرمایه گذار Deeptech و مدیر عامل Techstars است.
  • تس هچ ، شریک Bessemer Venture Partners ، روی فناوری سرمایه گذاری می کند و افرادی که به همان اندازه معتقد به فناوری مرزی هستند ، به ویژه تجاری سازی فضا ، هواپیماهای بدون سرنشین ، وسایل نقلیه خودران و کشاورزی و فناوری غذا ، راه حل هایی برای مشکلات اجتماعی ارائه می دهند.
  • لیزا ریچ ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Xplore ، یک سرمایه گذار ، استراتژیست ، ارتباط دهنده و اپراتور موفق است. او همچنین موسس و شریک مدیریتی Hemisphere Ventures است ، یک شرکت سرمایه گذاری ابتدایی در مراحل اولیه که بر فناوری مرزی و Top VC در بخش فضایی تمرکز کرده است.

جلسات TC: Space 2021 14-15 دسامبر برگزار می شود. فرصت خود را برای یادگیری ، ملاقات ، برقراری ارتباط و شاید حتی مشارکت در برخی از VC های برتر سرمایه گذاری در استارتاپ های فضایی اولیه از دست ندهید. پاسپورت خود را بخرید و همین امروز شروع به تمیز کردن زمین خود کنید.

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: Space 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه